امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی ios8

#1
ه چیزی iOS 8 را پیشرفته ترین سیستم عامل موبایلی دنیا کرده است؟
 
توجه به جزئیات است که باعث این امر شده است، این یک حقیقت است که از این پس شما می‌توانید عکس‌های خود را که مشاهده می‌کنید آن‌ها را به راحتی ویرایش کرده و در بین تمام دیوایس‌های خودتان به اشتراک بگذارید. می‌توانید صدای خود را به پیام متنی اضافه کنید و برای دوستان خود ارسال کنید. برنامه‌های سلامتی به طور دائم وضعیت شما را پیگیری خواهند کرد و می‌توانید به صورت مستقیم با دکتر خودتان در ارتباط باشید.
 
به علاوه در این نسخه دسترسی بیشتری به توسعه دهندگان داده شده است. صفحه کلید iOS ویژگی‌های جدیدی را دریافت کرده است و شما از این پس می‌توانید آی کلاد و تاچ آی دی را به صورتی استفاده کنید که پیش از این ندیده‌اید.
 
این نسخه در فصل پاییز در دسترس کاربران عادی قرار خواهد گرفت اما امروز در جی اس ام شما می‌توانید یک بررسی کامل از ویژگی‌های این نسخه جدید را مشاهده کنید.
 
بررسی ios8 1
 
عکس‌ها
 
بررسی ios8 1
 
از این پس هر عکسی که بگیرید در تمام دیوایس‌های شما قابل مشاهده خواهد بود.
 
هر عکسی که بگیرید، ویرایش کنید، و تمام آلبوم‌ها به صورت زنده در آلبوم آی کلاد شما وجود دارند و بین تمام دیوایس‌های اپلی شما به اشتراک گذاشته خواهند شد. این کار به صورت خودکار انجام خواهد شد. ویرایش جدید برنامه عکس این سیستم عامل پیدا کردن یک عکس را راحت تر کرده و ابزاری قوی برای ویرایش عکس‌ها نیز به این برنامه اضافه شده است.
 
بررسی ios8 1
 
 
تمام عکس‌هایی که می‌گیرید بر روی تمام دیوایس‌های شما دیده خواهند شد
 
کاربران با گوشی آیفون خود بیش از دیگر دستگاه‌ها عکس می‌گیرند، هر چه که تعداد عکس‌ها بیشتر شود ریسک از بین رفتن آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد، به همین خاطر باید یک جایگاه امن برای ذخیره این عکس‌ها وجود داشته باشد و به علاوه این منبع ذخیره به گونه‌ای باشد که کاربر بتواند عکس‌های خود را در هر زمان و مکان در اختیار داشته باشد. در این نسخه برنامه Photo و Cloud Photo Library ویرایشی جدید را دریافت کرده‌اند.
 
iCloud Photo Library
 
تمام عکس‌ها و ویدیوهای شما از این پس به صورت خودکار در آی کلاد شما ذخیره خواهند شد و می‌توانید به راحتی از طریق تمام دیوایس‌های خودتان به آن دسترسی داشته باشید. بنابراین شما می‌توانید عکس هفته گذشته و حتی سال گذشته خود را بدون هیچ مشکلی ببنید.
 
بررسی ios8 1
 
اگر شما این ویژگی را فعال کنید، به صورت خودکار تمام عکس‌ها و ویدیوهای شما در کیفیت کامل خودشان در آی کلاد ذخیره خواهند شد، عکس‌ها در کیفیت کامل یا همان Raw ذخیره خواهند شد و شما می‌توانید تمام آن‌ها در هر زمان از تمام دیوایس‌ها و حتی وب ذخیره کنید.
 
iCloud Photo Library این امکان را خواهد داد که کاربر از فضای ذخیره سازی دیوایس خود بیشترین استفاده را داشته باشد. شما می‌توانید بیشتر عکس بگیرید و کمتر زمان صرف مدیریت آن‌ها کنید. این آلبوم ذخیره سازی عکس‌های شما را در اندازه واقعی ذخیره خواهد کرد و برای هر کدام از دیوایس‌های شما به سایز مناسب و کم حجم را نشان می‌دهد.
 
اگر یک عکس را بر روی یک دستگاه خودتان ویرایش کنید این تغییرات به سرعت در آی کلاد شما ذخیره خواهد شد و بنابراین در تمام دستگاه‌های شما به نمایش در خواهند آمد.
 
بررسی ios8 1
 
می‌توانید در عکس‌های خودتان بر اساس تاریخ، مکان و یا نام آلبوم جستجو کنید و عکس مورد نظر خود را به راحتی هر چه تمام تر پیدا کنید.
 
بررسی ios8 1
 
از ویژگی های جدیدی که به قسمت ویرایش عکس اضافه شده می‌توان به Smart composition، Smart adjustments، فیلترها اشاره کرد.
پیامک‌ها
 
بررسی ios8 1
 
با ویرایش جدید این برنامه می توانید به صورتی به دوستان و خانواده خود متصل شوید به طوری که پیش از این ندیده‌اید. با یک ضربه می‌توانید صدای خود را به گفتگوی متنی خود اضافه کنید. می‌توانید ویدیویی از صحنه جالبی که در حال مشاهده آن هستید را به اشتراک بگذارید و در ضمن مکان خود را نیز به دوستانتان نشان دهید.
 
اضافه کردن کلام به متن
 
با این ویژگی می‌توانید کلام، موسیقی و یا صدای خنده خودتان را به متن پیامک خودتان اضافه کنید، برای اینکار یک دکمه جدید میکروفون اضافه شده است که با نگه داشتن آن می‌توانید پیام صوتی خود را ذخیره کنید.
 
بررسی ios8 1
 
بررسی ios8 1
 
می‌توانید در این نسخه جدید در یم زمان با چند نفر در یک گروه به گفتگو بپردازید و برای گروه خودتان نیز یک نام تعریف کنید و در هر زمان که تمایل داشتید آن گروه را ترک کنید.
 
 
بررسی ios8 1
 
بررسی ios8 1
 
به علاوه می توانید خیلی راحت مکان خود را با دوستان خودتان به اشتراک بگذارید.
 
بررسی ios8 1
 
بررسی ios8 1
 
اگر عکسی یا ویدیویی در گروهی که در حال مکالمه هستید منتشر شود به راحتی می‌توانید تمام آن‌ها در یک جا مشاهده کنید.
 
 
بررسی ios8 1
 
می‌توانید چند عکس و ویدیو را همزمان با هم ارسال کنید.
 
بررسی ios8 1
 
 
طراحی
 
بررسی ios8 1
 
همیشه جزئیات یک تجربه کاری خود را به همراه خواهند داشت.
 
در iOS 8 شما به صورت کامل یک راه جدید را برای پاسخ به نوتیفیکیشن‌ها پیش روی خواهید داشت. میانبرهایی برای کمک به افرادی که بیشتر با آن‌ها در تماس هستید به وجود آمده است و ویژگی‌های جدید برای ایمیل که باعث خواهند شد زمان کمتری را صرف کنید. تمام این‌ها باعث خواهند شد که شما تجربه کاری بهتری را با آی‌پد، آیفون و آی‌پاد داشته باشید.
 
بررسی ios8 1
 
زمانی که بنر یک نوتیفیکیشن برای شما بیاید لازم نیست که آن برنامه را باز کنید و به راحتی خواهید توانست از طریق همان بنر جواب شخص مورد نظر را بدهید. این موضوع زمانی به کار خواهد آمد که در وسط یک بازی هستید و به طور مثال یک پیامک برای شما خواهد آمد دیگر لازم نیست که از بازی خارج شده و به آن پیامک پاسخ دهید، به راحتی می‌توانید از طریق همان نوتیفیکیشن به پیامک پاسخ دهید. حتی می‌توانید پست‌های شبکه اجتماعی خودتان را لایک کرده و یا کامنت بگذارید.
 
بررسی ios8 1
 
بررسی ios8 1
 
بررسی ios8 1
 
بررسی ios8 1
 
اگر با فشار دو بار پشت سر هم دکمه Home به قسمت مولتی تسکینگ بروید، در قسمت بالای آن یک ویژگی جدید را خواهید دید، در اینجا شما تصاویر افرادی را خواهید دید که اخیرا با آن‌ها تماس گرفته‌اید، به علاوه افراد مورد علاقع در دفترچه تلفن را نیز خواهید دید، برای تماس با آن‌ها تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که بر روی تصویر آن‌ها ضربه بزنید.
 
بررسی ios8 1
 
در سافاری نیز تغییرات گرافیکی صورت گرفته است، به طور مثال شما می‌توانید تب‌های باز خود را با گرافیکی که پیش از این در آیفون دیده بودیم و در عکس مشاهده می‌کنید به صورت یکجا ببنید. و برای بوک مارک‌ها و Reading List نیز یک ساید بار جدید طراحی شده است.
 
بررسی ios8 1
 
 
صفحه کلید هوشمند
 
بررسی ios8 1
 
این صفحه کلید به شما کمک می‌کند تا تایپی راحت تر داشته باشیدزیرا صفحه کلید محتوای مناسب را به شما پیشنهاد خواهد داد. همچنین این صفحه کلید تشخیص خواهد داد که شما متن را برای چه کسی تایپ می‌کنید و یا اینکه در ایمیل خود هستید یا اینکه در قسمت پیامک‌ها هستید.
 
بررسی ios8 1
 
به صفحه کلید iOS شما از این پس جملات پیشنهادی اضافه شده‌اند، این ویژگی که در اندروید پیش از این وجود داشته بسیار کارآمد است و حتی اپل ادعا کرده که این پیشنهادها به صورت کاملا هوشمندانه و با توجه به اینکه شما متن را برای چه کسی می‌نویسید و یا اینکه در کدام برنامه می‌نویسید کلمات به شما پیشنهاد خواهند شد. این پیشنهاد کلمات در حال حاضر تنها برای 14 کشور در دسترس خواهند بود که ایران و زبان پارسی جزو آن‌ها نیست.
 
بررسی ios8 1
 
بررسی ios8 1
 
برای اولین بار است که اپل منبع صفحه کلید را برای توسعه دهندگان باز کرده است  . به همین خاطر این امکان فراهم شده است که بتوانید از صفحه کلیدهای جدید برای تایپ استفاده کنید.
 
بررسی ios8 1
 
به اشتراک گذاری با خانواده
 
بررسی ios8 1
 
به اشتراک گذاری با خانواده یک ویژگی طبیعی شده است
 
از این پس شما می‌توانید به بیش از 6 نفر از افراد خانواده خودتان محتوای خود را در آیتونز، آی بوک و اپ استور به اشتراک بگذارید. هر زمان که یکی از افراد خانواده یک آهنگ، یک فیلم و یا یک برنامه را خریداری کنند دیگران نیز آن را دریافت خواهند کرد.
 
بررسی ios8 1
 
تمام افراد خانواده با کمک این ویژگی جدید می‌توانند به موزیک‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، کتاب‌ها و برنامه‌های یکدیگر دسترسی داشته باشند.
 
بررسی ios8 1
 
اگر می‌خواهید یک قرار با افراد خانواده تنظیم کنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قرار را در تقویم خود تنظیم کنید و آن را با خانواده به اشتراک بگذارید تا در تقویم دستگاه‌های آن‌ها نیز این قرار ثبت شود.
 
بررسی ios8 1
 
Family Sharing به صورت خودکار مکان شما را با تمام افراد خانواده به اشتراک خواهد گذاشت.
 
بررسی ios8 1
 
 
به علاوه می‌توانید دیوایس اپلی گمشده افراد خانواده خود را نیز از طریق این برنامه پیدا کنید.
 
بررسی ios8 1
 
اگر افراد زیر 13 سال خانواده شما بخواهند خریدی از اپ استور و یا آیتونز انجان دهند پیش از خرید به پدر و مادر خانواده خبر داده خواهد شد و در صورت تایید والدین آن خرید انجام می‌گیرد.
 
بررسی ios8 1
 
بررسی ios8 1
 
iCloud Drive
 
بررسی ios8 1
 
هر نوع فایلی بر روی تمام دیوایس‌های شما وجود دارد
 
تمام فایل‌های شما در آی کلاد ذخیره خواهند شد و بنابراین شما به تمام فایل‌های خود از جمله PDF ها، عکس‌ها و ... در آی کلاد ذخیره خواهند شد و در تمام دستگاه‌های شما در دسترس قرار خواهند گرفت.
 
بررسی ios8 1
 
شما می‌توانید با برنامه جدیدی که به iOS اضافه شده تمام فایل‌های خود را در تمام دیوایس‌های خودتان و حتی در ویندوز 8 خود داشته باشید، به علاوه اگر یکی از این اسناد را ویرایش کنید این ویرایش در تمام دیوایس‌های شما اعمال خواهد شد.
 
بررسی ios8 1
 
Health
 
بررسی ios8 1
 
راهی جدید برای استفاده از اطلاعات سلامتی و تناسب اندام
 
اکنون فعالیت شما، ضربان قلبتان و دیگر برنامه‌های سلامتی شما می‌توانند با هم صحبت کنند. تمام برنامه‌ها به سختی کار خواهند کرد تا تمام اطلاعات شما به راحتی از طریق یک راه قابل خواندن باشند.
 
بررسی ios8 1
 
Hands Off
 
بررسی ios8 1
 
اتصال بین آی‌پد، آیفون و مک بوک شما به گونه‌ای خواهد شد که تا کنون ندیده‌اید
 
این ویژگی برای کسانی است که چند دستگاه اپلی دارند. اکنون شما می‌توانید یک ایمیل را بر روی یک دستگاه بنویسید و بر روی دستگاه دیگرتان آن را کامل کنید، یا اینکه می توانید بسیار راحت در مک خودتان یک جستجو را انجام دهید و ادامه جستجو را در آی‌پد خودتان با همان لینک ادامه دهید تمام این کارها به صورت خودکار انجام شده و دستگاه‌ها با هم لینک خواهند شد. کاربران آیفون می‌توانند بر روی آی‌پد و یا مک بوک خودشان به تماس‌های دریافتی پاسخ دهند.
 
بررسی ios8 1
 
Spotlight
 
بررسی ios8 1
 
بعضی از مواقع شما به دنبال یک برنامه هستید و بعضی دیگر از مواقع به دنبال یک محتوا هستید. این ویژگی به شما این امکان را خواهد داد که جستجوی خود را از طریق ویکی پدیا، مکان‌های نزدیک خودتان، اخبار و ... پیدا کنید. این ویژگی به قدری هوشمند است که می‌تواند زمینه کاری و  مکان شما برای انتخاب بهترین جواب تشخیص دهد.
 
بررسی ios8 1
 
SDK
 
بررسی ios8 1
 
منتظر باشید تا ببنید که توسعه دهندگان اپل چه کارهایی خواهند کرد
 
این نسخه از iOS از زمان معرفی اپ استور بزرگترین بروزرسانی بوده است، اپل به توسعه دهندگان دسترسی بیشتری داده تا بتوانند از قابلیت‌های بیشتری در iOS استفاده کنند که این دسترسی‌ها شامل آی کلاد، تاچ آی دی و ... خواهند بود.
 
بررسی ios8 1
  Heart B0z0rG Heart
 
پاسخ
 سپاس شده توسط *ArAsH*
آگهی
#2
ممنونمSleepy
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی ios8 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان