امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین وضعیت جیلبریک آی‌اواس ۷.۱

#1
اگر از کاربرانی باشید که خود را درگیر قضیه‌ی جیلبریک کرده‌اند، احتمالاً می‌دانید که در حال حاضر هیچ جیلبریک عمومی‌ای برای آی‌اواس ۷.۱ وجود ندارد. اما چون در کامنت‌ها همواره سوالات بسیاری در این مورد مطرح می‌شود، مناسب دیدیم پستی برای شفاف‌سازی وضعیت موجود بنویسیم تا به اکثر سوالات شما در این مورد پاسخ دهد.
اگر به کمی قبل بازگردیم، سال گذشته تیم evad3rs ابزار evasi0n7 را برای جیلبریک‌کردن دستگاه‌های دارای سیستم عامل آی‌اواس ۷ منتشر کرد. این کار شروع خوبی داشت، ولی پس از ۶ آپدیت مختلفی که برای آن عرضه شد، سرانجام اپل حفره‌ای که جیلبریک از طریق آن انجام می‌گرفت را در ماه مارس با عرضه‌ی آی‌اواس ۷.۱ بست. بنابراین سوال بزرگی برای کاربرانی که به آی‌اواس ۷.۱ آپدیت پیش آمد تحت این عنوان که، حال تکلیف چیست؟
آخرین وضعیت جیلبریک آی‌اواس ۷.۱ 1
متأسفانه اگر دستگاهتان را به آی‌اواس ۷.۱ آپدیت کرده‌اید کاری نیست که در زمینه‌ی جیلبریک بتوانید انجام دهید. حتی راهی برای دانگرید آیفون، آیپد یا آیپادتان به نسخه‌های قبل نیز وجود ندارد، و بار دیگر محل ذکر دارد که هیچ جیلبریک عمومی‌ای برای این نسخه منتشر نشده است.
خب، حال سوال این است که اصلاً جیلبریکی برای آی‌اواس ۷.۱ عرضه خواهد شد؟ ممکن است، ولی به نظر نمیرسد که چنین کاری در آینده‌ی نزدیکی رخ دهد. با در نظر گرفتن مراسم WWDC که تنها یک ماه تا شروعش فاصله داریم، برای گروه evad3rs (و سایر گروه‌هایی که بر روی جیلبریک کار می‌کنند) منطقی‌تر است که تلاش و وقت خود را بر روی آی‌اواس ۸ صرف کنند.
آخرین وضعیت جیلبریک آی‌اواس ۷.۱ 1
وبسایت iDownloadblog چند هفته قبل صحبتی با فرد شماره‌ی یک گروه evad3rs به نام pod2g حول جیلبریک آی‌اواس ۷.۱ ترتیب داده بود. این هکر معروف در این رابطه اذعان کرده بود:
امروز که نه، و در مورد آینده نیز اطلاعی ندارم. من کار در این زمینه برای یافتن راه‌هایی را شروع کرده‌ام. اعتقاد دارم که احتمال‌هایی وجود دارد. بستگی دارد در ادامه‌ی کار چه پیش بیاید. منظورم این است که اگر ما بتوانیم در عرض یک ماه یک جیلبریک دست و پا کنیم مطمئناً آن را منتشر خواهیم ساخت. اما اگر این کار سه ماه طول بکشد، شاید بهتر باشد که برای آی‌اواس ۸ صبر کنیم. اما اطمینان داشته باشید که من در حال کار بر روی این مسئله هستم، و مطمئناً در تلاش برای یافتن راهی برای آن.
این‌ها تمامی چیزهایی است که تاکنون می‌دانیم. ولی به یاد داشته باشید که ممکن است یک فرد یا گروه دیگری با یک جیلبریک قابل اطمینان برای آی‌اواس ۷.۱ از راه برسند، و یا حتی گروه evad3rs ما را سورپرایز کند. می‌توانید مطمئن باشید که اگر اتفاقی در این زمینه رخ دهد شما را از این قضیه مطلع خواهیم ساخت.
آخرین وضعیت جیلبریک آی‌اواس ۷.۱ 1
ضمناً اگر با سایتی روبرو شدید که ادعای ارائه‌ی جیلبریک آی‌اواس ۷.۱ را می‌کند، به احتمال ۹۹ درصد چیزی جز کلاهبرداری در پشت قضیه نیست. چیزی که معمولاً رخ می‌دهد این است که این سایت‌ها بسته‌ای برای دانلود در اختیارتان می‌گذارند که ادعا می‌کنند ابزار جدید جیلبریک است، اما چیزی که گیرتان یا همان نسخه‌ی موجود از evasi0n7 و یا در حالت بدتر نرم‌افزاری مخرب است.
آخرین وضعیت جیلبریک آی‌اواس ۷.۱ 1
آخرین وضعیت جیلبریک آی‌اواس ۷.۱ 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان