امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ویژگی های شناخت شخصیت افراد با موسیقی

#1
ویژگی های شناخت شخصیت افراد با موسیقی 1

ویژگی های شناخت شخصیت افراد با موسیقی

برای اشنایی با شخصیت تان یکی از سازهای زیر را انتخاب کنید و در ادامه شخصیت تان را بخوانید

سنتور ، گيتار ، پيانو ، سه تار ، ارگ ، ويلون ، دف ، آکاردئون ، شيپور

سنتور : رفتار شما بسيار دلنشين است اما گاهي ديگران را از خود مي رنجانيد و اين به دليل شرايطي است که براي شما به وجود مي آيد.هميشه فکر مي کنيد که ديگران شما را درک نمي کنند اما اين قضاوت در برخي موارد اشتباه است ، يک نکته ي مهم ديگر اين است که براي رسيدن به مقصد بايد صبر پيشه کنيد و جالب تر آن که خود نسبت به اين موضوع آگاه هستيد.

گيتار : شما فردي سرزنده و فعال هستيد و در ارتباط خود با ديگران به دنبال واژه هاي بزرگ نميگرديد.شايد گاهي براي صحبت کردن از احساسات خود دچار مشکل مي شويد ولي سعي کنيد تا از آنچه هستيد راحتتر باشيد ، کلام شما ساده اما دلنشين است و يکي از ويژگيهاي شما آن است که اگر کسي را دوست بداريد نميتوانيد به راحتي او را فراموش کنيد.روابط اجتماعي مناسبي داريد و به شب هاي پر ستاره و شب نشینی های عاشقانه و دوستانه بسیار علاقه مند هستيد.

پيانو : شما شخصيت آرامي داريد ، تفکر منحصر به فرد شما، شما را از ديگران متمايز مي کند.آرزوهاي شما يا خيلي دور هستند يا خيلي نزديک و بين اين دو ستاره اي از آرزو براي شما چنان نمي درخشد که نظر شما را جلب کند ، تخيل زيبايتان توانايي آنرا دارد تا به حقيقتي دست يافتني و ملموس تبديل شودحتي اگر ديگران آن را تأييد نکنند.

سه تار : انديشه هاي عارفانه اي داريد و به آينده بسيار مي انديشيد و آن چه در اطراف شما ميگذرد براي شخصيت شما اهميت کمتري دارد.در اثبات حسن نيت خود سعي و تلاش ميکنيد و در بعضي مواقع دست از آن برمي داريد ، انسان مستعدي هستيد و اين به آن معناست که با کمي تلاش مي توانيد به قله هاي دست نيافتني برسيد ؛ البته بسيار خيال پرداز نيستيد و دنياي ذهني شما يک دنياي دست يافتني است.

ارگ : شما يک فرد کاملا احساساتي هستيد ؛ با آنکه در بعضي مواقع آنرا بروز نميدهيد اما به اين فکر مي کنيد که آيا کسي که دوستش داريد نيز به شما مي انديشد؟حس و نوع عشق شما از عشق هاي صادقانه ای است که شايد براي کمتر کسي اتفاق بيفتد.

ويلون : شما فردي بسيار زيرک و باهوش هستيد و متوجه نکاتي ميشويد که ديگران از آنها غافلند ؛ به زبان ساده يعني مو را از ماست مي کشيد.بايد در مسير زندگي خود پا پيش بگذاريد تا بتوانيد موفق شويد و قبل از انجام هر کاري درباره ي آن بينديشيد تا موقعيت هاي خوب را شکار کنيد.غرور شما قسمتي از شخصيت شماست پس نه به راحتي آنرا زير پا بگذاريد و نه آنرا سر سختانه براي خود حفظ کنيد ، خوشبختي شما در گرو استفاده به موقع از لحظه هاست پس لحظه و زمان را از دست ندهيد.

دف : از ارتباط با خداوند لذت مي بريد و اين امر نشأت گرفته از انديشه هاي عارفانه شماست در ذهن و افکار خود به سير و سفر مي پردازيد و اين سفر نه به معناي سفر از شهري به شهر ديگر بلکه از عالمي به عالم ديگر است.شما دوست داريد که در آن عالم لحظاتي را سپري کنيد ، در آنجا بغض خود را بشکنيد و خالصانه با خداي خود حرف بزنيد ؛ شايد فکر مي کنيد خدا شما را فراموش کرده است اما خدا بندگانش را هرگز فراموش نميکند.

آکاردئون : وجود شما سراسر از عشق است و شما عاشق دوست داشتن هستيد.آنچه که شما گم کرده ايد و به جستجوي آن ميپردازيد درون شما وجود دارد ؛ به اطراف خود بيشتر توجه کنيد ، گم کرده شما بسيار نزديک به شماست ، سعي کنيد مهار زندگي خود را در دست داشته باشيد تا آن را بيشتر رام کنيد.

شيپور : شما يک انسان خوش نشين هستيد ؛ ديگران فکر مي کنند به راحتي مي توانند به درون شما پي ببرند اما به واقع خلاف اين موضوع است.با آنکه به طور غير مستقيم در حل مسائل خود از ديگران کمک ميگيريد اما سعي کنيد تا از انديشه هاي ديگران نيز به طور مستقيم بيشتر استفاده کنيد.



منبع:فالگو
پاسخ
 سپاس شده توسط @پوریا@ ، †ᴾᴼᴵˢᴼᴺ† ، ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱ ، رها جوووون.لپتاپ ، #lonely girl# ، mnhh ، sama00 ، み£∂ɨע£ ، ᴄʜᴀʀɪsᴍᴀ ، آرالیا ، Lee Min Hoo ، ♫♪M.J.X♪♫ ، نفسممممممم ، (parisa(n ، G◎lḓℯᾔ~Ŝtąr ، -Edgar ، sogol15 ، 11chelsea ، *!hasti!* ، TARA* ، پری استار
آگهی
#2
ارگ وپیانوHeart
ویژگی های شناخت شخصیت افراد با موسیقی 1
پاسخ
#3
گیتار و پیانو Heart
ویژگی های شناخت شخصیت افراد با موسیقی 1 
پاسخ
#4
گیتار و پیانوHeart
ببین عزیزم اگه ی اشتباه کنی که ناراحت بشم
من مث تتلو نیستم وسط خیابون جیغ و داد کنم
من دقیقا مث آرمینم زنده به گورت میکنم
پاسخ
#5
پیانو و ویولون
یک رنگ که باشی زود چشمشان را می زنی خسته می شوند از رنگ تکراریت این روز ها دوره ی رنگین کمان هاست!!
ویژگی های شناخت شخصیت افراد با موسیقی 1
پاسخ
#6
62543
پاسخ
آگهی
#7
Giiiiit!aarr
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ƊЄƤƦЄƧƧЄƊ

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویژگی های شناخت شخصیت افراد با موسیقی 1
پاسخ
#8
گیتار میزنم و دوستش دارمHeart123
تو نباشی  دوستام هستنto nabashi doostam hastan




بسلامتیm به توان 4&y    عشقای من دوستام




  fati=me
پاسخ
#9
بابام ستار کار میکنه ولی پیانو دوست دارم...
پیر شدیم ولی بزرگ؟نه!
پاسخ
#10
من همشو با هم
امضا Heart
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  موسیقی تقدیمی
Music اهنگ و موسیقی
  گروه موسیقی نگریتا
  رپ! موسیقی یا موسیخی؟
  نکات مهم قبل از تمرین موسیقی
Music سبک موسیقی مورد علاقت کدومه؟؟ یه تیکه از آهنگ مورد علاقت تو اون سبک رو بنویس ...
  درخواست نویسندگی در بخش آهنگ و موسیقی و زیرشاخه ها
  بهترین قطعات تاریخ موسیقی
Music حسین علیزاده به‌سراغ موسیقی لرستان می‌رود
  تاثیر موسیقی خیابانی بر رفتار مردم پایتخت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان