امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حمله رسانه ای تهیه‌کننده «فهرست شیندلر» به مایکل مور به بهانه برخورد با هالیوود

#1
حمله رسانه ای تهیه‌کننده «فهرست شیندلر» به مایکل مور به بهانه برخورد با هالیوود 1

جرالد مولن تهیه‌کننده فیلم «فهرست شیندلر» به بهانه نگرانی از اوضاع فیلم های هالیوود با ارسال نامه‌ای به رهبران سیاسی و دینی، به مایکل مور که از سینماگران افشاگر جنایات امریکاست حمله رسانه ای کرد.

بنا بر این گزارش هالیوود ریپورتر نوشت: جرالد مولن تهیه‌کننده و برنده جایزه اسکار فیلم‌هایی مانند «فهرست شیندلر» و «پارک ژوراسیک» نامه ای به ۸۶۶ تن از رهبران مسیحی و محافظه‌کار آمریکا داده و در آن هالیوود را متهم به ضربه زدن به کشور کرده است.

این در حالیست که محتوای بیشتر مطلب این فیلمساز هالیوودی، تبلیغ فیلم جدیدش با نام «آمریکا» و ضربه زدن به شخصیت مایکل مور؛ مستندساز آمریکایی است که در جریان رو کردن دست دولت امریکا در سانحه ۱۱سپتامبر نقش موثری داشت.

او در نامه خود نوشته است: به عنوان یکی از اعضای جامعه هالیوود، من بخشی از صنعتی بودم که ناآگاهانه و بله، حتی آگاهانه به آمریکا و دنیا صدمات زیادی وارد کرده است و من از ویرانی‌هایی که در بسیاری از مواقع نتیجه این اعمال بوده است، آگاه هستم. در طی سالیانی که در هالیوود مشغول کار بودم، همیشه سعی کردم زندگی ام را به نحوی متفاوت پیش ببرم و تنها در پروژه هایی شرکت کنم که نوه‌هایم بتوانند با افتخار آنها را تماشا کنند. این کار آسان نبوده است، اما حداقل من سعی کرده ام تا در مقابل موج فسادی که در بسیاری از مواقع اینجا نمایان شده است ایستادگی کنم.

از جمله ۸۶۶ نفری که یک نسخه از این نامه را دریافت کردند می توان به رییس جمهور سابق جورج دبلیو بوش و بابی جیندال فرماندار لویزیانا، هیو هیویت و مایک هاکابی میزبانان تلویزیونی و رادیویی، فرانکلین گراهام رهبر مذهبی و چند تن از بازیگران مانند پاتریشیا هیتون اشاره کرد.

به غیر از به سخره گرفتن بعضی از فیلمسازان هالیوودی، قصد اصلی نامه مولن تجلیل از موجی جدید از فیلم های مذهبی و خانوادگی و همچنین تبلیغ برای فیلم جدید خودش یعنی «آمریکا» بود. این فیلم توسط دینش د سوزا ساخته شده و دنباله فیلم «۲۰۱۶: آمریکای اوباما» است.

او در نامه خود می نویسد: کنایه جالبی در تاریخ اکران فیلم «آمریکا» وجود دارد. این فیلم در دهمین سالگرد اکران موفق ترین فیلم مستند تاریخ پخش خواهد شد. به دلیل اینکه آن فیلم بر اساس نیمه حقیقت ها و مبهم سازی عمدی حقایق ساخته شده است، من نام فیلم و یا سازنده آن را نمی برم.

مولن در این بخش از رهبران مسیحی و محافظه کار درخواست می کند تا فیلم «آمریکا» را تبدیل به فیلمی محبوب تر از فیلم «فارنهایت ۱۱/۹» ساخته مایکل مور کنند، با این وجود او به هیچ وجه نامی از سازنده این فیلم نمی برد. این اولین باری نیست که مولن، مور را هدف قرار داده است. او سال گذشته نیز نامه ای به آکادمی اسکار داده بود و درخواست کرده بود مور را به دلیل متعصب بودن بیش از حد از کانون مستندسازان مراسم بیرون کنند. سه ماه بعد و زمانی که مور از این هیات بیرون گذاشته شد، مولن نامه ای دیگر به آکادمی نوشت و به آن ها برای این عمل تبریک گفت.

دینش د سوزا فیلمساز آمریکایی پس از مستند «۲۰۱۶: آمریکای اوباما» به چند تن از متفکران برجسته لیبرال اجازه ‌داده است تا نظراتشان را مطرح کنند. این فیلمساز محافظه کار در مستند جدیدش «آمریکا»، سخنانی از آلن دورشوویتز، نوام چامسکی، بیل آیرز، مایکل اریک دایسون و چارلز تروخیلو را گردآوری کرده است.

در فیلم «آمریکا»، د سوزا به مقابله با مسئله ای می پردازد که خود آن را تاریخی تجدیدنظر طلب می نامد که از چپ گراهای سیاسی سرچشمه گرفته که می خواهند مشکلات و تقصیرات کشور را بیش از حد جلوه دهند.
پاسخ
 سپاس شده توسط Mr.Robot
آگهی
#2
این فیلمو باید 100 بار دید 
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم سینمایی واکنش فرازمینی ها به کارگردانی علی پوراحمد در هالیوود اکران شد
  نگاهی دیگر به کرونا به بهانه مستند"لمس مرگ"/کسانی که "مرگ"برایشان عدد نشد!
  کارگردان آکوامن تهیه‌کنندگی فیلم جدید Van Helsing را بر عهده گرفت
  جیک جیلنهال احتمالا ستاره اصلی فیلم Ambulance مایکل بی خواهد بود
  مایکل بی در حال مذاکره برای کارگردانی بازسازی فیلم Ambulance است
  لوری لافین بازیگر زن سینمای هالیوود به زندان می‌رود!
  مایکل بی. جردن تهیه‌کننده فیلم Static Shock خواهد بود
  هنر به هیچ بهانه، متوقف نمی­‌شود!
  فهرست بازیگران فیلم Don’t Look Up لئوناردو دی کاپریو تا جنیفر لارنس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان