امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازیگر نامزد اسکار در دنباله فیلم « آواتار » حضور خواهد داشت

#1
بازیگر نامزد اسکار در دنباله فیلم « آواتار » حضور خواهد داشت 1

سیگورنی ویور در سه فیلم جدید «آواتار»‌ به کارگردانی جیمز کامرون نقش یک شخصیت جدید را بازی می‌کند.
به گزارش مووی مگ به نقل از خبرآنلاین، جیمز کامرون و شرکت فاکس قرن بیستم دوشنبه خبر بازی سیگورنی ویور در یک نقش جدید در سه دنباله فیلم موفق «آواتار» (2009) را تایید کردند. شخصیت گریسی آگوستین با بازی ویور در آن فیلم می‌میرد.

کامرون گفت: «تاریخ همکاری سیگورنی و من به سال 1985 بازمی‌گردد که فیلم «بیگانه‌ها» را ساختیم. ما دوستان خوبی هستیم و همیشه با هم کار کرده‌ایم، به همین دلیل همکاری مجدد در دنباله‌های «آواتار» حس خوبی منتقل می‌کند. همان‌طور که طرفداران می‌دانند شخصیت گریسی آگوستین با بازی او در فیلم اول «آواتار» مرد، بنابراین او در فیلم‌های بعدی یک نقش متفاوت و از بسیاری جهات، چالش‌برانگیز را بازی می‌کند.» 

کامرون اشاره نکرد ویور دقیقا در چه نقشی مقابل دوربین خواهد رفت.

دنباله‌های «آواتار» پشت سر هم فیلمبرداری می‌شود. کامرون و جان لاندو از طریق شرکت «لایت‌استورم اینترتینمنت» این فیلم را تهیه می‌کنند.

کامرون دسامبر پیش اعلام کرد سه فیلم جدید «آواتار» را در نیوزیلند فیلمبرداری خواهد کرد و انتظار دارد فیلم‌ها همان‌طور که قبلا اعلام شده به ترتیب دسامبر 2016، دسامبر 2017 و دسامبر 2018 اکران شوند.

«آواتار» با 2.78 میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما در بازار جهانی است. این فیلم علمی تخیلی در لس آنجلس و نیوزیلند فیلمبرداری شد. 

«آواتار» که قصه آن در سیاره‌ای بیگانه به نام پاندورا روی می‌دهد، در 9 رشته نامزد اسکار شد و در سه بخش فنی جایزه دریافت کرد.

این فیلم که تلفیقی از فیلم زنده و انیمیشن کامپیوتری است، اولین فیلم داستانی کامرون پس از فیلم پرفروش «تایتانیک» در سال 1997 بود. کامرون در «آواتار» از نوعی تکنولوژی دیجیتال استفاده کرد که تا پیش از آن در سینما سابقه نداشت.
برابر با توافق بین فاکس، «لایت‌استورم اینترتینمنت» متعلق به کامرون و دولت نیوزیلند، حداقل 412 میلیون دلار (500 میلیون دلار نیوزیلند) خرج تولید سه فیلم جدید «آواتار» در نیوزیلند خواهد شد و در عوض 25 درصد مالیات فیلم‌ها بازپرداخت می‌شود.

سام ورثینگتن ستاره «آواتار» اکتبر پیش در یک مصاحبه از آغاز فیلمبرداری دنباله‌های «آواتار» در اکتبر بعد خبر داد. ورثینگتن، زو سالدانا و استفن لنگ نقش‌های خود در فیلم اول را تکرار می‌کنند.

کامرون اوت پیش اعلام کرد جاش فریدمن («جنگ دنیاها»)، ریک جافا و آماندا سیلور («ظهور سیاره میمون‌ها») و شین سالرنو («وحشی‌ها» و «سالینجر») در نوشتن فیلمنامه‌های «آواتار 2»، «آواتار 3» و «آواتار 4» با او همکاری می‌کنند.

ویور 64 ساله برای فیلم‌های «بیگانه‌ها»، «دختر کاری» و «گوریل‌ها در مه» سه بار نامزد اسکار بوده است. این بازیگر نیویورکی در سری فیلم‌های «بیگانه» نقش شخصیت الن ریپلی را بازی کرد. 
پاسخ
 سپاس شده توسط -Edgar
آگهی
#2
ایوووووول Big Grin
پاسخ
#3
 «جيمز كامرون»، فيلم‌ساز سرشناس هاليوود قسمت‌هاي دوم و سوم فيلم علمي-تخيلي «آواتار» را كارگرداني و نگارش فيلم‌نامه آن را برعهده خواهد داشت.

جيمز كامرون كه با فيلم « آواتار» ركورد فروش تاريخ سينماي جهان را شكست، قصد دارد دو قسمت بعدي اين فيلم را كارگرداني و فيلم‌نامه‌ آنها را بنويسد.

كمپاني فاكس قرن بيستم روز گذشته از توافق با جيمز كامرون براي ساخت دو قسمت دنباله «آواتار» خبر داد و اعلام كرد، ساخت جديدترين قسمت فيلم «آواتار» در پايان سال 2011 آغاز خواهد شد و قسمت دوم اين فيلم دسامبر 2014 و قسمت سوم آن سال 2015 آماده اكران خواهند بود.

جيمز كامرون سال گذشته با ساخت انيميشن سه‌بعدي «آواتار» توانست ركورد فيلم «تايتانيك» را كه قبلا در دست خودش بود را بشكند و عنوان پرفروش‌ترين فيلم تاريخ سينماي جهان را به‌دست آورد.

«آواتار» اولين فيلم داستاني جيمز کامرون پس از «تايتانيک» در سال 1997 است. ايده ساخت اين فيلم به سال 1995 باز مي‌گردد و تلفيقي از فيلم زنده و انيميشن است. اين كارگردان 56 ساله در سال 1998 با فيلم «تايتانك» موفق به كسب سه جايزه اسكار و جايزه گلدن گلوب بهترين فيلم شد

جيمز كامرون كه ماه گذشته به‌عنوان شخصيتي كه بيشترين تاثير را بر علاقه‌مندان به سينما در انگليس داشته است، انتخاب شد،

در سال 1981 اولين فيلم خود به‌نام «پيرانا 2: تخم‌ريزي» را کارگرداني کرد .

فيلم دوم کامرون «ترميناتور» بود که کامرون آن را با بازي «آرنولد شواتزينگر» ساخت. براي ساخت اين فيلم شش ميليون دلار هزينه شد و وقتي فيلم در سال 1984 در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري آمريکا به نمايش در آمد کنايه‌اي بر طلوع عصر زمام‌داري رونالد ريگان قلمداد شد و از آرنولد به‌عنوان مخوفترين فرانکشتين نيم قرن اخير سخن گفته شد.

پس از موفقيت غيرمنتظره «ترميناتور» که 84 ميليون دلار درآمد داشت، کامرون در نگارش فيلم‌نامه «رامبو، اولين خون» همکاري کرد و سپس در سال 1985 فيلم «بيگانه‌ها» را ساخت. پس از آن کامرون «ورطه» را در سال 1986 با بازي «اد هريس» ساخت.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سه بعدی ایران
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
Big Grin کدام بازیگر را میپسندید و دوستش دارید ؟؟
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  آغاز فیلمبرداری سریال دنباله Band of Brothers توسط کارگردان جیمز باند
  حضور پررنگ زنان و کودکان در تبلیغات تلویزیون !
  انتخاب بازیگر اسپانیایی در نقش مادر بری الن در فیلم Flash
  شایعه: جانی دپ بازیگر سریال Addams Family به کارگردانی تیم برتون است
  سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان