امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

این کفش هارا در سواحل شمال نپوشید!

#1
این کفش هارا در سواحل شمال نپوشید! 1


پوشیدن مدل خاصی از کفش‌ها در کناره‌ی ساحل دریاها می‌تواند یک بیماری بسیار خطرناک و به شدت مسری را بین اعضای خانواده به وجود آورد.
در فصول گرم سال و در هنگام مسافرت به ویژه سفر‌های دریایی افرد اغلب از کفش‌های نامناسب استفاده می‌کنند و به این ترتیب ناخواسته خود و دیگران را مبتلا به بیماری سرماخوردگی و برخی بیماری‌های دیگر می‌کنند.
 
گفتنی است، پزشکان توصیه می‌کنند افراد در هنگام سفرهای دریایی از صندل‌های پلاستیکی که امکان تهویه هوای کافی را دارد استفاده نمایند و ابدا آن کفش‌های پوشیده به ویژه با الیاف پارچه ای استفاده نکنند.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، استفاده از کفش‌های تنگ و فاقد تهویه در کناره ساحل دریا باعث مرطوب شدن پا و بروز بیماری‌هایی مانند انواع قارچ‌های پوستی، روماتیسم و همینطور ابتلای فرد به بیماری سرماخوردگی می‌شود. بیماری سرماخوردگی یکی از بیماری‌های بسیار شایع در مسافرت‌ها است که می‌تواند حالتی مسری داشته باشد و سایر اعضای خانواده را به آسانی مبتلا سازد.
 
پزشکان با وجود شور بودن آب دریا به واسطه‌ی وجود نمک و قابلیت ضدعفونی کنندگی آن به افراد توصیه می‌کنند پس از انجام شنا و یا پیاده‌روی در سواحل دریا و خیس شدن بدن حتما استحمام نمایند و چنانچه زخمی بر روی پوست بدن دارند برای جلوگیری از عفونت تا حد امکان از شنا در آب خودداری نمایند.
این کفش هارا در سواحل شمال نپوشید! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط sober
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان