امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش مدیر عامل پرسپولیس به اظهارات عابدینی/قرارداد بستن با بهترین بازیکنان دنیا هنر

#1
ورزش>  مدیریت ورزش - تسنیم نوشت:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
واکنش مدیر عامل پرسپولیس به اظهارات عابدینی/قرارداد بستن با بهترین بازیکنان دنیا هنر 1  [url=http://www.melateiran.com/][/url] علیرضا رحیمی پس از تمدید قرارداد نیلسون با باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه امروز توانستیم قرارداد نیلسون را تمدید کنیم و فقط تمدید قرارداد یکی دو بازیکن ملی پوش باقی مانده است. متاسفانه مشکلی که ما در قراردادها داریم این است که قرارداد اکثر بازیکنان پرسپولیس متمم دارد که تعدادشان هم زیاد است. حالا باید هم به این متمم ها احترام بگذاریم و هم مشکلات را حل کنیم. متاسفانه یک سری از قراردادهایی که در باشگاه پرسپولیس امضا شده مغایر با قوانین بین المللی است.
وی در خصوص جدایی محمدرضا خلعتبری از پرسپولیس خاطر نشان کرد: اگر قرار بود او در پرسپولیس بماند ما باید پول عجمان را پرداخت می کردیم. طلب خود این بازیکن را هم می دادیم و برای فصل جدید هم قرارداد می بستیم. با توجه به اینکه خلعتبری از باشگاه پرسپولیس چک برگشتی داشت به این نتیجه رسیدیم که با تعامل قرارداد او با باشگاه پرسپولیس فسخ شود چون ادامه این قرارداد از نظر مالی به نفع هیچ کدام مان نبود.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت مهرداد پولادی هم اظهار داشت: من هنوز با پولادی صحبت نکرده ام اما قراردادی در اختیار باشگاه پرسپولیس است که شاید دست خود پولادی هم باشد. این قرارداد می گوید مهرداد پولادی یک سال دیگر به باشگاه تعهد دارد. به نوعی به غیر از سید جلال حسینی بقیه بازیکنان ملی پوش پرسپولیس با باشگاه قرارداد دارند.
رحیمی در واکنش به اظهارات روز گذشته امیر عابدینی هم عنوان کرد: من می توانم هر سال ۵ قرارداد گران قیمت با بازیکنان امضا کنم و حتی با ۲ نفر از بهترین بازیکنان جهان هم قرارداد ببندم اما بستن قرارداد کاری ندارد و هنر نیست بلکه عمل کردن به تعهد است که کار را مشکل می کند. ما برای فصل جدید سقف بودجه ۱۸ میلیاردی داریم که باید آن را رعایت کنیم ضمن اینکه مگر یک فوتبالیست چقدر می خواهد پول بگیرد؟ اصلا ما کاری به سقف هم نداریم. آیا باید به یک فوتبالیست زنگ بزنیم و بگوییم خواهش می کنیم بیا و یک میلیارد پول بگیر؟
وی ادامه داد: از همین جا اعلام می کنم که به هیچ بازیکنی به صورت شخصی چک نمی دهم و طبق قوانین ابتدا قراردادها را امضا می کنیم و بعد پول بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا توانسته بازیکنانی را که در لیست علی دایی حضور داشته اند جذب کند، گفت: فکر نمی کنم هیچ مربی بتواند صددرصد خواسته خود در فصل نقل و انتقالات را برآورده کند اما خوشبختانه ما با علی دایی کمال همکاری را داشتیم و هیچ مشکلی هم در این خصوص نداریم.
رحیمی با اشاره دوباره به قرارداد خلعتبری با باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: بدهی باشگاه عجمان ۲۵۰ هزار دلار بوده که خودتان حساب کنید چقدر می شود؟ ما هیچ وقت از خلعتبری نخواستیم به باشگاه تخفیف بدهد. قرارداد خلعتبری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که به این باید چک برگشتی و بدهی عجمان را هم اضافه کنید. حالا ببینید ما باید چقدر به این بازیکن پول بدهیم؟
وی در واکنش به شکایت مانوئل ژوزه از باشگاه پرسپولیس هم عنوان کرد: ژوزه مبلغ ناچیزی از ما طلب دارد و به خاطر دریافت آن شکایت کرده است. چیزی حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو! متاسفانه این بدهی ها برای مدیریت قبلی و در مجموع ۳۳ سال گذشته باشگاه پرسپولیس است که الان به من رسیده و باید آن را هم پرداخت کنم. ای کاش می شد تعریف درستی از باشگاه داری دولتی یا خصوصی صورت می گرفت تا مشکلات زیاد نشود. هر چند من نمی خواهم زحمات مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس را زیر سوال ببرم.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا اسپانسر این باشگاه تا امروز توانسته به وعده های خود عمل کند، گفت: خوشبختانه اسپانسرمان به موقع تمام چک هایش را پاس کرده و حتی زودتر از موعد مقرر هم این کار را انجام داده است. از همین جا می خواهم از آقای گل رخسار تشکر کنم. متاسفانه این باشگاه پرسپولیس بوده که نتوانسته تعهداتش را به موقع در قبال اسپانسر انجام بدهد.
رحیمی در پاسخ به این سوال که سقف پرداخت پول توسط باشگاه پرسپولیس به بازیکنان چقدر است، عنوان کرد: اکثر بازیکنان با پرسپولیس قرارداد سفیدامضا کرده اند. ما هم قول می دهیم به بازیکنان پول خوب بدهیم و پاداش هم در نظر بگیریم اما باید بگویم که سقف پرداختی ما به بازیکنان زیر یک میلیارد تومان یعنی حدود ۹۵۰ میلیون تومان و پرداخت مالیات هم بر عهده خود بازیکنان است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
واکنش مدیر عامل پرسپولیس به اظهارات عابدینی/قرارداد بستن با بهترین بازیکنان دنیا هنر 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  رسمی؛ قرارداد قرضی هافبک میلان دائمی شد
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان