امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش عکس برداری از محیط WORD

#1
Star 
آموزش عکس برداری از محیط WORD 1
گاهی وقت ها نوشتن یک مقاله می تواند خیلی کسل کننده باشد از خستگی که خود تایپ کردن ایجاد می کند هم که بگذریم چیز های دیگری هم هستند که سختی های این کار را دو چندان می کند مثل برای قرار دادن عکس درون ورد شما باید از محیط ورد خارج شوید و توسط یک برنامه دیگر عکسی را بگیرید و آن را داخل هارد ذخیره کنید و ویرایش های لازم را هم انجام بدهید و سپس در ورد قرار دهید.
تکرار این کار به دفعات زیاد واقعا اعصاب خورد کن خواهد بود ولی در ورد های که شرکت ماکروسافت منتشر می کند قسمتی وجود دارد که به کمک آن می توانید خیلی راحت تر از پروسه ای که عرض کردم این کار را انجام دهید این قسمت که “اس­ کرین­ شات ” نام دارد به صورت اتوماتیک از تمام پنجره های باز شما عکس تهیه می کند و حتی می توانید از قسمت های محدود تر نیز عکس بیندازید.
برای انجام اینکار در محیط ورد به تب Insert بروید
سپس به قسمت Illustrations بروید در این قسمت گزینه ای به اسم Screenshot وجود دارد وقتی که روی آن کلیک کنید پنجره کوچکی باز می شود که عکس تمام پنجره های بازی که وجود دارد را می توانید مشاهده کنید با انتخاب هر کدام از آن ها آن عکس در ورد به نمایش در می آید.
نکته : پنجره های که در حالت Minimize باشند در لیست عکس ها نمایش داده نمی شوند.
در قسمت Screenshot گزینه ای به نام  Screen Clipping وجود دارد که با انتخاب آن می توانید از هر جای که دلت تان می خواهد عکس بیندازید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان