امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سایت ساز رایگان آنلاین

#1
سایت سازی کار ساده ای نیست. برای آنکه سایت ایجاد نمایید می بایست html , css , jquery , javascript و php بدانید که یادگیری آنها کار ساده نیست. حتی در صورتی که شما این موارد را یاد بگیرید تجربه کافی در مورد نحوه استفاده از آنها را ندارید. در صورتی که قصد راه اندازی سایت را به راحترین راه ممکن دارید می توانید از سایت سازهای رایگان آنلاین استفاده نمایید. سایت های بسیاری برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ساخت سایت
 به صورت رایگان وجود دارند ولی پیدا کردن بهترین های آنها راحت نیست. امروز برای شما چند سایت ساز را معرفی می نمایم که محبوب تر از سایر سایت ها هستند.Wix بهترین سایت ساز رایگان آنلاین می باشدسایت ساز رایگان آنلاین 1Wix ابزار بسیار ساده دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت حرفه ای  به صورت آنلاین و رایگان در چند دقیقه می باشد. ساختن وب سایت توسط Wix به کاربران این امکان را می دهد که وب سایت را بر اساس نیازهای خود تنظیم نمایند. نیازی به دانستن کد نویسی جهت ساخت وب سایت ندارید. و دارای گرافیک های بسیار فلش و html5 جهت استفاده در سایت می باشد. 100% رایگان می باشد و در صورتی که قصد دارید از ابزارهای حرفه ای تر استفاده نمایید, می توانید در حدود 16 دلار در ماه پرداخت نمایید.آدرس سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Wix Tumblr – سایت ساز رایگان جهت ساخت وبلاگسایت ساز رایگان آنلاین 1Tumblr نیازی به معرفی ندارد. شما می توانید بلاگ خود را ایجاد نموده و آن را به اشتراک بگذارید, که این موارد شامل تصویر، متن، فیلم و سایر مدیاها می باشند. Tumblr فقط ابزار ساخت وب سایت / وبلاگ به صورت رایگان نیست بلکه در حقیقت فضای وبی شما است که به شما امکان به اشتراک گذاری همه چیز را می دهد.رویت سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Tumblr Webs – سایت ساز رایگان جهت ساخت سایت های حرفه ایسایت ساز رایگان آنلاین 1Webs ابزار ساخت وب سایت به صورت رایگان می باشد که دارای ابزارها و امکانات بسیاری برای ایجاد سایت به صورت حرفه ای می باشد, که کاملا رایگان بوده. Webs تعداد بسیاری دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قالب وب سایت  دارد که به شما امکان معرفی بهتر حرفه و شغل خود را می دهد. بخش رایگان آن به شما 0.5 گیگ فضا و 40 گیگابایت پهنای باند ماهیانه می دهد ولی برای استفاده از امکانات حرفه ای تر آن می بایست در حدود 3 دلار در ماه به بالا پرداخت نمایید.مشاهده در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Webs IMCreator – سایت ساز ساده وب سایتسایت ساز رایگان آنلاین 1ابزار بسیار ساده ویرایش html به شما امکان ساخت ساده و سریع وب سایت را می دهد. این سایت ابزار دراگ و دراپ جهت ساده نمودن عملیات پیاده سازی وب سایت دارد. و نیازی به دانستن کد نویسی جهت پیاده سازی وب سایت ندارید. همچنین این سایت به شما امکان ارتقاء سرویس های خود را می دهد.آدرس سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
IMCreator Weeblyسایت ساز رایگان آنلاین 1Weebly امکانات فراوانی به کاربر برای ساخت وب سایت قوی ارائه می نماید. برنامه دارای قالب های بسیاری می باشد که امکان انجام تغییرات بر روی آن را دارید. همچنین این سایت دارای سرویسی جهت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت موبایل  می باشد.آدرس  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Weebly  منبع :دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 سایت ساز رایگان آنلاین
پاسخ
آگهی
#2
اینجور سایت ها زود هـک میشن
سایت ساز رایگان آنلاین 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سئو تضمینی سایت
  خرید خرما آنلاین - معرفی 10 مدل از بهترین خرما های ایران
Exclamation معرفی سایت
Smile معرفی سایت https://wojak-studio.com
  طراحی UI\UX سایت و برنامه موبایل
  معرفی چند سایت و پیج اینستاگرام برای خرید های دخترونه یا پسرونه
  احتیاج به طراح سایت حرفه ای
  ▒▒▒▒▒▒▒گرفتن ۱ گیگ اینترنت ۱ ساعته رایگان ایرانسل▒▒▒▒▒▒▒▒▒
  ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ نت رایگان هدیه برای همراه اول و رایتل+کد █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
  آموزش ساخت انجمن روی هاست رایگان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان