امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گردشگری/ جاذبه های گردشگری مسکو شهر مسکو پایتخت و قلب روسیه به شمار می رود. مسکو همچ

#1
شهر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مسکو پایتخت و قلب روسیه به شمار می رود. مسکو همچنین یکی از بزرگترین شهرهای فرهنگی هنری در سراسر دنیا است که گردشگران زیادی اشتیاق فراوان به سفر به آنجا از خود نشان می دهند.

 
به گزارش بانکی دات آی آر، اگرچه مسکو در سال 2011 از نظر گرانی دومین شهر گران دنیا معرفی شد اما آنقدر زیبای دارد که دیدنش به همه گرانی هایش می ارزد.
موقعیت جغرافیایی
شهر مسکو پایتخت و قلب روسیه به شمار می رود. مسکو در مرکز شرق اروپا و مابین رودخانه های ولگا و اُکا واقع شده است.
شرایط آب و هوایی

آب و هوای مسکو معتدل قاره ای است و فصل های مسکو بسیار مشخص هستند. در طول فصل زمستان، برف، شهر مسکو را سفیدپوش می کند و گیاهان سبز در بهار و تابستان ، پارک ها و باغ های شهر مسکو را رنگ آمیزی می نمایند و در پاییز، برگ های طلایی، زینت بخش آن می باشد.
دیدنی ها
کاخ کرملین
گردشگری/ جاذبه های گردشگری مسکو شهر مسکو پایتخت و قلب روسیه به شمار می رود. مسکو همچ 1
قدیمی ترین بخش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مسکو کاخ کرملین ، متعلق به سال ۱۱۴۷ می باشد. این مجموعه متشکل از گنبد های طلایی، کلیسا ها، موزه ها، منازل، سالن اجتماعات و ادارات و بناهای تاریخی می باشد. کلیسای انونسییشن که دیوار هایش با نقاشی های زیبا طراحی شده برای استفاده خصوصی خانواده سلطنتی به کار میرفته. این کاخ مجموعه ای از قدیمی ترین گنجینه ها از جمله اسلحه خانه ، تخت پوشیده از الماس و تخم مرغ های عید پاک که با الماس تزئین شده اند را در خود جای داده است.

کلیسای سنت بازیل
گردشگری/ جاذبه های گردشگری مسکو شهر مسکو پایتخت و قلب روسیه به شمار می رود. مسکو همچ 1
هیچ بنایی به اندازه گنبد های پیازی شکل و رنگارنگ کلیسای سنت بازیل مسکو نمی تواند نماد مسکو محسوب شود. این معماری بی نظیر یکی از خارق العاده ترین بناهای روی کره زمین است و شامل مجموعه ای سورئال از طاق ها و برجک هاست که در انتها به گنبدهای زیبا ختم میشوند. این کلیسای زیبا در دهه ۱۵۵۰ ساخته شد. در افسانه ها آمده که پس از اتمام بنا، سزار دستور داد چشمان معمار این بنا، پوستنیک یاکلووف را کور کنند تا دیگر نتواند بنایی به این زیبایی طراحی کند. نمای بیرونی کلیسا به اندازه کافی حیرت انگیز است اما با ورود به داخل بنا زیباترین نقاشی های دیواری مذهبی روسیه را خواهید دید. در داخل هر کدام از ۹ برج این کلیسا یک کلیسای کوچک قرار دارد.
متروی مسکو و موزه مترو
گردشگری/ جاذبه های گردشگری مسکو شهر مسکو پایتخت و قلب روسیه به شمار می رود. مسکو همچ 1
متروی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مسکو یکی از جاذبه های گردشگری و نسبتا تاریخی روسیه است. این مترو روزانه ۸ میلیون مسافر را جابجا میکند. بسیاری از ایستگاه های مجلل این مترو با آثار هنری، شیشه کاری های منقوش از سقف تا کف، موزاییک ها، مجسمه ها، نقاشی های دیواری و همچنین فانوس ها و لوستر های زیبا با شیشه های درخشان پوشیده شده اند

 
میدان سرخ
میدان سرخ با برجهای رنگارنگش یکی از مهمترین جاذبه های توریستی مسکو محسوب میشود. مهمترین دلیل خواندن این میدان به نام میدان سرخ، آجرهای قرمز رنگی است که کف آن را فرش کرده اند. این میدان که میدان زیبا نیز خوانده میشود با ۷۰۰ متر طول، در بر گیرنده معروف ترین بناهای روسیه همچون کرملین، کلیسای سنت بازیل و مرکز خرید گام است
 
مراکز خرید
اگرچه مسکو در سال 2011 از نظر گرانی دومین شهر گران دنیا معرفی شد اما آنقدر زیبای دارد که دیدنش به همه گرانی هایش می ارزد.
 
حمل و نقل عمومی مسکو
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مسکو دارای ۵ فرودگاه به نامهای فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو، فرودگاه بین‌المللی دومودِدوو، فرودگاه بیکوو، فرودگاه بین‌المللی اوستافیوو و فرودگاه بین‌المللی ونوکوو است. فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو بیشترین تعدا مسافر خارجی را پذیراست و ۶۰٪ کل مسافران کشورهای خارجی از این فرودگاه وارد مسکو می‌شوند.

حمل ونقل عمومي در مسكو ارزان مي باشد و مي توان از مترو،‌ تراموا، اتوبوس و تاكسي استفاده نمود. با توجه به ارزان بودن مترو نسبت به ساير وسايل، واگنهاي مترو در ساعت شلوغي پر ازدحام ميگردند. ايستگاههاي مترو مسكو در زمره زيباترين ايستگاههاي مترو جهان مي باشند.
گردشگری/ جاذبه های گردشگری مسکو شهر مسکو پایتخت و قلب روسیه به شمار می رود. مسکو همچ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Δ.н.ο.υ.я.Δ ، ناز خوشگله ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
قشنگ بودBig Grin
[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گردشگری/ جاذبه های گردشگری مسکو شهر مسکو پایتخت و قلب روسیه به شمار می رود. مسکو همچ 1 [/img]
پاسخ
#3
همانگونه که می دانید شهر مسکو جاذبه های تاریخی و دیدنی متعددی دارد که بازدید از تمامی آن ها در بازه زمانی تور مسکو مستلزم داشتن یک برنامه ریزی درست و حساب شده است . در غبر این صورت گردشگران بهتر است قبل از سفر در مورد دیدنی های این شهر تحقیق کنند و بهترین ها را برای دیدن انتخاب کنند . در زیر دو مورد دیگر از جاذبه های گردشگری مسکو ارائه شده است .

نگارخانه ترتیاکوف مسکو
نگارخانه یا گالری ترتیاکوف یکی از برترین موزه ها در مسکو است که کلکسیونی ارزشمند از شاهکارهای هنری روسیه را به نمایش گذاشته است . این گالری توسط یک تاجر روسی به نام پائول ترتیاکوف بنیانگذاری شده و امروزه با 52 تالار بیش از 170 هزار تابلوی نقاشی ، پیکر و شمایل از زیباترین کارهای نقاشان و هنرمندان به نام روسی مربوط به قرن های 11 تا 20 میلادی را در خود جای داده است .


تئاتر بولشوی مسکو
در شهر مسکو سالن های نمایش ، تئاتر ، باله و اپرای متعددی وجود دارد که تئاتر بولشوی یکی از بهترین آن هاست . این سالن به عنوان یکی از معروف ترین جاذبه های مسکو هر ساله میزبان هنرمندان معروفی است که برای ارائه هنر و برنامه خود به روی صحنه می روند . اجراهای سالن بولشوی غالبا بر شاهکارهای کلاسیک دنیا چون موتزارت ، وردی ، واگنر و چایکوفسکی متمرکز شده است . اگر علاقه مند به تئاتر ، اپرا و باله هستید حتما قبل از برنامه ریزی برای سفر و رزرو تور مسکو از برنامه های آینده این سالن مطلع شوید .

منبع : lezatesafar.com/russia-tour
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  10 جاذبه برتر گردشگری در استانبول
  مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری استانبول و کشور ترکیه
  برترین جزایر جهان برای گردشگری کدامند؟ + تصاویر
  پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (1)
  جاذبه های گردشگری قسمت اروپایی استانبول
  جاذبه های دیدنی خیابان معروف روستاولی در تفلیس
  تاریخچه کلیسای سنت باسیل مسکو
  راهنمای گردشگری کرواسی
  جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه: راهنمای سفر
  آنیت کبیر یکی از جاذبه های آنکارا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان