امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آپدیت جدیدی برای Xbox One در آگوست منتشر خواهد شد| مایکروسافت گوش به فرمان طرفدارانش

#1
طبق آخرین اخبار قرار است تا مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای کنسول نسل هشتمی خود، Xbox One درآگوست منتشر کند. کنسول Xbox One طبق آمار فروش از کنسول نسل هشتمی سونی، PS4 ضعیف تر عمل کرده است. مایکروسافت در تلاش است تا آن چه طرفداران آن می خواهند را برای آن ها آماده کند. بزرگ ترین نمونه برای این قضیه هشدار کمبود شارژ دسته است که به درخواست طرفداران در آپدیت جدید مایکروسافت به Xbox One اضافه خواهد شد. برای مشاهده تغیرات دیگر حاصل از این آپدیت می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.
 
مایکروسافت پس از صحبت های ناقصی که از این آپدیت شده بود دست به کار شد و لیستی کامل از تغیرات حاصل از نصب این آپدیت منتشر کرد:
  • آپدیت های بخش Activity Feed:  ما تصمیم گرفتیم تا قابلیت های جدیدی را برای شما به وجود بیاوریم تا بتوانید راحت تر و بهتر با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. ما قابلیت ایجاد پست را به شما میدهیم، همچنین میتوانید نظر خود را راجع به پست های دیگران بنویسید و گزینه ی Like را به این بخش اضافه کردیم تا بتوانید علاقه ی خود را به پست های دیگر نشان دهید. همچنین میتوانید ویدیوهای خود را به دو حالت خصوصی و عمومی به اشتراک بگذارید. حالت خصوصی به این شکل است که می توانید برای شخصی آن را به صورت پیام خصوصی بفرستید یا این که فقط دوستان خود را قادر به دیدن آن سازید. بخش عمومی هم به این شکل است که این ویدیو بر روی صفحه ی شما ثبت می شود و افراد دیگر به جز دوستانتان هم می توانند آن را مشاهده کنند. هر کسی صفحه ای مختص به خود دارد که پست های او آن جا قرار میگیرد. هم چنین در صورت این که کسی پست شما را لایک  کند یا نظری در رابطه با آن بدهد به شما اعلام خواهد شد.
  • مشاهده فعالیت دوستان خود از خانه: از این پس میتوانید ببینید دوستان شما بیش تر به چه بازی هایی می پردازند و چه کسی از بین دوستان شما بیش ترین امتیاز را در یک بازی دارد.
  • خرید عناوین مختلف از طریق موبایل: از این به بعد لازم نیست تا وقتی می خواهید چیزی را بخرید حتما در خانه باشید و دانلود را شروع کنید. اگر Xbox One شما در خانه به صورت خودکار به اینترنت و حساب شما متصل باشد شما می توانید از طریق برنامه ی SmartGlass یا سایت Xbox.com خرید خود را انجام دهید و از این طریق دانلود بر روی کنسول شما آغاز خواهد شد.
  • هشدار کمبود شارژ دسته ها: با توجه به درخواست های فراوان کاربران از ما، این قابلیت اضافه شده است که در صورت کمبود شارژ دسته های شما به شما هشدار داده خواهد شد.
  • ۳D Blue-ray: این آپدیت باعث به روز رسانی برنامه Blue-ray player می شود و باعث اضافه شدن قابلیت پخش ۳D Blue-ray می شود.
  • غیر فعال کردن notification ها در طول تماشای ویدیو: طرفداران زیادی از این قضیه شکایت کرده بودند که ما با اضافه کردن این قابلیت مشکلات آن ها را رفع کردیم.
  • دیدن آخرین فعالیت های دوستان خود: پس از نصب این آپدیت می توانید آخرین فعالیت های دوستان خود را ببینید، به طور مثال این که آخرین باری که آنلاین بوده در حال بازی کردن چه عنوانی بوده و چه زمانی آفلاین شده است.







آپدیت جدیدی برای Xbox One در آگوست منتشر خواهد شد| مایکروسافت گوش به فرمان طرفدارانش 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شرکت سونی تأیید کرد؛ تا سه الی چهار سال آینده از کنسول پلی‌استیشن ۴ پشتیبانی خواهد شد
  شایعه: تصویر اولین کنسول پلی‌استیشن ۵ تاریخ منتشر شد
  PS5 Event | تریلر جدیدی از بازی Deathloop منتشر شد
  گزارش: کمتر از یک هفته‌ی دیگر از بازی‌های پلی‌استیشن ۵ رونمایی خواهد شد
  نرخ فریم استاندارد کنسول اکس‌باکس سری اکس ۶۰ فریم بر ثانیه خواهد بود
  جف کیلی: مایکروسافت چند رویداد مختلف را برای Summer Game Fest برنامه‌ریزی کرده است
  گزارش: در کنفرانس هفته‌ی جاری شرکت مایکروسافت انتظار گیم‌پلی Halo Infinity را نداشته
  موتور صوتی Tempest کنسول پلی‌استیشن ۵ باعث بهبود عملکرد پردازنده‌ی مرکزی خواهد شد
  تعداد مشترکان سرویس Xbox Game Pass به ۱۰ میلیون نفر رسید
  تصویری از نشان تجاری اکس‌باکس سری اکس منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان