امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی بازی brink

#1
Exclamation 
سال گذشته بود كه Bethesda حسابی در مورد Brink بازی جدید Splash Damgae صحبت كرد كه قرار است یك تیراندازی با كمی المان های RPG و البته پاراكور باشد. در E3 امسال دموی قابل بازی Brink در دسترس بود كه قسمت های كمی هم از بخش چندنفره در آن قابل بازی بود. اگر بخواهیم خلاصه ای از داستان Brink را توضیح دهیم، به این صورت است كه بازی در سال 2035 و شهر مدرن The Ark اتفاق می افتد كه تقریبا نمایی از فروپاشی دنیا و درگیر شدن هر حزب و گروه با هم است. گروهك های آزادی خواه با نیروی امنیتی شهر وارد جنگ می شوند و هر كدام قصد دارند كنترل حكومت را به دست بگیرند. در بخش داستانی می توانید بین این دو گروه یكی را انتخاب كنید و در نقش نیروی امنیتی و یا نیروی مقاومت بازی كنید. حتی پس از انتخاب بین این دو گروه شما باید كلاس مورد نظر خود را هم انتخاب كنید. كلاس هایی از قبیل Engineer,Soldier,Operative و Medic هر كدام اسلحه ها و توانایی های خاص خود را دارند. حتی در حین بازی كردن هم می توانید بین كلاس ها سوئیچ كنید و هر مرحله را در نقش شخصی متفاوت با كلاس خاصی پیش ببرید. در هر مرحله با توجه به كارها و ماموریت هایی كه باید انجام دهید، بهتر است كلاس مرتبط با آن مرحله را انتخاب كنید و حتی توانایی های خود را در آن بخش Level Up كنید.


با جمع كردن Point در هر مرحله، می توانید چهره و لباس شخصیت اصلی را تغییر دهید و یا اسلحه های جدیدی بخرید و آن ها را ارتقاء دهید. مثلا قدرت یا میزان لگد زدن آن ها را تنظیم كنید. در یكی از نمایش ها كه روی PS3 اجرا می شد، در یك Map تمرینی بودیم كه در نقش گروه های مقاومت (Resistance) باید مبارزه می کردیم. ماموریت این بود كه با كار گذاشتن یك بمب در ایستگاه انرژی، آنجا را منفجر كنیم. با زدن جهت بالای D-Pad، ماموریت شما مشخص و روی تصویر نشان داده می شود. از آنجایی كه ماموریت های فرعی زیادی در بازی وجود دارند، با زدن D-Pad به راحتی می توانید ماموریت اصلی را دیده و آن را انجام دهید. ماموریت ها و Mapهای بخش تك نفره و چندنفره همه یك شكل هستند، یعنی تمام ماموریت هایی كه در بخش تك نفره می روید در قسمت چندنفره هم باید آن ها را با دوستان و رقیبان Live یا PSN خود انجام دهید. ماموریت اول را با كلاس سرباز (Soldier) آغاز می كنیم كه دارای اسلحه های قوی تری هستند. 24 سلاح مختلف وجود دارند كه حتی با ارتقاء دادن آن ها می توانید مدل های جدیدی بسازید. پس این رقم قابل افزایش است. همراه با هم تیمی ها به نبردهای داخل شهر می رویم. كنترل خیلی ساده و هیجانی است و با نگه داشتن L1 و R1 می توانید شلیك كنید.


در حین بازی كردن كلاس خود را به مهندس (Engineer) تغییر دادیم تا بتوانیم با هك كردن وسایل، سریع تر به هدف برسیم. حال با بخش پلتفرمینگ و یا پاراكور روبرو می شویم كه خیلی نو آورانه و ساده است كه (Smooth Movement Across Random Terrain) یا به عبارتی S.M.A.R.T نام دارد. با نگه داشتن L2 می توانید بدوید و از تمام موانع سر راه بگذرید كه خیلی هیجانی است و در نمای اول-شخص همانند Mirror's Edge دنبال می شود. قبل از این كه به بخش چندنفره برویم، سری به قسمت Customization شخصیت ها می زنیم. تنوع بالایی در ساخت شخصیت خود دارید، مثلا می توانید لباس های یك خلافكار را به تن كنید و یا همانند یك بچه مدرسه ای خیلی مرتب باشید. حتی قادرید خالكوبی هم روی بدن خود بكنید و لهجه انگلیسی بگیرید! بله در Brink حتی می توانید نوع حرف زدن و لهجه شخصیت اصلی را نیز انتخاب كنید. Brink در بخش چندنفره می تواند هشت نفر را در بخش Co-Op و Multiplayer جای دهد. در این قسمت ها وظایف بر مبنای كلاس های مختلف تقسیم می شوند. مثلا كسی كه مهندس است، باید كامپیوترها را هك كرده و بمب گذاری کند، سپس به محل مورد نظر رفته و بمب را در جای خاصی فعال كند.


اگر در حین ماموریت تیر بخورید و زخمی شوید با زدن دكمه L1 از پزشك گروه تقاضای كمك می كنید، پس اگر در نقش پزشك گروه باشید باید در حین نبرد به دوستان خود كمك كنید. در نهایت Brink یكی از زیباترین بازی های E3 بود كه گرافیك خیره كننده و گیم پلی جالب آن خیلی مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفت. اندكی مشكلات در بخش چندنفره و گیم پلی به چشم می خورد، ولی با توجه به زمان باقی مانده برای سازندگان می توان منتظر رفع این موارد باشیم.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
منبع پردیس گیم
------------------------------------------------------------------------------------------------
و حالا دو عکس زیبا


معرفی بازی brink 1



معرفی بازی brink 1



come back Angry
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، Romina ، AMIRMAHDI_AEZAZI
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی و نقد بازی ها و زیرشاخه ها
  معرفی چند بازی با ژانر های مختلف برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی War Brokers
  معرفی بازی ماینکرافت
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  معرفی ۱۰ بازی‌ برای افزایش مهارت برنامه نویسی
  معرفی بهترین بازی های اکشن اندروید (آفلاین)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان