امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مرگ آرش به خاطر دختر مورد علاقه دوستش

#1
مرگ آرش به خاطر دختر مورد علاقه دوستش 1

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از شرق، پلیس، مهر سال گذشته در جریان تیراندازی و مرگ مردی جوان قرار گرفت که به‌ دلیل اصابت گلوله به قلبش از پا درآمده ‌بود. با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد مقتول آرش نام ‌دارد و از افراد سابقه‌ داری است که پیش از این به‌خاطر نزاع در زندان بود. وقتی حاضران در این درگیری تحت بازجویی پلیس قرار گرفتند، مشخص شد گلوله از سلاح جوانی به نام پوریا شلیک شده ‌است.
پوریا به دستور بازپرس پرونده تحت پیگرد قرار گرفت و یک هفته‌ بعد در حالی‌که قصد فرار داشت بازداشت شد. این جوان جزییات قتل و خصومت چندساله‌اش را با مقتول توضیح داد و گفت: «یک‌ سال قبل با دختری به نام کیمیا آشنا شدم و به او دل بستم. کم‌کم رابطه من و کیمیا خیلی نزدیک شد. او تنها دختری بود که دوست داشتم برای همیشه در زندگی‌ام بماند. تا اینکه مدتی بعد از این آشنایی، نزاع خیابانی در محله‌مان درگرفت که من هم در آن شرکت داشتم. درگیری بین دوستان من و آرش بود. در این درگیری چندنفر را با قمه زخمی کردم. در نهایت هرکسی که در نزاع شرکت داشت به زندان محکوم شد. خصومت من و آرش از آن درگیری شروع شد و اختلافاتمان حتی در زندان هم ادامه‌ داشت. آرش زودتر از من آزاد شد و من همچنان در حبس بودم تا اینکه مبلغ ‌دیه‌ای را که باید به مجروحان می‌دادم تهیه و پرداخت کردم. وقتی از زندان بیرون آمدم متوجه ‌شدم در نبود من آرش کارهایی کرده ‌است.»
متهم در ادامه اعترافاتش گفت: «آرش در این مدت سراغ کیمیا رفته و آزارش داده ‌بود تا از من انتقام ‌بگیرد هرچند کیمیا ابتدا انکار می‌کرد و می‌گفت مساله‌ای نبوده ‌است اما وقتی دوستانم همه‌چیز را به من گفتند متوجه شدم این موضوع واقعیت دارد. بعد از آن کیمیا مجبور شد همه‌چیز را به من بگوید. این موضوع مرا به‌ شدت ناراحت کرد. منتظر فرصتی بودم تا از آرش انتقام ‌بگیرم. به او پیغام دادم که انتقام ‌خواهم گرفت. آرش هم منتظر فرصت بود تا با من درگیر شود. روز حادثه ساعت دو شب بود که به من تلفن زد و گفت اگر جرات داری به جایی که می‌گویم بیا. او آدرس را به من داد.
از برادرم خواستم تا مرا به آنجا برساند. البته به او نگفتم موضوع چیست گفتم قرار است با دوستانم دورهم جمع شویم. برادرم مرا پیاده ‌کرد و رفت. من وارد ساختمان شدم و دیدم چند مرد با قمه منتظرم ایستاده‌اند. آرش هم میان آنها بود اسلحه را کشیدم و دو تیر به سمت آرش شلیک کردم که یکی از آنها به قلبش برخورد کرد. بعد از آن فرار کردم و به یکی از شهرهای اطراف تهران رفتم. مدتی در آنجا مخفی بودم. با برادرم تماس گرفتم و موضوع را گفتم و کمک خواستم. وقتی او به خانه‌ای که مخفی شده‌ بودم آمد ماموران هم همراهش بودند. می‌خواستم فرار کنم اما نتوانستم و بازداشت شدم.
متهم درباره اینکه سلاح را چگونه تهیه کرده بود، گفت: «مدتی قبل از حادثه با دختری به نام ریحان آشنا شده بودم. او در شمال کشور زندگی می‌کرد به من گفت یک سلاح دارد که یک‌ میلیون‌ تومان می‌فروشد. من هم آن را خریدم.» پوریا درباره نقش برادرش در این قتل گفت: «شاهدان گفته‌ اند برادرم مرا به محل رسانده. این درست است اما او در این قتل نقشی نداشت و اصلا نمی‌ دانست من برای چه به آنجا می‌روم ضمن اینکه هنگام بازگشت هم او رفته ‌بود و من با یک راننده دیگر فرار کردم و مبلغ کلانی به او پول دادم.»
بعد از پایان بازجویی‌ها با توجه به مدارک به‌ دست‌آمده، کیفرخواست برای پوریا به اتهام قتل عمدی و برادرش به اتهام معاونت در قتل صادر شد. بنا بر این گزارش پرونده اکنون برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده ‌شده ‌است و متهمان به‌ زودی محاکمه می‌شوند.

تاریخ مخابره : ۳۱/۰۴/۱۳۹۳ - ۰۷:۲۵
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط حقوقدان انجمن ، ʜɪᴅᴅᴇɴ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عاقبت تلخ حرف زدن یک دختر با یک پسر غریبه!! + عکس
  خودکشی دختر دانش‌آموز به خاطر ترس از تنبیه+دست نوشته‌وصیت‌نامه دختر 12 ساله
Star ..جسد سها رضا نژاد دختر گمشده پیدا شد..
  قتل دختر دانشجو به دست هم کلاسی اش
Exclamation این مرد یک دختر پلاستیکی دارد! +عکس
  دختر زیبایی که باعث دختر شدن یک پسر جوان شد
  مرگ فجیع ملکه زیبایی و خواهرش به خاطر حسادت
  اسیدپاشی دختر به صورت مرد جوان
  قتل مرد میانسال به خاطر آزار و اذیت پسر 22 ساله
  شوهرکشی با همدستی فرزند به خاطر ازدواج دومـ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان