امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بستر سازی جهاددانشگاهی برای تحقق دولت الکترونیک

#1
سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: جهاد دانشگاهی استان، توانایی ارائه آموزش‌های مجازی به تمامی اقشار جامعه را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمد حسین منافی در نشست تخصصی نقش آموزش در توسعه فرهنگ و اقتصاد، گفت: جهاد دانشگاهی در سال 59 بعد از تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها شکل گرفت و در ابتدا فقط با رویکرد فرهنگی آغاز به کار کرد و در سالهای بعد در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی نیز ورود پیدا کرد.

وی با اشاره به ایجاد دو رشته جدید در مقطع کار شناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان، تاکید کرد: مراحل ایجاد دانشگاه علم و فرهنگ در منطقه آزاد ارس در حال طی شدن بوده و به محض تکمیل ساختمان این دانشگاه در آینده نزدیک، پذیرش دانشجو در این دانشگاه آغاز می شود.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به توانمندی‌های جهاد دانشگاهی استان در زمینه ارائه آموزش‌های مجازی، اظهار کرد: این واحد زیر ساخت‌های لازم را در زمینه آموزش‌های مجازی فراهم نموده و در این راستا نسبت به تولید محتوای آموزشی در بستر مجازی اقدام نموده است که آماده همکاری با تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری دوره‌های آموزشی است.

وی یادآور شد: جهاددانشگاهی استان مرجع ارائه آموزش‌های مجازی به واحدهای جهاددانشگاهی کشور بوده و تاکنون این آموزش‌ها را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به 13 استان کشور ارائه کرده است.

وی بر لزوم تحقق دولت الکترونیک تاکید و اظهار کرد: مرکز آموزش‌های مجازی جهاددانشگاهی استان تاکنون به 10 هزار نفر از کارکنان دولت و مشاغل آزاد در استان اصفهان آموزش مجازی ارائه کرده است.

منافی افزود: نزدیک به 500 هزار نفر در جهاد دانشگاهی کل کشور در حال آموزش هستند که 16 درصد از این تعداد سهم آذربایجان شرقی است که در حال افزایش این ظرفیت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اصلی ترین مشکل ما در برگزاری دوره‌های مجازی، سواد کامپیوتری است و مدیرانی که می خواهند به آموزش مجازی وارد شوند باید سواد کامپیوتری مورد نیاز را داشته باشند.

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  "منظم‌سازی حافظه"
  اماده سازی ادراکی روانشناسی
  انواع مخزن ذخیره سازی نفت
  برنامه وزارت علوم برای استقرار دولت الكترونیک
  درخواست بودجه‌ای دانشگاه‌ها از دولت/ چالش افزایش مالیات پژوهشی
  ضرورت توجه به ظرفیت دانشگاه ها برای تحقق حقوق شهروندی
  تاکید وزیر علوم برضرورت توجه به ظرفیت دانشگاه ها برای تحقق حقوق شهروندی
  بررسی استراتژی‌های بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌ها در اسپانیا
  برنامه راهبردی دانشگاه علم و صنعت برای بین‌المللی سازی
  جهاددانشگاهی، به دنبال افزایش خودباوری دانشجویان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان