امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Touch Keyboard ابزاری کارآمد برای صاحبان تبلت

#1
در ویندوز 8 قابلیت جدیدی به نام Touch Keyboard افزوده شده است که با استفاده از آن می‌توانید با موس و بدون در اختیار داشتن کیبورد، تایپ کنید. در نسخه‌های قبلی ویندوز هم ابزاری به نام On-Screen Keyboard همین وظیفه را انجام می‌داد اما برتری Touch Keyboard در آنجاست که این کیبورد مخصوص صفحات لمسی ساخته شده و قابلیت سفارشی‌تر شدن را نیز دارد. اگر از تبلت‌های با سیستم عامل ویندوز 8 یا حتی کامپیوتر با موس بی‌سیم استفاده می‌کنید، این برنامه می‌تواند برای شما بسیار سودمند واقع شود.

برای دسترسی به برنامه Touch Keyboard:
بر روی تسک‌بار راست کلیک کرده و از منوی Toolbars گزینه Touch Keyboard را انتخاب کنید. خواهید دید که آیکن کیبورد در کنار ساعت ظاهر خواهد شد.
با کلیک بر روی این آیکن، برنامه Touch Keyboard باز می‌شود و از همان لحظه می‌توانید با کلیک بر روی حروف، شروع به تایپ کنید.
برای تغییر زبان کیبورد از انگلیسی به فارسی و یا بالعکس، روی دکمه‌ی ردیف آخر در پایین سمت راست، کلیک کرده و زبان مورد نظر را انتخاب کنید.
ویژگی جالب دیگر این کیبورد که اختصاصاً برای تبلت‌ها به کار می‌آید، امکان تغییر شکل کیبورد برای تایپ بهتر با دو انگشت شست می‌باشد. برای این‌کار دوباره بر روی دکمه گوشه‌ی پایین کلیک کنید و در زیر زبان‌ها، روی عکس کیبورد دوم از سمت چپ کلیک کنید. با این کار کیبورد به دو قسمت تقسیم شده و به کناره‌های صفحه نزدیکتر می‌شود تا امکان تایپ راحت‌تر برای کاربران تبلت به وجود آید.
حالت دیگر کیبورد با کلیک بر روی دکمه‌ی گوشه‌ی پایین و انتخاب کیبورد وسط، قابل دسترسی‌ است. این حالت نیز مختص تبلت می‌باشد و بدین صورت عمل می‌کند که شما با استفاده از لمس صفحه و کشیدن شکل حروف یا کلمات، می‌توانید تایپ کنید! البته لازم به ذکر است که این حالت برای کیبورد فارسی در دسترس نیست.

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان