امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

میزان محبوبیت کنسولها در قبل و بعد از E3 | نبرد در مقام دوم

#1
وضعیت جدیدترین کنسول شرکت نینتندو یعنی Wii U بر همگان آشکار است. صرف نظر از یک سری بازی واقعا عالی که تا کنون برای آن منتشر شده، وضعیت فروش مناسبی ندارد و سازندگان ثالث نیز رابطه چندان درخشانی را با کنسول مذکور از خود نشان نمی دهند. اما در نمایشگاه E3 2014 نینتندو واقعا متوحل گشت و تماما با دریایی از بازی هایی گوناگون که همگی نیز به صورت زنده نمایش داشتند و نه CG، حضور به عمل آورد. آیا این مسئله تغییری در نظرات مردم ایجاد کرده است؟ با ما در ادامه مطلب برای دریافت پاسخ همراه باشید.

این اواخر نیز با آمدن یک بازی شاهکار مانند Mario Kart 8 فروش Wii U سرعت بسیاری گرفت. GamesIndustry.biz و IHS اخیرا پس از تحقیقات خود آماری را منتشر کرده اند که نشان می دهد میزان علاقه مردم به خرید Wii U بعد از تماشای عملکرد آن در E3 2014 حدود ۱۵۰ درصد بیشتر از سال گذشته می باشد.
نموداری که در زیر مشاهده می کنید عملکرد دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و Playstation 4 را هم نشان می دهد. هیچ کدام تغییر شگرفی در حد Wii U نداشته اند با این حال شرکت مایکروسافت در جلب نظر مردم از سونی پیشی گرفته است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
میزان محبوبیت کنسولها در قبل و بعد از E3 | نبرد در مقام دوم 1 E3 2014: عملکرد هر سه کنسول در جذب بازیکنان
Playstation 4 با اینکه کمی افت داشته است اما همچنان بی شک در مقام اول جای خود را ثابت کرده است. این وسط کار کمی برای Xbox One سخت تر شده است چرا که با Wii U از این پس باید برای قرار گیری در رتبه دوم تلاش کند.
میزان محبوبیت کنسولها در قبل و بعد از E3 | نبرد در مقام دوم 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘ ßαÐ-þʘy ✘
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان