امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تاریخچه شرکت UbiSoft

#1
تاریخچه شرکت UbiSoft 1


شرکت سرگمی های Ubisoft ناشر و سازنده بازی در فرانسه می باشد . این شرکت در ۲۰ کشور که شامل : کانادا ، بارسلونا ، شانگهای چین ، کارولینا در آمریکا و ... استودیو دارد . این شرکت سومین ناشر بزرگ …


شرکت سرگمی های Ubisoft ناشر و سازنده بازی در فرانسه می باشد . این شرکت در ۲۰ کشور که شامل : کانادا ، بارسلونا ، شانگهای چین ، کارولینا در آمریکا و ... استودیو دارد . این شرکت سومین ناشر بزرگ دنیا به شمار می رود که به گفته ی روسای آن آن EA بزرگ ترین و خطرناک ترین رقیب این شرکت است . تلفظ صحیح نام این شرکت (( یوبی سافت )) است ولی در فرانسه آن را (( وای بی سافت )) نیز می خوانند . هدف این شرکت این است که تا سال ۲۰۱۰ بزرگ ترین ناشر دنیا شود .


تاریخ :


۵ برادر از خانواده Guillemot در سال ۱۹۸۶ در فرانسه Ubisoft را پایه گذاری کردند . Yves Guillmeot به زودی معامله هایی را با EA شروع کرد . در این زمان Sierra و MicroProse تصمیم گرفتند بازی هایشان را در فرانسه و خارج از آن منتشر کنند . به همین خاطر Ubisoft تصمیم گرفت برای رقابت با این دو شرکت خود را توسعه دهد و بازی های خود را در ایالات متحده انتشار دهد . در سال ۱۹۹۰ Ubisoft برنامه توسعه طلبانه ی خودش را آغاز کزد . و در سال ۱۹۹۴ استودیو مونترال را باز کرد . در همان سال ها Michel Ancel یکی از اعضای کلیدی Ubisoft در حال حاضر کاراکتر Ray man را اختراع کرد که هنوز نیز در ساخت بازی از آن استفاده می شود . Ubisoft در سال ۱۹۹۶ به عنوان یک ناشر ثبت می شود و به یکی از بزرگترین شرکت های بازی سازی دنیا تبدیل می گردد .
در سال ۲۰۰۰ Ubisoft توانست با گسترش استودیو Techno – Spy به وسیله Tom Clancy نویسنده مشهور ، بازی طوفان قرمز آمریکا را تولید کرد که موفقیت های زیادی کسب کرد و درجه Ubisoft را در بین بازی سازان و مردم بالا برد و نام آن را سر زبان ها انداخت . در سال ۲۰۰۱ Ubi بازی هایی مانند Rainbow Six را تولید کرد . در سال ۲۰۰۳ Ubi موفقیت های بزرگی را به خاطر بازی های Splinter Cell , XIII , Prince of Persia , Ray man ۳ , Rainbow six ۳ و Good & Evil به دست آورد . در سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۲ در آمد Ubisoft ۴۵۳ میلیون دلار بود . Ubi تونست در سال ۲۰۰۴ این رقم را به ۵۰۸ میلیون دلار افزایش دهد . در این زمان Ubi بیش از ۲۳۵۰ نفر نیرو داشت . به خاطر این کار ها ۴ برادر آقای Yves Guillemot که موفقیت خود را مدیون او بودند او را به عنوان رییس کل Ubisoft انتخاب کردند .


در دهه ی ۱۹۹۰ تا سال ۲۰۰۰ Ubi توانست بازی های Online خود را با نام های Uru و Ever Quest در سایت Ubi.com قرار دهد . اما در سال ۲۰۰۴ آن را به خاطر مشکلات زیاد تعطیل کرد . و این بخش را با بازی The Matrix Online معامله کرد . Ubi یک هفته بعد شرکت Wolf Pack را معرفی کرد تا بخش Online را برای Ubi اجرا کند . در سال ۲۰۰۴ Ubi قسمت دوم Splinter Cell را با نام Pandora Tomorrow برای PC ، Xbox و PS۲ عرضه کرد . این بازی بخش Online را برای Ubi مجددا به کار انداخت . در سال ۲۰۰۵ Ubi یک بیانیه منتشر کرد و EA را بزرگ ترین رقیب این شرکت خواند و اعلام کرد که تا سال ۲۰۱۰ بزرگ ترین بزرگترین ناشر می شویم . در سال ۲۰۰۶ Ubi حقوق ساخت بازی Driver را به مبلغ ۲۴ میلیون دلار خریداری کرد . گرچه Ubi نتوانست استودیو Reflaction را به طور کامل به دست بیاورد ولی ۸۰ نفر از اعضای آن را به دست آورد .


در سال ۲۰۰۷ نیز بازی Rainbow Six Vegas و GRAW ۲ را منتشر کرد تا نشان دهد که در نسل جدید نیز توانایی زیادی دارد . در حال حاضر نیز در حال ساخت بازی های بزرگی مانند Assassins Creed و End War و ... می باشد و Ubi امیدوار است با این عنوان ها بتواند به بزرگ ترین ناشر دنیا تبدیل شود .
تاریخچه شرکت UbiSoft 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان