امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مرگ یک جوان به خاطر بلندگو

#1
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، قتل به‌ خاطر یک بلندگو، فرار از دست پلیس، درگیری دوباره و ارتکاب دومین جنایت اتهامات جوانی است که با درخواست دو بار قصاص از سوی اولیای‌ دم پای میز محاکمه رفت.
به گزارش خبرنگار ما، نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری ‌استان تهران برگزار شد، گفت: «متهم که مهرداد نام ‌دارد در دو مرحله و به فاصله نزدیک به یک‌ ماه دونفر را به قتل رسانده ‌است. در اولین قتل متهم در تهرانسر مردی به‌ نام شروین را با ضربات چاقو به قتل رسانده و از محل فرار کرده‌ است. در حالی‌که تحقیقات برای بازداشت مهرداد آغاز شده ‌بود پلیس متوجه شد درگیری منجر به قتلی نیز یک‌ ماه بعد از این حادثه در سه‌ راه افسریه اتفاق افتاد. در این درگیری نیز متهم که جوانی به‌ نام رضا را به قتل رسانده ‌بود متواری شده بود. متهم در مخفیگاه خود شناسایی و بازداشت شد.
 
با توجه به اقاریر صریح متهم و فیلم به دست‌آمده از دوربین مداربسته در محلی که قتل اول اتفاق افتاد و سایر مدارک موجود در پرونده درخواست صدور حکم قانونی را دارم. ضمن اینکه متهم ردیف دوم در این پرونده که محمود نام دارد نیز از سوی دادسرا به معاونت در قتل، شرکت در نزاع دسته‌‌
 
جمعی و سرقت اتومبیل متهم است، متهم ردیف سوم نیز مهران نام ‌دارد که با تودیع وثیقه آزاد است و در دادگاه شرکت نکرده ‌است. بنابراین برای دو متهم دیگر پرونده نیز درخواست مجازات دارم.»
در ادامه خانواده دو مقتول در جایگاه حاضر شدند و درخواست صدور حکم قصاص کردند. سپس به دستور قاضی عزیزمحمدی -رییس دادگاه - مهرداد متهم ردیف اول پرونده در جایگاه حاضر شد او اتهام هر دو قتل را قبول کرد و گفت: «در قتل اول با شروین درگیر شدم. ما بر سر یک بلندگو با هم اختلاف داشتیم. شروین فحاشی کرد و حرف‌های زشتی به من زد من هم عصبانی شدم و با چاقویی که در دستم بود چند ضربه به او زدم. قصدم اصلا کشتن او نبود وقتی دیدم روی زمین افتاد فرار کردم. سپس با برادرم تماس گرفتم و از او کمک خواستم به وی گفتم هرچه سریع‌تر خودش را به محل برساند.
 
آنطور که برادرم می‌گوید بلافاصله به محل رفته و خونی را که در ریه مقتول جمع ‌شده ‌بود خالی کرده و با اورژانس هم تماس گرفته بود اما متاسفانه شروین زنده‌ نماند. آنقدر ترسیده ‌بودم که مرتب فرار می‌کردم وضعیت خوبی نداشتم در روزهای فرار به خانه دوستم محمود رفتم از او خواستم من را به ترمینال برساند تا به شمال بروم. در راه او مهران را دید. ما در ترافیک او را دیدیم خبر نداشتم چرا با هم درگیری دارند مهران در صندلی شاگرد ماشین نشسته ‌بود و داشت شیشه می‌کشید. رضا هم پشت فرمان بود محمود به سمت آنها رفت و با مهران درگیر شد رضا هم به سمت من آمد و با هم درگیر شدیم او مرا می‌زد من هم با چاقو دو ضربه خیلی آرام به رضا زدم پس از آن مهران و رضا سوار ماشین شدند و فرار کردند. ما سعی کردیم تعقیبشان کنیم اما چون ماشین محمود، سرقتی بود او ترسید و زیاد دنبالشان نرفت. بعد من به سمت شمال رفتم و چندماه بعد نیز دستگیر شدم. در اداره آگاهی متوجه مرگ رضا شدم. با او هیچ درگیری نداشتم و مشکلی بین ما نبود.
سپس متهم ردیف دوم در جایگاه حاضر شد، او گفت: من در قتل اول نقشی نداشتم و در جریان هم نبودم. یک روز مهرداد با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد مرا ببیند. گفتم سرکار هستم گفت کسی را با چاقو زدم باید همدیگر را ببینیم بعد به خانه‌ام آمد یک شب ماند و رفت. چند روز بعد دوباره آمد. وضعیت بدی داشت کارتن خواب شده‌ بود. مادرش تحت فشار بود و وضعیت زندگی‌شان خیلی بد شده ‌بود. چند شب پیش من ماند و بعد از من خواست او را تا ترمینال شرق برسانم که به شمال برود در راه مهران و رضا را دیدیم و آن اتفاق افتاد.
او درباره علت اختلافش با مهران گفت: مهران اعتیاد داشت. یک روز به خانه ما آمد و تبلت خواهرم را سرقت کرد. من با تهدید موفق شدم تبلت را از او بگیرم. بعد از چند روز از من خواست تبلت را به‌ صورت امانت به او بدهم قول داد آن را تا دو روز دیگر بازگرداند اما دیگر جواب تلفنم را نداد و تبلت را هم بازنگرداند تا اینکه روز حادثه اتفاقی او را در اتوبان افسریه دیدیم و درگیری اتفاق افتاد. وقتی که رضا به سمت مهرداد رفت تا با او درگیر شود مهران داشت من را می‌زد. من سمت رضا و مهرداد رفتم و گفتم این دعوای شما نیست همدیگر را نزنید و کاری به هم نداشته ‌باشید بعد از اینکه آنها را جدا کردم به سمت مهران رفتم. در یک لحظه مهران من را با چوب زد و بعد هم رضا و مهران سوار ماشین شدند و فرار کردند. من اصلا متوجه زخمی‌شدن رضا نشدم. مهران چند ساعت رضا را در خیابان چرخانده و بعد به بیمارستان برده ‌بود و او در نهایت بر اثر خونریزی فوت شد.
در ادامه جلسه دادگاه مهرداد برای بیان آخرین دفاع در جایگاه حاضر شد و با التماس به اولیای‌دم از آنها طلب بخشش کرد. در پایان هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند و متهم ردیف اول را به اتهام دو فقره قتل به دوبار قصاص و متهم ردیف دوم را به زندان محکوم کردند.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط -Nᴇɢᴀʀ- ، مهربان ترین دختر دنیا ، allliiii ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، ~~SARA:HIVA~~
آگهی
#2
اوه اوه اوه
Confused
مرگ یک جوان به خاطر بلندگو 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خودکشی دختر دانش‌آموز به خاطر ترس از تنبیه+دست نوشته‌وصیت‌نامه دختر 12 ساله
  قتل دختر هفده ساله توسط دوست پسر جوان
  کشته شدن خواننده ی جوان اسپانیایی در صحنه ی کنسرتش
  زن جوان قربانی اتاق انجماد سالن زیبایی‌ شد + عکس
  دختر زیبایی که باعث دختر شدن یک پسر جوان شد
  مرگ فجیع ملکه زیبایی و خواهرش به خاطر حسادت
  کابوس زنان جوان، یک نوجوان 17 ساله بود/ پخش ویدیو زنده از 8 ساعت آزار و اذیت شیطانی
  مرگ مدلینگ جوان!!
  اقدام به خودکشی دختر جوان از بالای پل شیخ فضل الله + عکس
  داستان سر بریدن 4 دختر جوان!بیا تو خیلی ترسناکه!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان