امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گفتگویی با سحر آربین بازیگر “اولین انتخاب”

#1
Star 
با اعتماد به نفس به هر چه خواسته ام رسیده ام.
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فانیگما : به نقل از افکارنیوز، سحر آربین که سابقه فعالیتی کوتاه در تئاتر و سینما دارد و برای اولین بار با ایفای نقش مریم در مجموعه طنز «اولین انتخاب» به بینندگان تلویزیون معرفی شد. از جمله چهره هایی است که آتیه ای خوب برایش پیش بینی می شود. به بهانه حضورش در مجموعه «اولین انتخاب» که اکنون روی آنتن شبکه پنج سیماست. گفتگویی با او انجام داده ایم که تقدیم تان می شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گفتگویی با سحر آربین بازیگر “اولین انتخاب” 1

سحر آربین در یک نگاه

متولد: ۱۳۶۲ در تهران
تحصیلات: کاردانی معماری از دانشگاه علمی کاربردی تهران، مجرد

کارنامه هنری

تئاتر: سلامان و ابسال و…
سینما: شارلاتان، راه بهشت و بازی در دو تله فیلم
تلویزیون: مجموعه «اولین انتخاب»

من به مریم شخصیت دادم

در مجموعه «اولین انتخاب» من نقش مریم، دختر کوچک خانواده دکتر محسنی را بازی می کنم. چون در گذشته با کارگردان مجموعه مهدی صباغ زاده همکاری کرده بودم. به انتخاب او و با موافقت تهیه کننده برای این کار انتخاب شدم. در فیلمنامه خیلی به شخصیت مریم نپرداخته بود و من شخصیت مریم را آدم ساده لوحی می دیدم که در مسیر جریان هایی قرار می گیرد و به طور جدی تصمیم می گیرد مسیر زندگی اش را تغییر دهد. شیطنت های خاص و رک بودن را من به شخصیت مریم اضافه کردم و به قول معروف من به مریم شخصیت دادم.
مهدی صباغ زاده کارگردانی است خوش اخلاق و مهربان که به حرفه خود تسلط دارد. سر صحنه به بازیگران کمک می کند و به آنها انرژی مثبت می دهد، به نظر بازیگران احترام می گذارد. به عنوان مثال زمان تمرین، با دقت دیدگاه های بازیگران را می شنید و اگر بازیگرانی که قبلاً در ژانر طنز فعالیت کرده بودند مثل اکبر عبدی، مریم امیرجلالی، شهره لرستانی و… ایده هایی می دادند، از آنها استقبال می کرد و مقابل دوربین بازیگر را آزاد می گذاشت تا کار خودش را انجام بدهد به شرطی که کار به لودگی کشیده نشود.

خوشحالم که مردم مرا می شناسند

اولین تجربه ام در کار تلویزیونی، خوشبختانه تجربه ای خوشایند بود و خوشحالم از اینکه مردم با مجموعه ارتباط برقرار کردند. وقتی در کوچه و خیابان می بینم مردم مرا می شناسند، خیلی خوشحال می شوم و همین ابراز لطف ها موجب می شود کارم را با انگیزه و علاقه بیشتری ادامه بدهم. از نظر من، کسی که می خواهد در حرفه بازیگری فعالیت کند، باید تحصیلات داشته باشد، زیاد کتاب بخواند. قابلیت های خاص خودش را داشته باشد و درباره هر چیزی که مربوط به هنر می شود، از جمله موسیقی، نقاشی، ورزش و… اطلاع داشته باشد، فیلم و تئاتر زیاد ببیند و وقتی نقشی را به او محول می کنند، تمام انرژی و توان خود را روی نقش متمرکز کند.

با درآمد بازیگری می توان امرار معاش کرد

یکی از دلایلی که موجب شده عده زیادی از جوانان علاقمند به فعالیت در عرصه بازیگری باشند این است که بازیگری موجب شهرت می شود و مردم به کسی که از طریق بازیگری به شهرت رسیده اهمیت می دهند، اما من خودم به این دلیل بازیگر نشدم. من دوست داشتم جای شخصیت های مختلف بازی کنم، گریه کردن و خندیدن از کودکی در وجود من بود.
خیلی ها از من می پرسند که از طریق بازیگری می شود امرار معاش کرد یا خیر؟ که در جواب باید بگویم بله، بازیگرانی هستند که برای بازی در یک فیلم یا سریال دستمزد زیادی می گیرند، اما فعالیت در عرصه بازیگری برای بانوان راحت تر است چون مردان سرپرست خانواده هستند و اگر بخواهند فقط از طریق بازیگری امرار معاش کنند چنانچه پیشنهاد کار نداشته باشند با مشکلات مالی مواجه می شوند به همین دلیل معتقدم این حرفه برای بانوان راحت تر است. البته ناگفته نماند بعضی از بازیگران مرد برای اینکه از نظر مالی دچار مشکل نشوند در کنار بازیگری کار دیگری هم انجام می دهند تا بتوانند چرخ زندگی را بچرخانند.

انتخاب برایم خیلی مهم است

انتخاب در زندگی برای من خیلی مهم است. حتی در انتخاب لباس هم سعی می کنم بهترین نوع لباس را انتخاب کنم البته بازی من در مجموعه «اولین انتخاب» به انتخاب کارگردان مجموعه مهدی صباغ زاده بود که مرا از قبل می شناخت و شاید یکی از معیارهایش برای انتخاب بازیگر نقش مریم به این خاطر بود که من از نظر چهره شباهت به خانم اسکندری دارم. من از کودکی به بازیگری علاقمند بودم و زمانی هم که به مدرسه می رفتم دوستانم را دور خود جمع کرده و برایشان نمایش اجرا می کردم، یا شعر می خواندم. در خانه هم مقابل آینه می ایستادم و حرف می زدم و همیشه دلم می خواست در عرصه بازیگری فعالیت کنم.
تصمیم هم داشتم از طریق دانشگاه وارد عرصه بازیگری شوم، اما وقتی با یکی از دوستانم مشورت کردم او گفت که از طریق کلاس های آزاد بازیگری زنده یاد حمید سمندریان هم می توانم رموز بازیگری را بیاموزم و چون به معماری و نقاشی هم علاقه داشتم تصمیم گرفتم از طریق دانشگاه در رشته معماری و نقاشی تحصیل کنم و بازیگری را از طریق حضور در کلاس های آزاد بازیگری بیاموزم.

بازی در ژانر کمدی را دوست دارم

زندگی سخت است و هر آدمی با توجه به شرایط و موقعیت خاص خود زندگی می کند. از این رو من به عنوان بازیگر هر آدمی را که در کوچه، خیابان می بینم، به افکار، لحن صدا، پوشش و ظاهرش دقیق می شوم و سعی می کنم چیزی از اعمال و رفتار او بگیرم. این امر بر بازیگری من تاثیر دارد، چون ممکن است روزی ناچار شوم در قالب آن شخصیت بازی کنم.
بازی در ژانر کمدی را دوست دارم به خاطر اینکه کمدی خیلی خاص و دلنشین است و بازیگر باید قابلیت هایی داشته باشد تا بتواند در ژانر کمدی فعالیت کند. البته، به بازی در ژانر درام هم علاقه دارم و به غیر از مجموعه «اولین انتخاب»، در کارهایی که بازی کرده ام نقش منفی هم داشته ام و فکر می کنم گریمی که روی صورتم انجام می شود به نقش منفی خیلی نزدیکتر است.

دلم می خواهد به همه آرزوهایم برسم

من، چون اعتماد به نفس بالایی دارم، تا حالا به هر چیزی که اراده کرده ام، رسیده ام و از این جهت آینده ام را در عرصه بازیگری بسیار روشن و درخشان می دانم. من همیشه خودم را در حالی می بینم که میان ابراز احساسات تماشاچیان در حال دریافت جایزه بهترین بازیگر زن هستم و نگفته نگذارم صفات اخلاقی مرا باید از دوستانی بپرسید که با من معاشرت دارند، اما در کل آدمی درون گرا و مهربان هستم، که دلم می خواهد به تمام آرزوهایم به اوج رسیدن در عرصه بازیگری و ثروتمند شدن برسم و در ضمن، همیشه هم کنار خانواده باشم. خیلی دوست دارم با کارگردان هایی مثل حمید نعمت الله، عبدالرضا کاهانی، اصغر فرهادی، مازیار میری و… همکاری کنم.

کار کردن با پیشکسوت ها یک امتیاز است

پیام مجموعه «اولین انتخاب» این است که با مسئله ازدواج خیلی جدی تر برخورد شود و خیلی کارها را نباید بدون شناخت از خانواده طرف مقابل انجام داد. همچنین نباید زیاد به آدم های ناشناس اعتماد کرد. کار کردن در این پروژه و کنار پیشکسوتان و بازیگران خوب برای من یک امتیاز مثبت و ارزشمند بود. هنگام کار انرژی خیلی خوبی از آنها به خصوص از شهره لرستانی می گرفتم. خارج از فضای کار هم ارتباط خوبی با شهره لرستانی داشتم و ارتباط گرم ما موجب شد صحنه هایی که مقابل هم قرار می گرفتیم، خیلی بهتر، گرم تر و شیرین تر شود.
در سکانسی که قرار بود مقابل اکبر عبدی بازی کنم، به او گفتم؛ من استرس دارم و نمی دانم در مقابل شما باید چگونه بازی کنم و با توجه به اینکه او خیلی چیزها را فی البداهه می گفت، بازی در مقابل او برایم کمی سخت، اما تجربه ای ارزشمند بود.
خانواده جوان/ شماره ۱۹۷/ گفتگو: محمد تهرانی/ صفحه ۳۸
پاسخ
 سپاس شده توسط ~Mahnaz~
آگهی
#2
خوب بـآزی کرد ^ـ^
من دوسش دآرمـ ^ـ^
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
Big Grin کدام بازیگر را میپسندید و دوستش دارید ؟؟
  انتخاب بازیگر اسپانیایی در نقش مادر بری الن در فیلم Flash
  شایعه: جانی دپ بازیگر سریال Addams Family به کارگردانی تیم برتون است
  سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  اولین تصاویر فیلم The Adam Project با بازی رایان رینولدز منتشر شد
  بازیگر احتمالی نقش «ملکه میو» در سریال The Witcher مشخص شد
  اولین تریلر فیلم The Suicide Squad احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد
  بازیگر فیلم RoboCop به جمع بازیگران فصل سوم سریال Jack Ryan پیوست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان