امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با بهترین تبلت‌های ارزان‌قیمت در بازار جهانی آشنا شوید

#1
با بهترین تبلت‌های ارزان‌قیمت در بازار جهانی آشنا شوید
درحالی‌که بازار انواع تبلت به سرعت رونق می‌گیرند، شرکت‌های تولیدکننده مختلف برای حضور در این بازار داغ و داشتن سهمی از درآمد و سود آن تلاش می‌کنند تا محصولات متنوعی را به این بازار عرضه کنند. درست به همین دلیل هم هست که انتخاب و خرید برای کاربران به کاری سخت و دشوار تبدیل شده است.این در حالی است که با توجه به رشد بازارهای نوظهور و در حال توسعه تمایل کاربران به خرید تبلت‌های ارزان‌قیمت و کاربردی افزایش چشمگیری هم پیدا کرده است.

با این اوصاف است که ژانر جدیدی به نام ارزان‌قیمت‌ها در بازار تبلت‌ها ایجاد شده است که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد البته علاوه‌بر کاربران کم درآمد، عده‌ای از کاربران هم هستند که ترجیح می‌دهند برای خرید موبایل‌های هوشمند بیشتر هزینه کنند تا تبلت‌ها و به همین دلیل به دنبال تبلت‌های ارزان‌قیمت هستند.

همین موضوع باعث شده است که حتی شرکت‌های تولیدکننده بزرگ هم به طراحی و تولید این نوع تبلت‌ها روی بیاورند.در همین راستا، کارشناسان مجله اینترنتی Cnet به بررسی و معرفی بهترین تبلت‌های ارزان‌قیمت بازار پرداخته‌اند؛ تبلت‌هایی که با وجود در اختیار داشتن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب و کاربردی، با قیمتی منطقی و نسبتا ارزان هم در بازار به فروش می‌رسند. به این ترتیب بهتر است با این تبلت‌ها آشنا شوید:




تبلت Nexus 7 – قیمت پایه ۱۹۹ دلار
Nexus 7این تبلت که با همکاری دو شرکت Google و Asus ساخته و تولید شد، در واقع مدال طلای تبلت‌های آندرویدی را در اختیار دارد که به خاطر قیمت مناسبش هم در بازار با استقبال خوبی مواجه شد.




این تبلت دارای صفحه نمایشی با کیفیت و براق بوده و از باتری با طول عمر مناسب بهره می‌برد.طراحی کامپکت و ۷ اینچی این تبلت هم آنقدر در بازار با استقبال مواجه شد که توجه شرکت‌های تولیدکننده دیگر را به طراحی تبلت‌های ۷ اینچی جلب کرد و حتی برای رقابت با این تبلت بود که اپل به ساخت تبلت آی‌پد مینی ترغیب شد.
این تبلت از نسخه‌ای خالص از سیستم‌عامل آندروید بهره می‌برد و امکان دسترسی کاربرانش به گروهی از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی را فراهم می‌آورد.

تبلت Tesco Hundi- قیمت پایه ۱۷۰ دلار
Tesco Hundiاحتمالا بسیاری از ما نام این برند را تا حالا نشنیده‌ایم، چون شرکت Tesco بیشتر در زمینه ساخت و تولید قطعات سخت‌افزاری فعالیت می‌کند، اما زمانی که این شرکت تبلتی را وارد بازار کرد، توانست توجه اClick here to enlarge خریداران را به خودش جلب کند.




این تبلت با قیمت ارزان و امکاناتی مناسب و کاربردی با استقبال خوبی در بازار مواجه شد و فروش خوبی داشت، هر چند کیفیت ساخت این تبلت به اندازه Nexus 7 جالب توجه و خوب نبود، اما در نوع خودش و با قیمتی که به فروش می‌رسید، منطقی و قابل توجه بوده است.
این تبلت بیشتر توجه کاربران تازه کار را به خودش جلب می‌کند و فروش خوبی هم در بازار داشته است.

تبلت Asus Memo Pad HD 7- قیمت پایه ۱۵۹ دلار
یک تبلت دیگر ساخت Asus که با همین برند وارد بازار شد و خیلی زود مورد توجه کاربران و خریداران هم قرار گرفت.این تبلت با وجود در اختیار داشتن امکانات سخت‌افزاری مناسب، با قیمتی بسیار خوب و ارزان روانه بازار شد و به همین دلیل به سرعت توجه کاربران کم درآمد و حتی کاربران حرفه‌ای را هم به خودش جلب کرد.



امکان ارتقای حافظه تبلت با استفاده از اسلات کارت حافظه microSD، در کنار دوربینی با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی برای برقراری تماس ویدئویی قابلیت‌هایی بودند که از دید خریداران این دستگاه دور نماندند.

تبلت Amazon Kindle Fire HD – قیمت پایه ۱۰۰ دلار
Amazon Kindle Fire HD شاید باید این تبلت را به عنوان آغازگری برای ورود تبلت‌های ارزان‌قیمت به بازار به حساب آورد.




این تبلت که از زمان ورودش به بازار همیشه به عنوان یکی از بهترین تبلت‌های ارزان‌قیمت بازار شناخته شده است، دارای امکانات مختلفی است و از قابلیت‌های خوبی مانند صفحه نمایش ۷ اینچی با وضوح تصویر۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل در کنار سیستم‌عامل آندروید بهره می‌برد.نکته جالب درباره این تبلت آن بود که علاوه‌بر دسترسی به Play Store گوگل، از یک فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی هم بهره می‌برد

Би садар эм нь бэлгийн хавьталд орсон

Тэр ...  нэртэй байсан
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد اپل همراه با نمایشگری بزرگ‌تر و قیمتی کمتر عرضه می‌‌شوند
  تبلت های جدید و متفاوت از سامسونگ
  آموزش روت و نصب ریکاوری تبلت با استفاده از Odin
  آموزش تعمیر تبلت
  تصاویر بزرگترین تبلت دنیا
  تبلت تاشوی سامسونگ با یک صفحه کلید و پایه در پتنت جدیدی نشان داده شد
  آپدیت اندروید مارشمالو برای تبلت ال جی جی پد ایکس 10.1 منتشر شد
  تبلت گلکسی Tab A 8.0 H آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرد
  تبلت ASUS ZenPad Z8 با نمایشگر 7.9 اینچی 2K معرفی شد
  تبلت سرفیس پرو ۵ با نمایشگر اولترا اچ دی 4K شهریور امسال عرضه می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان