امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گوگل و موتورولا در حال کار بر روی نکسوس ۶ با نام رمز Shamu هستند !

#1
از همان زمانی که گوگل موتورولا را خرید، زمزمه‌ها یا شاید امیدواری‌هایی از ساخت یک دستگاه نکسوسی توسط این دو شرکت در وب شروع به انتشار یافت. تا امروز که این اتفاق نیفتاده، اما اخیرا شایعاتی از راه رسیده که ممکن است تا قبل از انتقال رسمی موتورولا به شرکت لنوو، گوگل و موتورولا با همکاری یکدیگر یک اسمارت‌فون نکسوس بسازند.

این خبر از سوی وب‌سایت اندروید پلیس منتشر شده است. طبق خبر منابع این وب‌سایت، گوگل و موتورولا در حال طراحی یک اسمارت‌فون نکسوس ۵.۹ اینچی با نام رمز Shamu می‌باشند. نامی که هر چند عجیب به نظر می‌رسد، اما دلیلی نیز بر عدم صحت این خبر نمی‌تواند باشد. Shamu نام نوعی نهنگ است و چنین نام‌گذاری‌هایی برای دستگاه‌های نکسوسی کاملا مسبوق به سابقه بوده است.
 اگر این دستگاه واقعا وجود داشته باشد، گوگل و موتورولا زمانی در ماه نوامبر را برای معرفی آن به بازار در نظر گرفته‌اند. این بخش از گزارش به دلیل سابقه انتشار این دستگاه‌ها در همین ماه‌ها قابل‌باور به نظر می‌رسد، اما باید قبول کرد که اصل چنین گزارشی با شک و تردیدهای بسیاری روبرو است. گزارش‌های متنوعی از اتمام پروژه نکسوس خبر می‌دهند و تنها دستگاه‌هایی که طی این برنامه ارائه خواهد شد یک تبلت با نام رمز Volantis است که گفته شده در اچ‌تی‌سی در دست تولید است.
پروژه نکسوس به نقل از Evleaks و دیگر گزارش‌های منتشر شده به اتمام رسیده و برنامه‌ای به نام اندروید سیلور جای آن را پر کرده است که شرایط خاص و متفاوتی از نکسوس دارد. به همین دلیل اگر این اسمارت‌فون ادعایی حداقل به برنامه سیلور نسبت داده می‌شد به نظر واقع‌بینانه‌تر می‌رسید. زیرا پروژه سیلور بر روی اندروید خالص تمرکز ویژه‌ای دارد و موتورولا نیز پیش‌تر با گوگل در این حوزه همکاری‌های بسیاری داشته است که آخرین آن به Moto E مربوط می‌شود. از طرفی اندازه بزرگ صفحه‌نمایش نیز می‌تواند دلیلی بر بالارده بودن گوشی باشد که به هدف پروژه سیلور نیز مشابهت بیشتری دارد.
با نزدیک‌شدن به پایان سال نباید زمان زیادی تا انتشار اخباری واقعی و مطمئن از پروژه نکسوس گوگل مانده باشد. صبر می‌کنیم ببینیم این پروژه در نهایت سر از کجا در خواهد آورد.
گوگل و موتورولا در حال کار بر روی نکسوس ۶ با نام رمز Shamu هستند ! 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  موتورولا موتو جی ۱۰۰ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ وارد بازارهای جهانی شد
  تصاویر پیکسل 5a گوگل از طراحی آشنای آن خبر می‌دهد
  ورود دوربین دوم به دنیای واقعت افزوده گوگل
  موتورولا Edge S معرفی شد: اولین موبایل با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰
  موتورولا از One 5G Ace و سه گوشی جدید از سری Moto G رونمایی کرد
  بهترین تبلت های 2019 کدام ها هستند؟
  پرداخت 3 میلیارد دلاری گوگل به اپل برای باقی ماندن در iOS
  معرفی گوشی هوشمند جدید موتورولا با ظاهری متفاوت + عکس
  تنها نکسوس مارلین ام ۱ با بدنه‌ی فلزی عرضه خواهد شد
  چرا هوآوی و سامسونگ به دنبال توسعه سیستم عامل های خانگی خودشان هستند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان