امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وزیر علوم : روابط عمومی‌ها نقطه آخر زنجیره فعالیت دانشگاهها هستند

#1
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت : روابط عمومی‌ها در نقطه آخر زنجیره فعالیت دانشگاه هاو مراکز پژوهش و فناوری هستند و بدون اطلاع رسانی آنها جامعه از خروجی فعالیت های آموزشی ،پژوهشی و تربیتی مراکز علمی اطلاع پیدا نمی کند .

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتررضا فرجی دانا در همایش سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری اظهار داشت : اهمیت بالای روابط عمومی در دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری انکار ناپذیراست و اگر فعالیت واحدهای روابط عمومی نباشد جامعه در ارزیابی خود نسبت به عملکرد مراکز علمی دچار ابهام می شود.

وی ضمن تاکید بر اصلاح و تدوین آیین نامه ها برای تقویت جایگاه روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری گفت : تغییر نگرش یک موضوع فرهنگی است که با توصیه و بخشنامه تغییر نمی کند و جایگزینی مسئولان نیز تغییری در جایگاه روابط عمومی در سازمان نمی کند همانگونه که نگرش ها به پژوهش و آموزش نیز تغییری نکرده است.

وزیر علوم تاکید کرد: مدیران روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری نظام جامع پیشنهادها و انتقادها را در سازمان متبوع خود ایجاد کنند و نظرات و دیدگاه‌های موجود در خصوص عملکرد مدیران را به آنها انتقال دهند که در این راستا می توانند از سامانه‌های الکترونیکی نیز بهره بگیرند.

فرجی دانا افزود: از آنجا که تمرکز رسانه ها بر محور ریاست دانشگاه یا مرکز پژوهشی و فناوری است واحدهای روابط عمومی نیز بیشترین تراکم فعالیت اطلاع رسانی و اجرایی خودرا در این حوزه دارند لکن باید توجه کنند اطلاع رسانی در خصوص فعالیت ها و عملکرد رئیس سازمان در راستای اهداف سازمانی تنها وظیفه روابط عمومی نیست بلکه عملکرد کلیت سازمان مدنظر است.

وی گفت : به کمبودهای مراکز روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری از حیث نیروی انسانی و امکانات آگاهی داریم ولی باید برای جبران آنها به وضعیت اقتصادی دولت و واقعیات موجود توجه کنیم.

وزیر علوم همدلی و همفکری را عامل موفقیت و پیروزی ملت ایران در دوران "پیچ تاریخی " دانست و اهمیت گردهمایی مدیران روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری را در مرتبه نخست برای افزایش همدلی و سپس برای رایزنی در خصوص مسائل جاری این بخش ارزیابی کرد.

گفتنی است : همایش سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری امروز با حضور بیش ار 170نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد و مدیران روابط عمومی پس از سخنرانی وزیر علوم و تعدادی از معاونان این وزارت نظرات و پیشنهادهای خودرا مطرح کردند.

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Question سوالات نهایی علوم و فنون ادبی ۳
  دانشگاهها با شرایط خاص که مصاحبه و گزینش دارند
  کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی خیلی سبز
  آزمون 7 خان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی
Wink سریال تیر آخر { علوم و فنون ادبی}
  علوم سیاسی........ღ¸.•*` `*•.¸ ღ
  جزوه علوم و فنون ادبی ماز - حمیدرضا تاجیک
Book رشته های دانشگاهی گروه علوم تجربی(به تفکیک زیرگروه)
  الکترون نقطه ای _ فصل۳ شیمی۳
  چرا بعضی از ایزوتوپها ناپایدار هستند؟_شیمی۱۰_فصل۱

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان