امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گزارش تمرين استقلال

#1
تاخير 45 دقيقه‌اي مسئول و عضو تدارکات تيم استقلال در تمرين امروز آبي‌پوشان براي دقايقي بازيکنان اين تيم را دچار مشکل کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گزارش تمرين استقلال 1
_______________________________
اولين تمرين تيم فوتبال استقلال بعد از پيروزي مقابل ‌راه آهن از ساعت 11 امروز در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزا شد. اين تمرين که جنبه ريکاوري داشت يک ساعت به طول انجاميد و بازيکناني که در ترکيب اصلي آبي‌پوشان مقابل راه‌آهن حضور داشتند بعد از 30 دقيقه دويدن ورزشگاه را ترک کردند.

به نقل از فارس، خسرو حيدري تنها غايب تمرين امروز آبي‌پوشان بود و آرش برهاني و هاشم بيک زاده به ترتيب با 30 و 20 دقيقه تأخير به ورزشگاه آزادي رسيدند.

*امير حاج‌قاسم که ظاهرا به دليل عدم تغيير رقم قراردادش نسبت به سال گذشته از مسئولان استقلال گلايه دارد باز هم در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور نداشت. وي نزديک به يک هفته است که در تمرينات استقلال شرکت نمي‌کند.

*ميرشاد ماجدي به دليل دعوت از طرف مسئولان فدراسيون فوتبال براي شرکت در مراسمي که براي تيم ملي زير 14 سال برگزار شده، به هتل آکادمي رفت و در تمرين امروز حاضر نبود.

*تاخير 45 دقيقه‌اي مدد جباري و حسين امانتي دو تن از اعضاي تدارکات تيم استقلال باعث شد تا نقش اين دو نفر بيشتر به چشم بيايد. هنگامي که بازيکنان وارد زمين چمن شدند متوجه شدند که مدد جباري در تمرين حاضر نيست و نه توپي در اختيار دارد و نه آبي براي نوشيدن. جالب اينجاست که مدد جباري از يک ساعت قبل از تمرين براي خنک کردن آب به ورزشگاه مي‌آيد و به همين دليل نبود او امروز باعث دردسر براي آبي پوشان شد. وقتي بازيکنان اين موضوع را به کادر فني اطلاع دادند ستار همداني کليد انبار وسايل تمرين استقلال را از نگهبان مجموعه گرفت و بعد از گذشت 30 دقيقه مشکل توپ و آب ‌معدني بازيکنان نيز حل شد.

*قبل از شروع تمرين امروز بازيکنان و کادر فني استقلال پيرامون ديدار مقابل راه آهن صحبت مي‌کردند. همچنين امير قلعه‌نويي به همراه دستياران خود در خصوص اين بازي حرف مي‌زد و مدعي بود اگر طالب‌لو درون دروازه راه آهن حضور نداشت ممکن بود در همان نيمه اول کار حريف را تمام مي‌کردند.

*درگذشت حسين معدني مربي تيم ملي واليبال ايران هم باعث ناراحتي کادر فني استقلال شد و آنها در اين خصوص و چگونگي اين اتفاق صحبت مي‌کردند. بعضي از اعضاي کادر فني هم از اين موضوع اطلاع نداشتند و به محض شنيدن خبر بسيار ناراحت شدند و به دنبال ساعت مراسم خاکسپاري و يادبود وي بودند.

*ادموند اختر که مدير برنامه‌هاي مگ‌ويان بازيکن ارمني استقلال هم است در تمرين امروز آبي پوشان حضور داشت.

*هنگامي که جواد زرينچه و ستار همداني سوت آغاز تمرين را زدند امير قلعه‌نويي بازيکنان را دور هم جمع کرد و با ذکر يک صلوات براي آنها صحبت‌هايي را انجام داد. قلعه‌نويي ضمن تشکر از بازيکنان استقلال با خاطر اين پيروزي خطاب به آنها گفت: انصافا ديروز نشان داديد که ما يک تيم هستيم و در نيمه دوم عملکرد خيلي خوبي داشتيد. شما همه زحمت کشيديد و آنهايي که در زمين بودند تلاش کردند و بقيه بچه‌ها از بيرون براي برد تيم دعا مي‌کردند. من از شما مي‌خواهم نگاه‌تان را به مسابقات بزرگ‌تر کنيد تا قدم به قدم جلو برويد.

وي تأکيد کرد: فکر مي‌کنم خودتان اگر فيلم بازي را ديده باشيد از عملکرد خود راضي هستيد ولي حالا از همه شما مي‌خواهم به افتخار خودتان که همدل هستيد و يک تيم خوب را تشکيل داديد دست بزنيد. در اين لحظه بازيکنان استقلال نيز با دست زدن براي يکديگر تمرين را آغاز کردند.

*در بخش اول تمرين بازيکنان به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته و در آيتم بعد در گروه‌هاي شش نفره بازي آقاوسط انجام دادند.

*آخرين مرحله از تمرين امروز آبي‌پوشان فوتبال درون تيمي بود ضمن آنکه کريم بوستاني امروز با ساير دروازه‌با‌هاي استقلال کار کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گزارش تمرين استقلال 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان