امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شفای باورنکردنی این مرد توسط خاک تربت امام حسین (ع)

#1
آیت الله روحانی در اواخر  این دیدار  یکی از علمای حاضر در جلسه  خطاب به  معظم له گفت: «شنیده ‌ایم تربت پاک حضرت مولی الکونین ابا عبدالله الحسین علیه السلام را مرحوم حضرت آیت الله میرزا مهدی شیرازی به عنوان تقدیر از موسوعه “فقه الصادق” برای جنابعالی هدیه فرستادند و شما شاهد کراماتی از آن بودید. جمع حاضر، مایلند از بیان شما بشنوند».در ادامه  آیت الله العظمی روحانی  ضمن تایید این مطلب فرمودند:وقتی چند جلد از موسوعه “فقه الصادق”
 
را برای اولین بار چاپ نمودیم خدمت بعضی از حضرات اعلام از جمله مرحوم حضرت آیت الله میرزا مهدی شیرازی فرستادم و بعد از چند روز بزرگواری نامه ‌ای را از مرحوم میرزا برای بنده با بسته ای آوردند، در نامه مرحوم میرزا مکتوب فرموده بودند هر چه فکر نمودم چگونه از این خدمت شما به حوزه علمیه و ترویج فقه جعفری تقدیر نمایم به نتیجه نرسیدم. مگر آنکه تشرفی داشتم در سرداب حرم سید الشهداء و مضجع حضرت سلام الله علیه و مقداری از آن خاک را برداشتم و از شدت گریه بی‌هوش شدم وقتی مرا بیرون آوردند و به هوش آمدم هنوز در دستم تربت سیدالشهداء باقی بود و هم اکنون جهت تقدیر از خدمات علمی شما مقداری از آن تربت را هدیه می‌کنم.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شفای باورنکردنی این مرد توسط خاک تربت امام حسین (ع) 1

امام حسین (ع) این مرد را شفا داد حضرت آیت الله العظمی روحانی ادامه دادند: سال ها از این قضیه گذشت تا آنکه روزی بنده زاده  سید “محمود” ـ منظور سید محمود خسروشاهی نوه حضرت آیت الله می باشد ـ دچار بیماری صعب العلاج شد و کار به جایی رسید که پزشکان جواب نموده و وی را رو به قبله کردیم و دیگر هیچ روزنه امیدی نبود تا آنکه به ذهنم خطور کرد از آن تربت به او بدهم. از تربت مقدس با دعا و توسل به او خوراندیم چون فک بسته شده بود فقط تا کمی آب تربت به لب های او رسید، کودکی که نمی‌توانست نفس بکشد و به حال احتضار بود به‌ گونه‌ ای ایستاد که انگار اثری از بیماری در وجود وی نبوده است.

همچنین معظم له در پاسخ به استفتایی مبنی بر این که چرا به امام حسین علیه السلام کرامت‏ هایى عطا شده که به هیچ یک ازائمه (علیهم السلام) عطا نشده است؟ فرموده اند: مصائبى که بر امام حسین (علیه السلام) و خاندان بزرگوارشان گذشته به مراتب از مصائب ائمه دیگر  دشوارتر بوده است؛ به همین دلیل است که امتیازاتی  براى حضرتش قرار داده شده که براى غیر از او قرار داده نشده است. و این همان مطلبى است که در روایت مشهورى از امام باقر علیه السلام به آن اشاره شده است: «خداوند، حسین ‏علیه السلام را در مقابل کشته شدنش این گونه پاداش داد که؛ امامت را در نسل او، و شفا را در تربتش قرار داد، دعا را در نزدیکى قبرش مستجاب مى‏ گرداند و روزهاى زیارتش و رفت و آمد آن را از عمر زائرش محسوب نمى ‏کند.»
شفای باورنکردنی این مرد توسط خاک تربت امام حسین (ع) 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  زیباترین جذابترین خطبہ کہ شنیدم (نقد خلافت بعد رحلت پیامبر از زبان امام علی)
  مناجات با امام زمان (عج)
Star آیت‌الله علوی گرگانی: موضوعاتی نظیر دوچرخه‌سواری بانوان مورد رضایت امام زمان(عج) نیست
  عکس های مذهبی از حرم امام رضا در مشهد مقدس
  بعد از امام زمان(ع) چه امامی رجعت خواهد کرد؟
  دلیل ملقب شدن امام هشتم، علی ابن موسی، به رضا چیست؟
  آیت‌الله نوری‌همدانی: نیمی از مساجد کشور امام جماعت ندارند/ لزوم فعالیت مسجد در شبانه
  آیا در میان شاگردان امام باقر و امام صادق علیهما السلام از زنان هم کسی بوده است؟
  چگونه می توانیم با امام زمان (عج) ارتباط داشته باشیم؟
  چرا ایران را مملکت امام زمان (عج) می نامند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان