امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مقررات سخت گیرانه دنیزلی در اردوگاه پرسپولیس / همه چیز ممنوع حتی شوخی

#1
" شما بازیکنان حرفه ای هستید و باید تا ساعت 3 در اختیار باشگاه باشید مثل یک کارمند" این تنها بخشی از قوانین جدید آقا مصطفی برای پرسپولیس جدید است.


او از روزی که به تیم پرسپولیس آمده قوانین مختلفی را در باشگاه وضع کرده که بازیکنان را محدود می کند . دنیزلی به عنوان یک مربی حرفه‌اي،قصد دارد اصول حرفه ای را در تيم پياده كند و بازيكنان هم چون حرفه‌اي هستند بايد با اين قضيه كنار بيايند.
مصطفی دنیزلی در اولین تمرین پرسپولیس تنها روی صندلی نشست و کار بازیکنانش را نظاره كرد. دنیزلی اما در دومین جلسه تمرینی این تیم تماشاگران و رسانه ها را از تمرین دور کرد تا آرامش مورد نیاز به تیم برگردد. دنیزلی که نسبت به شلوغی تمرین و عدم تمرکز بازیکنان خیلی حساس است، بازیکنان جوان تیم را که به نظرش در حد این تیم نیستند و نمی توانند به او در ادامه لیگ و بازی ها کمک کنند کنار گذاشت تا تمرين هم خلوت‌تر شود. دنیزلی در دومین اقدام عجیب خود بازیکنان پرسپولیس را پس از پایان دومین تمرین برای نهار بیرون برد و یک روز را با آنها گذراند. علی کریمی به عنوان کاپیتان وقتی به برنامه های بعد از ظهر این تیم اعتراض کوچکی کرد دنیزلی او را به آرامش فرا خواند و نگذاشت دامنه این اعتراض به بازیکنان دیگر بکشد. ظاهرا كريمي گفته بود كه در ترافيك تهران نيازي به رفتن به رستوران نيست كه شنيده مي‌شود دنيزلي هم جواب داده هر كس با اين برنامه‌ها مشكل دارد به تمرين نيايد. کارشناسان دلیل این کار دنیزلی را متعهد كردن بازیکنانش به قرارداد حرفه ای و اینکه بازیکنان باید تا بعد از ظهر مانند یک کارمند در اختیار باشگاه باشند، می دانند.
دنیزلی در این روزها بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار می کند تا این تیم را از شرایط ابتدایی اش جدا کند. خیلی از بازیکنان پرسپولیس با توجه به سخت گیری های این مربی ترک تبار از این وضعیت ناراضی هستند اما دنیزلی در همان ابتدا با دیسیپلین خود دهان همه را بست. دنیزلی حتي تمام حرکات بازیکنانش در بیرون از زمین را نيز زیر نظر دارد. او کاملا می داند بازیکنانش شب قبل از تمرین در چه وضعیتی قرار دارند. مورد دیگر به نوع تمرینات برمی گردد. دنیزلی در حین تمرین بسیار جدی است و از بازیکنان هم می خواهد فقط به دستورات عمل کنند و از انجام هرگونه اضافه کاری بپرهیزند. خنده و شوخی در حین تمرین کاملا ممنوع است و با بازیکن خاطی برخورد جدی می کند. دنیزلی که مشهور به سخت گیری است موارد دیگری را هم به بازیکنان متذکر شده است. با حضور دنیزلی از پاداش های سابق نیز دیگر خبری نیست. این شاید بدترین خبر برای بازیکنان باشد. دنیزلی به بازیکنان اعلام کرده تا زمانی که نتایج خوبی به دست نیاورند نمی توانند از مزایا و پاداش برخوردار شوند. دنیزلی پرداخت پاداش به بازیکن را تحت کنترل خود درآورده و قرار است تا زمانی که خودش اعلام نکرده به کسی پاداش داده نشود. دنیزلی به بازیکنانی که کم کاری کنند هم هشدار جدی داده است. او در یک تهدید کاملا جدی اعلام کرده بازیکنی که بخواهد در تیم تحت نظارت او کوچکترین تخطی و کم کاری كند بدون درنگ اخراج می شود. این مسئله شاید به دورانی که در پرسپولیس در لیگ ششم حضور داشته برگردد که فکر می کند بازیکنانی در تیم او بودند باعث شدند او نتواند تنیجه بگیرد.


ExclamationExclamationExclamationExclamation
پاسخ
 سپاس شده توسط ps3000 ، j0oj0o ، SABER ، poya
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان