امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دختری که برای رسیدن به عشقش 6 سال کارکرد

#1
خیلی از ما رویاهایی داریم، خیلی ها عاشق فراری هستند خیلی ها عاشق یک خانه در وسط یک مزرعه، خیلی ها هم عاشق یک مدل خاص از گوشی موبایل مثل ایفون. اما واقعا چقدر برای رسیدن به عشق هایمان هزینه کرده ایم، چقدر برای رسیدن به آن ها تلاش کرده ایم؟



بگذارید یک مثال ساده بزنم، من عاشق داشتن یک لامبورگینی هستم ولی حتی یک پیکان هم ندارم وقتی فاصله لامبورگینی با پیکان را می بینم به خودم می گویم این آرزو محال است و خیلی راحت بی خیالش می شوم. اما امروز مثال کوچکی برایتان دارم که شعار جالبی دارد: “من سعیم را می کنم پس می توانم”
کودکی را تصور کنید که در یک گاراژ خودرو های کلاسیک با پدری مهربان بهترین دوران زندگی اش را گذرانده باشد، کودکی که ماشین را جزوی از خانواده اش بداند، کودکی که حالا ۲۶ ساله شده و قصد دارد با مردی خوشبخت ازدواج نماید، نام این کودک مگان اشتون است.


خانم اشتون از همان دوران کودکی علاقه خاصی به خودرو پیدا کرد طوری که تصمیم گرفت حتما برای ازدواجش اولین مدل پورشه، یعنی پورشه ۳۵۶ را بخرد. اما اگر از علاقه مندان به خودرو های کلاسیک باشید باید بدانید این نوع پورشه را فقط تعداد محدودی در دنیا دارند و جزو ماشین های نایاب و بسیار گران محسوب می شود ولی مگان اشتون یک از آن ها را برای مراسم عروسی لازم داشت پس او تصمیم گرفت یکی بسازد، او برای این تصمیم ۶ سال وقت صرف کرد!
خانم اشتون ابتدا یک فولکس واگن قدیمی مدل ۱۹۶۹ با قیمت ۲۰۰ پوند خرید سپس کل ماشین را از اول طراحی کرد، دلیل انتخاب فولکس هم شباهت بسیار زیادش به این مدل از پورشه بود. او حتی موتور ماشین را هم عوض نکرد بلکه با طراحی سیلندر و پیستون و ایجاد تغییرات جزیی یک موتور نو شده با قدرت ۱۷۷۶ سی سی ساخت.

مگان اشتون این کار را از سال ۲۰۰۴ شروع کرد و پس از ۶ سال کار توانست یکی از گران ترین خودرو های دنیا را دقیقا مثل خودش شبیه سازی کند. این کار ۶,۳۰۰ دلار هزینه در بر داشت در حالی که قیمت تقریبی این خودرو بالاتر از ۵۰,۰۰۰ دلار است.

خانم اشتون تا قبل از مراسم عروسی اش، که در ماه گذشته برگذار شد با این خودرو رانندگی نکرده بود، برای او و شوهرش آرزوی خوشبختی می کنیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط LOVE KING ، ×ThundeRBolT× ، سایه2 ، pegah 13 ، pink lady ، Ƒαкє ѕмιƖє ، یاسی@_@ ، bela vampire ، shadi shekari ، HeDyE~×~ ، سورنا فاول ، ♥انی♥ ، キム尺刀ム乙 ، ferya ، M.K.N ، amir.beigi ، MANDI 1 ، azary ، شکوفه2 ، love_strom ، Albert wesker ، آرمان*** ، ...asall... ، lady snow white ، amir1 ، bahador.hbk ، FARID.SHOMPET ، j0oj0o
آگهی
#2
بببااقق۵۵قق
بزل
Heartفقط عشق استHeartاستقلال
استقلالی هاسپاس بدن
استقلال
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان