امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به نامه حاج قاسم

#1
به گزارش جهان، فارس به نقل از پایگاه خبری «المیادین» نوشت، «ابو مجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در سخنانی از پیام سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و حمایتش از مقاومت فلسطین تقدیر کرد.

ابومجاهد با بیان اینکه «از پیام سلیمانی اینگونه فهمیده می‌شود که توطئه‌ای علیه سلاح مقاومت در جریان است» تاکید کرد که این پیام نشان داد که محور مقاومت و متحدانش فلسطین و مقاومتش را تنها نخواهند گذاشت».

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی و متحدانش مانند آمریکا خواستار خلع سلاح مقاومت در غزه و فلسطین هستند، تصریح کرد: به متحدان خود اطمینان می‌دهیم که مقاومت هرگز از حتی یک فشنگ خود هم صرف‌نظر نمی‌کند و سازش بر سر سلاح و رزمندگان صورت نخواهد گرفت.

این مسئول فلسطین همچنین گفت: به متحدان خود اطمینان خاطر می‌دهیم که میان همه گروه‌های فلسطینی و در سطوح بالا هماهنگی کامل است و هیچ کس نمی‌تواند ما را دچار اختلاف کند.

ابومجاهد جنگ با رژیم صهیونیستی را جنگ اراده‌ها دانست و تاکید کرد: به اشغالگران اجازه نمی‌دهیم هیچ دستاوردی داشته باشند... تهدیدهات آنان هیچ ارزشی ندارد و مقاومت تا تحقق پیروزی به کار خود ادامه می‌دهد.

وی به اقدام جدید رژیم صهیونیستی به فراخوانی ۱۶ هزار نیروی جدید ذخیره اشاره کرد و آن را دلیلی بر دسپاچگی دشمن دانست و تاکید کرد که مقاومت برای مقابله با هر اقدام اشغالگران آماده است.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین سپس به اظهارات «قاسم سلیمانی» در حمایت از مقاومت اشاره کرد و گفت که سخنان سلیمانی حاکی از آن بود که توطئه‌ای علیه سلاح مقاومت وجود دارد و این سخنان تاکید داشت که محور مقاومت و پشتیبانان آن، مقاومت را رها نمی‌کنند و بیش از پیش حمایتش می‌کنند.

ابومجاهد در مورد آتش‌بس نیز گفت: اختلافاتی در مورد طرح آتش‌بس مصر وجود دارد و ما تلاش داریم قبل از هر توافقی در این مورد محاصره غزه را برداریم.

اگر کمک ایران نبود قادر به مقابله با دشمن در این سطح نبودیم

در همین حال، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: پیام سردار قاسم سلیمانی برای مقاومت معانی زیادی دارد.

به گزارش نسیم به نقل از المیادین، "زیاد نخاله" افزود: مقاومت سردار سلیمانی را بر اساس تجربیات وی می‌شناسد.

به گفته وی، مقاومت اگر کمک ایران را نداشت قادر به مقابله با دشمن صهیونیستی در این سطح نبود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به نامه حاج قاسم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط لاراجون
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان