امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پخش سریال جدید از امشب از شبکه یک

#1
پخش سریال جدید از امشب از شبکه یک 1
پخش سریال جدید از امشب از شبکه یک

اخبار فرهنگی ايران مطلب پخش مجموعه تلویزیونی «انقلاب زیبا» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» از فردا -شنبه 18 مرداد- در شبکه یک سیما آغاز می شود.

پخش سریال انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده از شنبه 18 مرداد در شبکه یک (ساعت 22.15)آغاز می شود و تکرار این سریال از شبکه تماشا به روی آنتن خواهد رفت.

تا به حال بیش از 80 درصد از کار تصویربرداری سریال در لوکیشن هایی مانند نظام آباد، بیمارستان پیامبران،‌ دو منزل اصلی قصه در کامرانیه و شریعتی و... انجام شده و کار گروه در دو خانه آخر همچنان ادامه دارد.

تدوین همزمان سریال را امیر شیبان خاقانی برعهده دارد و موسیقی را نیز امیر توسلی می سازد.

محمدرضا علیمردانی ترانه تیتراژ سریال را  می خواند و در بخشهایی از مجموعه نیز دکلمه خوانی خواهد داشت.علیمردانی در مجموعه سقوط یک فرشته ایفاگر نقش شیطان بود و مخاطبان در طول سریال صدای او را می شنیدند.

آتیلا پسیانی، آزاده صمدی، فریبا کوثری، مجید مظفری، علیرضا کمالی، شقایق فراهانی، مجید واشقانی، نوش آفرین رحمانی، ماریه تهرانچی، فهیمه جلوخانی، کیان محمدی،غلامرضا صادقی، نیوشا مدبر و... در این سریال بازی دارند.

در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی حامد عنقا آمده است: زیبا و حامد به تازگی ازدواج کرده اند و زندگی آرامی را سپری می‌کنند. طولی نمی کشد که بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال ها موجب یادآوری خاطره و ماجرای تلخی که سال ها قبل روی داده می‌شود. مسئله ای که خانواده ها را به مرز از هم پاشیدگی می رساند. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان داردکه زندگی همه را تهدید می‌کند.

این سریال حدود 25 قسمت خواهد داشت و در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک تولید می‌شود. سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: مدیر تولید: مهدی بدرلو، منشی صحنه: غزل رشیدی، طراحان صحنه: محسن نصراللهی، پیام اسکندری، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، دستیار کارگردان: فروزان جلالی، طراح لباس: نازی پرتو زاده، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری حنان فیلم، دستیار تولید: فواد بوربور، مدیر تدارکات: حامد پرهیز و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..
پاسخ
 سپاس شده توسط Ƒαкє ѕмιƖє
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان