امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وحشت صهیونیست‌ها از تجهیز نظامی مقاومت در فلسطین

#1
به گزارش روزنامه «وال استریت ژورنال»، با افزایش دامنه درگیری بین اسرائیل و حماس نگرانی‌‌ها از تلاش تهران در تجهیز نظامی حماس شدت یافته است.
بنابراین گزارش، «آیت‌الله خامنه‌ای»، رهبر عالی ایران چند روز قبل خواهان تجهیز توان نظامی حماس شده بود.
به نوشته این روزنامه، ایران از حامیان حماس و جهاد اسلامی فلسطین است و یگان جهاد اسلامی طی 3 هفته گذشته با کمک حماس به سمت اسرائیل موشک شلیک کرده است.
مقام‌های اسرائیلی و آمریکایی اعلام کرده‌اند که تجهیزات نظامی ایران از صحرای سینا در مصر به حماس و دیگر گروه‌های مقاومت می‌رسند.
پایگاه خبری رادیو رژیم صهیونیستی نیز طی گزارشی در این زمینه نوشت: اسرائیل و آمریکا از افزایش میزان ارسال جنگ افزار از جانب ایران به غزه نگران هستند. شماری از سیاستمداران ارشد ایرانی در روزهای اخیر گفته‌اند که آماده ارسال مقادیر کلانی جنگ‌افزار برای حماس هستند.
پایگاه اینترنتی رادیو رژیم صهیونیستی در ادامه این گزارش می‌نویسد: «قاسم سلیمانی»، فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران نیز گفته است: «ما از حماس خواستاریم زمین و آسمان را برای رژیم اسرائیل به جهنم مبدل کند».
بنابر این گزارش، سردار قاسم سلیمانی فرمانده شاخه قدس سپاه در نامه خود به شاخه‌های نظامی همه سازمان‌های مسلح فعال در غزه نوشته است لحظه‌ای از حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین دست نخواهد کشید و در این مسیر تردیدی به دل راه نخواهد داد.
فرمانده سپاه قدس در پیام خود آورده است؛ همه جهان باید بداند که خلع‌سلاح مقاومت رویایی باطل و یک توهم دست نیافتنی و یک خواب آشفته است که هرگز جامه تحقق نخواهد پوشید. خلع سلاح مقاومت رویایی گزاف است که دفن خواهد شد.
به گزارش فارس، رادیو رژیم صهیونیستی در ادامه این مطلب می‌نویسد: سردار قاسم سلیمانی که از نفوذی خاص در منطقه برخوردار است، از مسلمانان جهان خواسته است، به جای جنگ با یکدیگر که باعث از بین رفتن انرژی آنان می‌شود، سلاح و جان خود را به خاطر دفاع از انسانیت و اسلام که در فلسطین خلاصه شده است به کار گیرند.
گفتنی است، رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با دانشجویان در زمینه لزوم تجهیز مقاومت تاکید کردند: ما معتقدیم کرانه باختری نیز باید مانند غزه مسلح شود و کسانی که علاقه‌مند به سرنوشت فلسطین هستند، در این زمینه فعالیت کنند تا رنج و محنت مردم فلسطین، در پرتو دست قدرتمند آنها، و ضعف دشمن صهیونیست، کاهش یابد.
همچنین ایشان در خطبه‌های نماز عید فطر نیز تصریح کردند: بر خلاف نظر و تلاش حامیان رژیم کودک‌کش صهیونیست، همه‌ دنیا از جمله دنیای اسلام موظف است هر چه می‌تواند به تجهیز ملت فلسطین کمک کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط Mohammad 77 ، لاراجون ، mr.destiny
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Science فهرست تجهیزات نظامی ساخت ایران
Heart اگر باکو بخواهد از طریق نظامی مساله قره‌باغ را حل کند کنارش خواهیم بود
Heart هیچ راه حل نظامی برای قره‌باغ وجود ندارد/ ترکیه اوضاع را پیچیده می‌کند
Heart آمریکا ۱۵۰۰ نظامی خود را از عراق خارج کرده است
Shocked واکنش دادستان نظامی سیستان و بلوچستان درباره دلایل حادثه ناوچه کنارک !
  نگاه نظامی ایران به موضوع کرونا
  هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا در صورت بروز جنگ نظامی
  ادعای مقام آمریکایی در مورد اقدام نظامی ایران در خلیج فارس
  نشانه‌های آغاز تقابل نظامی ایران و آمریکا
  فرمانده آمریکایی به توانمندی‌های نظامی ایران اذعان کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان