امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رنسانس فوتبال ایران زیر سر چه کسی بود؟

#1
فرارو- دیشب و در شرایطی که در حدود ساعت 22 فدراسیون فوتبال به طور رسمی مایلی کهن را به عنوان سرمربی تازه تیم ملی معرفی کرد، عادل فردوسی پور از او دعوت کرد که در برنامه نود شرکت کند. 

به گزارش فرارو، در شرایطی که انتظار می رفت که محمد مایلی کهن درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی صحبت کند اما نوع و رفتار مایلی کهن به گونه‌ای بود که خیلی زود این گفت‌وگو را به حالت مصاحبه‌های جدلی تبدیل کرد، به طوری که چند بار مایلی کهن اعلام کرد که دیگر به صحبتش ادامه نمی‌دهد. 

با این حال سرمربی جدید تیم ملی با انتقاد از صدا و سیما صحبت‌هایش را آغاز کرد و گفت: « شما صدا وسیما را به عنوان یاردوازدهم تیم ملی معرفی کردید اما زمانی که تیم ملی به انتقاد نیاز داشت سکوت کردید. به همین دلیل به نظرم شما هم در شکست تیم ملی نقش داشتید. » با این صحبت مایلی کهن، فردوسی پور را به چالش کشید وثابت کرد که به راحتی به دام فردوسی پور نمی افتد و حتی میتواند او را براحتی غافلگیر کند. 

پس از بیان این جمله از طرف مایلی کهن فردوسی پور سعی در برگرداندن فضا را داشت، او پیشینه ای از شکستهای مایلی کهن را بیان کرد که این عمل باعث شد مایلی کهن از کوره در برود و او را متهم به فرافکنی نمود فردوسی پور هم این سخن مایلی کهن را دلیلی بر کم بودن ظرفیت او در نقد پذیری دانست. 

پس ازآن مایلی کهن خود را عامل رنسانس در فوتبال ایران معرفی کرد و با اشازه به پیشینه فوتبالی خود در سال96 بیان داشت که من فوتبال را بر سر سفره مردم اورده ام او خود را عامل اصلی پیشرفت فوتبال ایران دانست، کسی که توانسته است بازیکنان زیادی را به فوتبات ایران معرفی کند. 

مایلی کهن با بیان اینکه پس از 7 برد پیاپی به برنامه 90 دعوت نشده است این رویکرد فردوسی پور را ناشی از دستوراتی دانست که از خارج از استودیو به او داده می شود و به او توصیه کرد تحت تاثیر آن دستورات قرار نگیرد. 

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: «در همه ادوار چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب مساله انتخاب سرمربی تیم ملی تنها یک مساله ورزشی نبوده است». 

او با بیان اینکه میتواند کسانی را که باعث انتخاب مهاجرانی،پروین واستانکو شدند را معرفی کند گفت انتخاب مربی تیم ملی کاملا ورزشی نیست وقبلا هم نبوده است او در ادامه از مهرداد بذرپاش مدیر عامل شرکت سایپا تشکر کرد و گفت او را فقط یک بار دیده است. 

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال عادل فردوسی‌پور که نظر او را درباره احتمال تکرار برخی برخوردهایی که در گذشته با بازیکنان تیم ملی داشته‌، جویا شد، تصریح کرد: «به هر حال اجباری برای انجام فرائض شرعی برای بازیکنان نیست، اما من نسبت به رعایت موازین عرفی و سنت‌ها جدیت دارم و بازیکنی که زیرابرو برمی‌دارد، جایش در تیم فوتسال بانوان است». 

مایلی کهن در بخش دیگری از سخنان‌اش با اشاره به اینکه بازی تیم ملی کره جنوبی و کره شمالی را دیده است،‌ با کنایه گفت: «البته ما (ماهواره) نداریم و از خانه همسایه دیدم». فردوسی پور نیز در پاسخ گفت: «بله در خانه آقا نعیم پسرتان». 

مایلی کهن در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کرد میکرد مربی تیم ملی شود، پاسخ داد نه، حدس نمی‌زدم چون هم ‌زمانی که به اصطلاح بر اساس خرد جمعی تصمیم‌گیری شد و هم در نوبت قبل، من حائز بیشترین رای برای احراز سرمربی‌گری بودم که البته انتخاب نشدم. 

در بخش جالب دیگری از برنامه، مایلی‌‌کهن به فردوسی‌پور گفت: شما که همواره به دنبال نقاط ضعف دیگران هستید، چرا به نقاط ضعف خود توجه ندارید و به برخی مشکلات استودیو اشاره کرد و پس از پاسخ فردوسی‌پور، لیوان خالی آب را به وی نشان داد که برای میهمان برنامه آب در آن وجود ندارد. مجری برنامه آن را ناشی از عمل میهمان قبلی برنامه دانست که آب‌ها را خورده است و با چرخش دوربین، عوامل برنامه لیوان آب مایلی‌کهن را پر کردند که سرمربی تیم ملی به نیم‌خورده شدن لیوان آب اشاره کرد.رنسانس فوتبال ایران زیر سر چه کسی بود؟ 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان