امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استیلی: مربیان ایرانی برای بازی تهاجمی ریسک نمی‌کنند

#1
سرمربی تیم راه‌آهن می‌گوید تغییرات زیاد در تیم‌ها باعث بی‌کیفیتی لیگ شده است.
استیلی: مربیان ایرانی برای بازی تهاجمی ریسک نمی‌کنند 1 حمید استیلی درباره بازی فردای تیمش مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: فردا بازی سخت و مهمی را پیش‌رو داریم. ذوب آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ است و معتقدم در سه بازی گذشته به حق خود نرسیده است. این تیم از کادر فنی خوبی برخوردار است و آقای آذری هم در مدیریت این باشگاه موفق عمل کرده است.
وی افزود: فردا بازی سختی داریم. البته در هفته‌ گذشته تمرینات ویژه‌ای انجام داده‌ایم و روی نقاط ضعف خودمان به خوبی کار ‌کرده‌ایم. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و در نهایت پیروز میدان باشیم.
سرمربی تیم راه‌آهن درباره مصدومان راه آهن نیز گفت: دو بازیکن ما دچار سرماخوردگی هستند اما امیدواریم مشکلشان تا فردا حل شود.
وی به بازی هفته‌ گذشته تیمش مقابل فولاد اشاره کرد و گفت: در بازی با فولاد، بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم اما روی یک ضربه ایستگاهی یک لحظه تمرکز تیم بر هم خورد و گل دریافت کردیم. بازیکنانمان یک لحظه کاری که از آنها خواسته بودیم را انجام ندادند اما فراموش نکنید ما مقابل قهرمان لیگ شکست خوردیم و حتی بعد از دریافت گل هم این شانس را داشتیم بازی را به تساوی بکشیم.
استیلی ادامه داد: بازیکنان ما روند خوبی را طی می‌کنند و هفته‌ به هفته‌ پیشرفت می‌کنند. برای ما مهم این است که پیشرفت کنیم.
به گزارش ایسنا، در سه هفته‌ای که از لیگ گذشته است، شاهد گل‌های زده کمی بوده‌ایم و کارشناسان زیادی در این باره اظهار نظر کرده‌اند. استیلی هم در این‌باره گفت: تیم‌ها با تغییرات زیادی لیگ را آغاز کرده‌اند و به خاطر این که دوست ندارند شکست بخورند، محتاطانه بازی می‌کنند. هم می‌توان در سه بازی، سه تساوی کسب کرد و سه امتیا‌زی شد و هم می‌توان در یک بازی پیروز بود و دو بازی دیگر را با شکست پشت سر گذاشت اما مربیان ما این ریسک را انجام نمی‌دهند که هجومی بازی کنند.
وی ادامه داد: تغییرات زیادی در تیم‌ها باعث بی کیفیتی لیگ می‌شود. اگر باشگاه فولاد و سپاهان را در نظر بگیرید، این تیم‌ها با تغییرات کمتری لیگ را آغاز کرده‌اند و بازی‌های بهتری نسبت به سایر تیم‌ها به نمایش می‌گذارند. البته با گذشت زمان هماهنگی میان بازیکنان ایجاد می‌شود و شاهد بازی‌های بهتری خواهیم بود.
استیلی درباره آخرین وضعیت مالکیتی باشگاه راه آهن گفت: فعلا شرایط مانند سابق است. منتظر هستیم با کمک دادستانی مشکلات هر چه زودتر حل شود. اگر این مشکلات حل شود و بتوانیم به بازیکنان پول بدهیم با تمرکز بیشتری کارمان را ادامه می‌دهیم. تعدادی از بازیکنان ما پول سال گذشته خود را هم نگرفته‌اند. این موضوع مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده است.
وی در پایان درباره شایعه مدیرعاملی بهنام ابوالقاسم‌پور در باشگاه راه‌آهن نیز، اظهار کرد: بهنام یک فرد با دانش و تحصیلکرده است. او در این مدت در پست سرپرستی کمک‌های زیادی به ما کرده است و می‌تواند یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشد اما در نهایت هیات مدیره باشگاه درباره مدیرعامل تصمیم گیری می‌کند.
استیلی: مربیان ایرانی برای بازی تهاجمی ریسک نمی‌کنند 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کشتی کج ایرانی (IPW) | شکوه ایرانی ۲
Clocket کشتی کج ایرانی (IPW) | رویداد هرج و مرج بزرگ
  کشتی کج ایرانی (IPW) | شکوه ایرانی ۲۰۲۲
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  جدیدترین بازیکن دوملیتی ایرانی در لیگ سوئد
  جونیور براندائو از ایرانی‌ها متنفر است!
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  ابهام درباره وضعیت شجاعیان برای بازی با الشرطه
  تیم‌های ایرانی پرچم را بالا نگه داشتند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان