امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازی اساسینس کرید 3 بیا ببین چه بازیه باحالیه خداییش خیلی خوبه + کلیپش با صدای بهادری

#1
بازی اساسینس کرید 3 بیا ببین چه بازیه باحالیه خداییش خیلی خوبه + کلیپش با صدای بهادری 1

بازی اساسینس کرید 3 بیا ببین چه بازیه باحالیه خداییش خیلی خوبه + کلیپش با صدای بهادری 1

بازی اساسینس کرید 3 بیا ببین چه بازیه باحالیه خداییش خیلی خوبه + کلیپش با صدای بهادری 1

بازی اساسینس کرید 3 بیا ببین چه بازیه باحالیه خداییش خیلی خوبه + کلیپش با صدای بهادری 1

بازی اساسینس کرید 3 بیا ببین چه بازیه باحالیه خداییش خیلی خوبه + کلیپش با صدای بهادری 1

بازی اساسینس کرید 3 بیا ببین چه بازیه باحالیه خداییش خیلی خوبه + کلیپش با صدای بهادری 1

داستان بازی :
در مورد داستان بازی باید بگویم که شخصیت اول بازی کانر کنوی (Connor Kenway ) است.او مادری سرخ پوست (بومی آمریکا) و پدری سفید پوست (انگلیسی) دارد و در درّه ی موهاک ( Mohawk( همراه قبیله اش زندگی میکند.در سنین نوجوانی شاهد قتل عام قبیله اش است و پدر و مادرش را هم در همین واقعه از دست میدهد.پس از تحقیق در مورد مسبّبان این اتفاق با جریان انقلاب آمریکا و جنگ بین این کشور و کشور انگلیس روبرو میشود.

کانر نقش زیادی در این جنگ دارد و با افراد مهم زیادی همکاری می کند.مثل جرج واشنگتن و بنجامین فرانکلین.داستان بازی در قرن 18 ( سالهای 1753 تا 1783) رخ میدهد.

قرن 18 زمانی است که از سلاح های گرم استفاده می شده پس با این حساب حال و هوای جنگ ها نسبت به نسخه های قبل خیلی فرق کرده و طبیعتا سخت تر هم شده.چون دشمنان کانر همگی به تفنگ های دقیق مجهزند.خود او هم چندان علاقه ای به سلاح هایی مثل شمشیر و نیزه ندارد.

کانر یک تبر،یک تیغه مخفی یا هیدن بلید،دو تفنگ،یک چاقو،یک تیروکمان و یک طناب دارد و می تواند در محیطهای مختلف از آنها استفاده کند.همچنین می تواند تفنگهای سربازها را بردارد و از آنها استفاده کند.

همانطور که گفتم کانر یک طناب هم دارد که با استفاده ازآن میتواند از بالای درخت دشمنان را به دار آویزد و از درون مخفیگاه ها دشمن را به سمت خود بکشد.

هیدن بلید کانر در مقایسه با هیدن بلید اتزیو و الطیر پیشرفته تر و بهتر است.به این صورت که تیغه را میتوان از قلافش جدا کرد و به عنوان یک چاقوی مستقل مورد استفاده قرار داد.مبارزه با این سلاح هم متفاوت است.در نسخه های قبل وقتی در حال دویدن دشمن را با هیدن بلید می کشتید همانطور می ایستادید و دویدن شما متوقف می شد اما حالا می توانید در این شرایط پس از کشتن دشمن،روی زمین غلط بخورید و بدون اینکه از سرعت شما کم شود به راهتان ادامه دهید.(می دانم که این قابلیت را بد توضیح دادم اما بهتر از این نمیشد.برای دیدن این نوع Assassinate ثانیه ی 100 تریلر سوم،مربوط به گیم پلی،را ببینید.)

کانر می تواند با هر سلاحی Air Assassination کند.

شهرهای بازی عبارتند از نیویورک و بوستون و احتمالا فیلادلفیا اما بیشتر بازی در کوهستان ها،جنگل ها و مرزها انجام میشود.نکته جالب این است که مساحت شهر بوستون 3 برابر اندازه ی واقعی خود در آن زمان است.

در این نسخه با تغییر فصل و آب و هوا روبرو هستیم.چیزی که یک ذره هم در نسخه های قبل ندیده بودیم (البته به غیر از اول"رولیشنز"که هوا سرد و برفی است).

وقتی روی زمین برف می نشیند کانر و دشمنانش تا زانو(!)در برف هستند و این کار را برای حرکت بسیار دشوار می کند.به نظر میرسد در این شرایط بهترین کار حرکت روی درختان باشد.همانطور که در تریلر دوم دیدیم،سرباز به سختی روی برف می دود و چند دفعه هم زمین می خورد اما کانر با سرعت روی درختان تاب میخورد.

در جنگل ها و کوه ها انواع و اقسام حیوانات را مشاهده می کنید چه وحشی و چه اهلی.میتوانید آنها را بکشید و پوستشان را بکنید و بفروشید.کمپ های شکار هم وجود دارند تا در آنها عضو شوید و جایزه بگیرید.در شهر ها هم سگ های بی خطر (یعنی به کانر کاری ندارند) وجود دارند.

در نسخه های"برادرهود"و"رولیشنز"شما در هر ماموریت کارهایی را انجام میدادید که باعث 100% شدن آن ماموریت میشدند.در این نسخه این حالت،تغییری اساسی کرده است.طوری که با انجام این کارها شما امتیازهای ویژه دریافت خواهید کرد.

مانند نسخه های گذشته سیستم چک پوینت (Check Point) دربازی وجود دارد و لازم نیست برای سیو کردن بازی به مکان های خاصی بروید یا در منوی پاز (Pause Menu) گزینه ی خاصی را انتخاب کنید.در مراحل هم در جاهای مختلف چک پوینت هایی می گیرید که اگر ببازید از سر همان چک پوینت بازی شروع می شود.

در بازی مرحله های فرعی تصادفی بسیاری وجود دارند.مثلا شما در شهر حرکت میکنید و چند نفر به سمت شما می آیند و از شما کمک می خواهند یا در جنگل چند نفر شما را به شکار دعوت می کنند.

چند مخفیگاه جدید در بازی اضافه شده است.در گاری های کاه متحرک و چمنزارها میتوانید برای دشمنان کمین کنید.همچنین پشت دیوارها و داخل ساختمانها هم میتوان پنهان شد.پنهان شدن میان مردم عادی چندان مطمئن به نظر نمی رسد چون آنها متوجه تفاوت شما با خود می شوند و ممکن است شما را لو دهند.

ما در این نسخه شاهد یک قابلیت جدید و عالی در بخش Free Running هستیم.این قابلیت لیز خوردن است.در این نسخه شما می توانید در هنگام دویدن روی زمین لیز بخورید؛مثل تَکل زدن بازیکنان فوتبال.در تریلر سوم (مربوط به گیم پلی) دیدیم وقتی کانر در یک دشت سرسبز مشغول دویدن است،یک تنه ی درخت افتاده را مقابل خود می بیند.او دویدنش را قطع نمی کند تا مسیرش را عوض کند بلکه روی زمین لیز می خورد و از زیر این تنه به راحتی عبور می کند.

میتوانید از کوه ها و صخره ها بالا بروید درحالی که در نسخه های قبل فقط در کنار آنها می دویدید.

میتوانید با استفاده از ردپا و ردخون دشمن خود را پیدا کنید.

کانر مثل اتزیو می تواند ارتشی کوچک داشته باشد با این تغییر که سربازان کانر نتنها در جنگ به او کمک میکنند بلکه در شرایط عادی نیز میتوانند به صورت مخفیانه او را دنبال کنند و هوایش را داشته باشند.

کلیپ تریلر بازی با صدای بهادری :لینک دانلود :

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://host15.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/91/31063dfbdb29a22f58443b11f90bad88272859.mp4
پاسخ
 سپاس شده توسط Shervin_ST ، arwin11 ، PR6577 ، farzadha
آگهی
#2
بله بازیه خوبیه.
من داشتمش.
Everything is Temporary(:
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین بازی که تا حالا بازی کردی چیه ؟؟
  کلش آف کلنز یا کلش رویال خوبه
  اولین بازی استرتژیکی که بازی کردید چی بوده ؟؟
  دانلود برنامه مبدل بازی های قدیمی سگا و میکرو + خوذ بازی ها
  کدام سبک بازی را بازی میکنید ؟؟
  دانلود بازی مدیریتی دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 2
  بازی تست تمرکز(از دست نده جون خودم خیلی باحاله)
  دانلود مجموعه بازی های فلش (بازی های فضایی)
  دانلود مجموعه بازی های فلش (بازی های اکشن)
  سوتی بازی pes 2013 بیا تو خیلی با حاله

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان