امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دیماریا هم اعتراف کرد:مسئولان رئال دروغ ګو بودند!

#1
هافبک جدید منچستریونایتد با انتقاد از مسئولان تیم سابق خود آنها را دروغگو خواند و ابراز امیدواری کرد بتواند با منچستر افتخارات زیادی کسب کند.


دیماریا هم اعتراف کرد:مسئولان  رئال دروغ ګو بودند! 1
آنخل دی ماریا، ها‌فبک آرژانتینی سابق رئال مادرید با قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون پوند راهی منچستریونایتد شد و شب گذشته (سه شنبه) قراردادش را با تیم جدید خود امضا کرد تا به گرانترین خرید یک باشگاه انگلیسی تبدیل شود.
دی ماریا پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد به انتقاد از مسئولان رئال مادرید پرداخت و آنها را دروغگو توصیف کرد.
دی ماریا پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد، گفت: دورانم در رئال مادرید به پایان رسیده بود. نمی‌توانستم دیگر در رئال بمانم. خوشحالم که توانستم افتخارهای زیادی را با رئال کسب کنم اما باید با هواداران پرشور رئال خداحافظی می‌کردم. در طول چهار سال گذشته افتخار این را داشتم که پیراهن رئال را بر تن کنم. هیچ احساسی جز غرور و افتخار برایم نبود چرا که همیشه نهایت تلاشم را با رئال مادرید می‌کردم و خو‌شبختا‌نه توانستم به افتخارهای مهمی با رئال کسب کنم، ولی می‌خواهم یک چیز را برای هواداران رئال مادرید روشن کنم و آن هم این که جدایی از رئال مادرید تصمیم من نبود. همیشه می‌خواستم در ترکیب رئال مادرید بجنگم تا جایگاهم را حفظ کنم. درست مانند بقیه بازیکنان رئال مادرید. همه چیز قبل از جام جهانی خیلی خوب بود. با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم و به جام جهانی رفتم، ولی این امید را داشتم که حداقل کمی سیگنال از مدیر باشگاه رئال مادرید دریافت کنم اما آنها هیچ علاقه‌ای به حفظ من نداشتند. خیلی چیزها گفته شد و خیلی دروغ‌ها درباره من گفتند که همه آنها را تحمل کردم. آنها می‌خواستند من را مجبور کنند که به هواداران بگویم می‌خواهم از رئال بروم.
او ادامه داد: مسئولان رئال مادرید دروغگو هستند. آنها می‌خواهند خودشان را در رسانه‌ها این طور نشان دهند که علاقمند به جذب من بودند و من را یک خائن به هواداران رئال نشان دهند اما این داستان من در رئال نبود. همیشه دوست داشتم که برخورد عادلانه‌ای در فوتبال شاهد باشم. هیچ وقت به دنبال مبلغ قرارداد و حقوق نبودم و دوست داشتم تنها باشگاه برای من ارزش قائل شود؛ چیزی که در رئال مادرید از آن محروم بودم و امیدوارم در منچستریونایتد آن را پیدا کنم. منچستر یکی از بزرگ‌ترین باشگاه جهان است و می‌خواهم با آنها افتخار زیادی کسب کنم.
دی ماریا ادامه داد: به اندازه کافی خوش شانس بودم که در رئال مادرید با بازیکنان بزرگی هم تیمی بودم و به نظرم خیلی از من بهتر بودند و همین باعث شد فاتح لیگ قهرمانان اروپا شویم. می‌خواهم از همه اشتباه‌هایی که در تیم رئال داشتم از هواداران این تیم عذرخواهی کنم. من هم یک بازیکن حرفه‌ای هستم، ولی با این وجود ممکن است در داخل و خارج از زمین اشتباهی کرده باشم. از همین جا از هواداران رئال عذر می‌خواهم و امیدوارم من را ببخشند. خیلی برای پیراهن رئال عرق ریختم. خیلی وقت‌ها بود همه چیز خوب پیش می رفت و خیلی وقت‌ها نیز هیچ چیز باب میل نبود ولی آنها را تحمل کردم. از اسپانیا به خاطر همه چیز که به من داد تشکر می‌کنم. آنجا کشوری بود که دخترم به دنیا آمد به خاطر همین اسپانیا همیشه در قلب من باقی می‌ماند. می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از بیمارستان مونته پرینسیپه کنم که همیشه در قلب من هستند و خاطرات خیلی خوبی به خاطر دخترم و همسرم از آنجا دارم. علاوه بر این از هواداران رئال مادرید که خیلی خوب از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. چه وقتی خوب بودم و چه وقتی هم بد بودم. از همه مربیان رئال مادرید و مسئولانی که در این باشگاه با آنها سر و کار داشتم تشکر می‌کنم.
ها‌فبک آرژانتینی در پایان با وجود همه گلایه‌هایش برای تیم سابق خود آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم رئال مادرید فصل خیلی خوبی داشته باشد و مثل همیشه که برای قهرمانی می‌جنگد باز هم به این مهم برسد. باز هم از هواداران رئال مادرید تشکر می‌کنم. آنها هر وقت من را تشویق می‌کردند موهای بدنم سیخ می‌شد. "زنده باد رئال مادرید"
دیماریا هم اعتراف کرد:مسئولان  رئال دروغ ګو بودند! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط امیررضا* ، mohsenniceboy
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)
  کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید
  اعتراف تلخ سولسشر بعد از پیروزی در دربی منچستر
  شوک به هافبک سابق رئال مادرید؛ فوت ناگهانی برادر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان