امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فرازهائی از وصیت نامه شهید والامقام علی قربان مردانی

#1
فرازهائی از وصیت نامه شهید والامقام علی قربان مردانی 1

 
((خوشا آنان که با شور حسینی شهادت را پذیرفتند و رفتند ))
خدا نیاور هرگز لحظه ای را که جز با نام توآغاز کنم و جز تو فکری در سر بپرورانم ، اکنون که عازم جبهه جنگ علیه کفر صدامی می باشم بنابه تکلیف شرعی بر خود واجب دانستم که وصیت نامه ام را در چند جمله خدمت برادران و خواهران عرضه کنم .
خدایا جهاد را با نام تو آغاز کردم زیرا تو خالقی و من مخلوق . من مخلوقم و تو بزرگ ، من کوچکم و اما تو معبود و من کوچک عابد !

خدایا به جبهه آمده ام تا در نماز خون با تو سخن گویم زیرا که میل پر کشیدن به سوی تو لحظه ای رهایم نمی کند خدایا آمده ام تا بار دیگر اسماعیل وار همچون هزاران شهید ، جان خود را نثار این انقلاب کنم ، خود قربانی شوم تا شاید شمعی فروزان و مشعلی سوزان برای پوینده گان راه تو باشم .
خدایا آمده ام تا در مکتب شهادت درس آزادگی بیاموزم و خود را از بندهای دنیا که هر لحظه زنجیر اسارت را بر پای انسان محکمتر می کند برهانم و به سوی تو بیایم تا آزاد شوم .


خدایا اگر می توانستم این جامه ننگ را بدرم و از این زندان که برای فرزندان آدم درست کرده اند رها شوم و به سوی تو بیام یک لحظه جانم را در دام صیاد نمی گذاشتم .

عزیزان من ، برادران و خواهران حزب الهی ، من کوچکتر از آنم که با شما سخن بگویم و به شما پیامی بدهم اما می خواهم در این لحظات آخر ، چند جمله ای را که از مغزم تراوش می کند توسط این نامه با شما بازگو کنم ، ای خواهران و برادرانی که همیشه بر زبانتان نام خدا جاری است و قلبتان همواره برای امام می تپد اکنون اسلام عزیز نیازمند همچون شماست ، اکنون اسلام بیشتر از هر زمان دیگری به فداکاری شما جوانان عزیز نیازمند است ، دلتان را همواره آکنده از نام خدا کنید و با هر قدمی که بر می دارید خدا را به یاد آورید ، با یک دست قرآن را و با دست دیگر سلاحتان را به کف گیرید و از اسلام و قرآن دفاع کنید زیرا مملکت ما مکتب شمشیر و عبادت است .

بیاد آورید که چه کسی خالقتان است ، بیاد آورید که امانتی بیش نیستیم و اکنون صاحب امانت در طلب امانتش می باشد .

دشمنان و بیگانگان که از یک سو به خاک وطن اسلامیمان تجاوز کرده و منافقان بیگانه پرست از دیگر سو فرزندان این امت را ناجوانمردانه به خاک و خون می کشند ، بنابراین بعد از رفتن یاران و شهادتشان ، ما مسئولیت سنگینی بر دوش داریم ، اگر در مواقع سختی و ناملایمات به یاد خدا باشیم اینها در نظرمان کوچک می نماید ، همه کارهایتان را با نام خدا شروع کنید و به یاد داشته باشید که راه ما راه حق است و راه حق بر باطل پیروز است و باید بر علیه کفر و باطل قیام کرد  .

برادران و خواهران ! بعد از خدا، هرگز لحظه ای از یاد امام غافل نشوید زیرا که تمامی وجودمان است و در همه لحظه ها بیاد امام ، این نایب بر حق امام زمان علیه السلام و این قلب تپنده امت باشید و او را دعا کنید و از خدا بخواهید تا انقلاب مهدی او را زنده و سالم نگهدارد ، به فرمایش امام با دقت گوش دهید و به همه آنها عمل کنید زیرا که کلام او کلام خداست که بر زبان امام جاریست .

در پایان از خدا می خواهم که خدایا تو را به خونهای پاک شهیدان که در این راه مقدس بر زمین ریخته شده است ، امام ما را تا انقلاب مهدی علیه السلام زنده نگهداری .

خدایا تو را شکر می گوئیم که از گمراهی و ضلالت دستمان را گرفتی و به سوی خود کشیدی و به سوی نور راهنمائیمان کردی . خدایا افتخار می کنم که مسلمان هستم و افتخار می کنم به اینکه توفیق حضور در نبرد حق علیه باطل را داشتم و در این حماسه بزرگ اسلام شرکت نمودم و افتخار می کنم که رهبرم مرجعی بزرگ است .

خدایا گناهانم را ببخش و افتخار و لیاقت و سعادت شهادت را نصیبم کن .
به امید پیروزی اسلام و سر بلندی ملت ایران  وبه امید ظهور هر چه زودتر امام زمان علیه السلام،  همه شما عزیزان را به خدای بزرگ می سپارم .
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار .
علی قربان مردانی اعزامی از اراک تاریخ 12/5/62


فرازهائی از وصیت نامه شهید والامقام علی قربان مردانی 1
پاسخ
 سپاس شده توسط خخخخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معبود من! (مناجات نامه)
  چیزی که از 175 شهید آموختیم...به احترامشون بخونید این متنو
Rainbow کتاب زندگینامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان سرباز ولایت منتشر شد + تصویر
  زندگی نامه مختصری از حضرت خدیجه (س)
  طلبه شهید
  شهید کیست؟
  اوّلین و آخرین شهید کربلا چه کسانى بودند؟
  شهید مدافع حرم BMW سوار! +عکس
  هشتگ میزنیم #شهید
  کلیپی دیدنی از صحبتهای همسر شهید مدافع 

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان