امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ستاره 20 ساله و ملی پوش عراقی در راه استقلال

#1
ستاره 20 ساله و ملی پوش عراقی در راه استقلال 1
استقلال، 6 بار دروازه خود را جلوی مهاجمان حریف باز شده دیده! این راحت گل خوردن و این عدم استحکام در خط دفاعی دلایل متعددی دارد که یکی از آن‌ها غیبت امیرحسین صادقی و حنیف عمران زاده است. دو مدافعی که آسیب دیدگیشان باعث شد تا مگویان به ترکیب اصلی برسد و هاشم بیک زاده و محمدرضاخرسندنیا مدافع وسط شوند!
***
با وجود پایان آسیب دیدگی صادقی و حنیف، استقلال به فکر جذب یک مدافع وسط است. مدافعی که مطمئن باشد و در روزهای سخت عصای دست امیر قلعه نویی شود. مگویان مدافع چندان مطمئنی نیست. پس استقلال، حتی اگر صادقی و حنیف برسند و بازی کنند نیاز به یک مدافع دیگر دارد. بخصوص که باید در دو جبهه جام حذفی و لیگ بازی کند.
***
لیست بزرگسالان استقلال جا ندارد. پس امیر قلعه نویی ناچار است سراغ یک مدافع زیر 23 سال برود. در ایران که چنین مدافعی یافت نمی‌شود. به همین دلیل باشگاه استقلال سراغ گزینه‌های خارجی رفته و یکی از آن‌ها را پسندیده. مدافع مورد نظر امیر قلعه نویی یک عراقی آینده دار است که قرار شده ظرف روزهای آینده به ایران بیاید و با استقلال مذاکره کند.
***
ابتدا قرار بود سلام شاکر، مدافع میانی و28 ساله تیم ملی عراق به استقلال بیاید اما پر بودن لیست بزرگسالان باعث شد تا یک عراقی دیگر که تنها 20 سال دارد مورد توجه امیرقلعه نویی قرار بگیرد. مدافع مورد نظر مصطفی ناظم نام دارد.
بازیکنی که متولد 23 سپتامبر 1993 میلادیاست و هنوز 21 سالش نشده! این مدافع وسط که می‌تواند در مرکز خط میانی هم بازی کند رزومه قابل توجهی دارد. او در تمام رده‌ها برای عراق بازی کرده و یک چهره سرشناس و آینده دار در لیگ این کشور به حساب می‌آید.
***
مصطفی ناظم از سال 2011 تا 2013 عضو تیم ملی زیر 20 سال عراق بوده و 16 بار برای این تیم به میدان رفته. سپس به تیم زیر 23 ساله‌ها رفته و 5 بازی هم برای این تیم انجام داده و یک گل به ثمر رسانده. ناظم در حالی که همچنان عضو تیم زیر 23 ساله‌های عراق است به تیم بزرگسالان هم دعوت شده و 3 بازی ملی انجام داده است. او در اولین بازی ملی‌اش، یک سال پیش و مقابل یمن به میدان رفته. مصطفی ناظم در 3 بازی ملی دو گل هم به ثمر رسانده. یکی مقابل یمن و دیگری مقابل کره شمالی.
***
مصطفی ناظم عراقی با این رزومه مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفته. بازیکن جوانی که فصل گذشته را در نیروی هوایی عراق سپری کرده و از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بوده. گویا امیر قلعه نویی درباره مصطفی ناظم از جاسم کرار هم استعلام گرفته تا از خرید او مطمئن شود.
کرار به قلعه نویی OK داده که ناظم می‌تواند یک بازیکن قابل اطمینان برای او باشد، حتی در عین جوانی و روزهایی که هنوز وارد 21 سالگی شده است.
***
با حضور مصطفی ناظم، البته اگر توافق شود خیال امیر قلعه نویی از خط دفاعی آسوده می‌شود. او می‌داند که اگر صادقی و عمران زاده به هر دلیلی نباشند دو مدافع ذخیره دارد. یکی ناظم و دیگری مگویان که می‌توانند در روزهای بی دفاعی کمک حال استقلال باشند.
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  27 ستاره در فهرست جدید تیم ملی
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  ادعای خبرنگار عراقی: کی روش مربی عراق می شود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان