نظرسنجی: ممنون از نظره شما
1- عالیه
2- بد نیست
[نمایش نتایج]
 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بتمن

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بتمن 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بتمن 1
کاراکتر بتمن سال ۱۹۳۹ در یکی از کمیک بوک های ابرقهرمانانه به دنیا معرفی شد. از آن روز تا به حال سینما بیش از هر هنر دیگری از این شخصیت استفاده کرده و با فروش های زیاد فیلم های «بتمن» و طرفدارانی که در سراسر دنیا پیدا کرده به صنعت سینما کمک زیادی شده است. اولین فیلم «بتمن» سال ۱۹۶۶ توسط لزلی اچ.مارتینسون ساخته شد و آدام وست نقش اصلی فیلم را بازی می کرد اما «بتمن» سال ۱۹۸۹ با فیلمی که تیم برتون به همین نام ساخت توانست سینما را تسخیر کند. فیلمی که در آن مایکل کیتون قطب خیر(بتمن) و جک نیکلسون قطب شر(جوکر) بود. سال ۹۲ برتون دنباله دیگری به نام «بتمن بازمی گردد» ساخت و بعد هم از ساخت فیلم های بتمنی کناره گرفت. سال ۹۵ جوئل شوماخر به کارگردانان با فیلم «همیشه بتمن» به سازندگان سری فیلم های بتمن پیوست. «بتمن و رابین» با بازی جورج کلونی دومین تجربه شوماخر در این سری فیلم ها بود. ۱۰ سالی طول کشید تا کارگردان دیگری پا به این عرصه بگذارد. این بار کریستوفر نولان، کارگردان خوشفکر و متفاوت هالیوود «بتمن آغاز می کند» را ساخت که نامزد اسکار هم شد. کریستین بل در نقش بتمن خوش درخشید. «شوالیه تاریکی» که سه سال بعد ساخته شد، با بازی فوق العاده هیث لجر در نقش «جوکر» متفاوت ترین بتمن سینمایی بود. به همین دلیل هم وقتی قرار شد نولان دوباره بتمن دیگری بسازد، دوستداران سینما بسیار خوشحال شدند. «شوالیه تاریکی برمی خیزد» که این روزها توسط نولان و گروهش در حال فیلمبرداری است، یکی از مهم ترین پروژه های در حال ساخت سینمای جهان است که هم از امیدهای فروش است و هم احتمال دارد که در جشنواره ها و محافل سینمایی نظرها را به خود جلب کند. بعید نیست که این قسمت، ماندگارترین «بتمن» تاریخ سینما بشود.
اسامی کامل گروه بازیگران فیلم چندی پیش اعلام شد و تعدادی از بهترین بازیگران سینمای جهان قرار است جلوی دوربین نولان بروند. کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که ماریون کوتیار و جوزف گوردون لویت به ترکیب بازیگران «شوالیه سیاه بر می خیزد» پیوستند. این آخرین قسمت از سه گانه «بتمن» کریستوفر نولان خواهد بود.
نقش آفرینی این دو بازیگر پس از مذاکراتی طولانی پیرامون انتخاب کاراکترهایی که قرار است بازی کنند، حتمی اعلام شد. قرار است کوتیار در نقش میراندا تات ظاهر شود و گوردون لویت نقش جان بلیک را ایفا خواهد کرد. جان بلیک یکی از نیروهای ضربتی پلیس شهر گاتهام است که به دستور کمیسر گوردون برای انجام ماموریتی ویژه انتخاب شده است.کوتیار و گوردون لویت پیش تر در «تلقین» با نولان همکاری داشته اند.
نولان در این باره گفته است: «وقتی با افراد با استعدادی مثل ماریون و جو همکاری می کنی، جای تعجب نخواهد بود اگر تمایل به تکرار آن تجربه داشته باشی. من از خیلی پیش تر برای دو نقش میراندا و بلیک به این دو نفر فکر می کردم و بسیار مشتاق همکاری دوباره با این دو بودم.»
کریستین بل، مایکل کین، مورگان فریمن و گری اولدمن همگی برای نقش آفرینی در قسمت نهایی پروژه برادران وارنر به این فیلم پیوسته اند. ضمن اینکه بازیگران جدیدی همچون آن هاتاوی، تام هاردی، جونو تمپل، جاش پنس و دنیل سونجاتا نیز به ترکیب هنرپیشه های فیلم اضافه خواهند شد. نولان که فیلمنامه کار را با برادرش، جاناتان نولان نوشته است، تهیه فیلم را در کنار همسرش اما توماس و نیز چارلز روون بر عهده خواهد داشت.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پایان فیلمبرداری فیلم بتمن با بازی رابرت پتینسون
  تصاویر جدید از پشت صحنه فیلم The Batman غار بتمن را نشان می‌دهند
  به نولان درباره تست بازیگری « بتمن » دروغ گفتم!
  تلاش نافرجام بازیگر آمریکایی برای نقش آفرینی در «بتمن»
Video ساخت فیلم بتمن تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد
  اطلاعات جدید از سری جدید « بتمن »/ درگیری بتمن با دلقک ها
Video بن افلک دلیل اصلی انصرافش از بازی در نقش « بتمن » را اعلام کرد
  اولین ویدئو از حضور رابرت پتینسون در نقش بتمن منتشر شد!
  کریستوفر نولان از ژانر سه گانه بتمن خود می‌گوید
  نسخه 4K سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان آماده خواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان