امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مصاحبه با Bret Robbins | کارگردان هنری COD : AW

#1
سال گذشته Call of Duty Ghosts از نظر مالی موفقیت بزرگی برای Activision و Infinity Ward بود، اما طرفداران رضایت چندانی از آن نداشتند. بازی Call of Duty Ghosts عنوانی بین نسلی بود، که بر روی ۶ پلتفرم مختلف عرضه شد، بهمین دلیل عذر سازندگان برای کمبود خلاقیت در بازی، قابل توجیه است. با وجود نامگذاری Call of Duty Advanced Warfare بعنوان اولین بازی نسل بعد، Sledgehammer Games برای دستیابی به این هدف چه خواهد کرد؟ شما را به خواندن توضیحات کارگردان هنری Bret Robbins، در مورد این شوتر آینده دعوت می کنیم.
مصاحبه با Bret Robbins | کارگردان هنری COD : AW 1آقای Bret Robbins
Call of Duty Advanced Warfare به عنوان “اولین عنوان نسل بعد” نامگذاری شده است. چه بروز رسانی هایی بر روی موتور بازی انجام شده است؟
نقل قول: از تکنولوژی های جدید برای رندر شخصیت ها استفاده کردیم. تکنولوژی ترکیب اشکال اضافه کردیم، که برای ساخت صورت ها استفاده می شود، بهمین دلیل احساسات بیشتری مشاهده می شود. موتور صوتی بسیار قدرتمندتر شده است. ما بروز رسانی ها و تکنولوژی های بسیاری اضافه کردیم.
هم اکنون که نسل جدید عرضه شده است، آیا Advanced Warfare بهترین Call of Duty تاریخ است؟
نقل قول: من فکر می کنم که Call of Duty فوق العاده ای در دستان ماست. فکر می کنم که باعث جلب توجه مردم می شود. این بازی بر روی کنسولهای نسل جدید و PC فوق العاده خواهد بود. مردم هیجان زده خواهند شد. فکر می کنم این بازی، سرگرم کننده و زیبا خواهد بود.
 
مصاحبه با Bret Robbins | کارگردان هنری COD : AW 1
داستان یکی از نقاط قوت Advanced Warfare است. چگونه از اینکه مردم وقت می گذارند و آن را درک می کنند، اطمینان حاصل می کنید؟
نقل قول: واقعا امیدوارم که مردم وقت بگذارند. فکر می کنم که این بار، داستانی پیچیده را روایت می کنیم. این داستان اختصاصی بوده و تا کنون دیده نشده است. شخصیت های فوق العاده ای داریم، که آن ها را معرفی می کنیم. شخصیت هایی مانند Jonathan Iron، که Kevin Spacey نقش آن را بازی می کند. صحنه های سینماتیک بسیاری در بازی وجود دارد، و داستان با استفاده از آن ها روایت می شود. ما سعی کردیم که بازیکنان با شخصیت ها ارتباط برقرار کند، و سعی کردیم این شخصیت ها را خاطرانگیز خلق کنیم. بله، فکر می کنم مردم لذت کافی از داستان را خواهند برد.
 
مدت زمان بخش کمپین تکنفره در Advanced Warfare چقدر است؟
نقل قول: ما هنوز مشغول هماهنگ سازی و آزمون بازی هستیم، و هنوز در حال کار بر روی مدت و بقیه موارد هستیم، بهمین دلیل گفتن مدت بازی در این مقطع زمانی غیرممکن است. ما تلاش می کنیم، که تجربه ای رضایت بخش ارائه کنیم.
مصاحبه با Bret Robbins | کارگردان هنری COD : AW 1
در مورد بخش چند نفره توضیحاتی بدهید.
نقل قول: ما نمی توانیم در مورد بخش چند نفره صحبت کنیم. تنها می توانم بگویم، که این بخش براساس ایده سرباز پیشرفته دارای توانایی ها و تکنولوژیهایی مانند exo-skeleton که در بخش کمپین، چندنفره و co-op وجود دارند، شکل گرفته است.
پس مطمئنا مواردی اضافه خواهد شد، که تا کنون در Call of Duty وجود نداشته است.
نقل قول: بله، فکر می کنم انجام بازی با کنترلر بسیار متفاوت است. exo-skeleton مکانیک های جدیدی، از جمله پرش های بلندتر، جاخالی سریعتر، فرامحرک، و بسیاری ویژگیهای فوق العاده ای دیگر. بهمین دلیل سرگرم کننده خواهد بود.
 
به بخش co-op اشاره کردید، فکر نمی کنم تاکنون خبری از این بخش منتشر شده باشد. توضیحاتی در این مورد می دهید؟
نقل قول: متاسفانه در مورد co-op هم نمی توانم صحبت کنم، اما مطمئنا این بخش در بازی وجود خواهد داشت.
Treyarch حالت زامبی داشت، و Ghosts حالت انقراض، و مطمئنم که Advanced Warfare، جایگزینی برای این بخش در حالت co-op در نظر گرفته است.
نقل قول: بله درست است.
جواب خوبی دادید. Call of Duty: Ghosts با رزولوشن ۷۲۰p بر روی Xbox One اجرا می شود. ایا Call of Duty: Advanced Warfare با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی این کنسول اجرا می شود، و چه تفاوت هایی با نسخه PS4 دارد؟
نقل قول: درسته، ما همیشه تلاش کردیم که بر روی تمامی پلتفرم ها مساوات را رعایت کنیم، و امسال هم تفاوتی ندارد. اما من در تکنولوژی سر رشته ای ندارم، و بیشتر در جنبه های هنری تخصص دارم. من بر روی داستان، و بخش کمپین تمرکز دارم، و این مسائل به من مربوط نیستند.
مصاحبه با Bret Robbins | کارگردان هنری COD : AW 1
مراحل Collision و Forest در قالب دمو به نمایش درآمدند. از ویژگی های مخفی کاری و استتار لذت بردم. این قابلیت در بخش co-op نیز وجود دارد، یا تنها در بخش تکنفره قابل استفاده است؟
نقل قول: نمی توانم در مورد بخش co-opیا چند نفره صحبت کنم، اما بسیاری از مکانیک هایی که در کمپین دیده می شود، در بخش چند نفره و co-op نیز وجود خواهد داشت.
بعنوان یک طرفدار کدام بخش Call of Duty مورد علاقه شماست؟
نقل قول: بعنوان یک طرفدار، بخش مورد علاقه من داستان است. من فکر می کنم که ما واقعا داستان قوی داریم. ما با روایت داستانی، که در عین متفاوت بودن هیجان انگیز نیز هست، کار بزرگ و عالی انجام دادیم، و واقعا شخصیت های جدیدی که در این سری معرفی شدند، را دوست دارم. فکر می کنم که این موارد مورد علاقه طرفداران واقع شوند. می خواهم که مردم داستان را تجربه کرده و از آن لذت ببرند.
واقعا از تنوع نارنجک های شما، برای من هیجان انگیز بود. فکر می کنم این مورد بسیار جالب توجه است.
نقل قول: ما می خواستم که بازیکن حق انتخاب داشته باشد. در هنگام جنگ بازیکن ابزارهای متفاوت در اختیار خواهد داشت، و نارنجک های مختلف از این ابزارهاست. به جای استفاده از نارنجک ها ضدنفر و فلش بنگ ها، نارنجک هایی در اختیار بازیکنان قرار دادیم، که در هنگام پرتاب اثرات متفاوتی دارند. مانند نارنجک هایی که به دنبال گرما می روند، و نارنجک هایی که موقعیت دشمنان پشت موانع را مشخص می کند. EMP یا بمب الکترومغناطیس برای از کار انداختن پهپادها استفاده می شود. براساس نوع تهدید پیش رو می توانید از نارنجک های مختلف استفاده کنید.
کمپین Call of Duty: Black Ops دارای بخش هایی بود، که بازیکن حق انتخاب داشت. در Advanced Warfare هم بخش هایی وجود دارد، که بازیکن حق انتخاب، و پیشروی در مسیری متفاوت را دارد؟
نقل قول: در اوایل شروع به ساخت بازی، ما تصمیم گرفتیم که تنها یک داستان را روایت کرده، و تمام انرژی خودمان را بر روی روایت داستانی مناسب و درخور توجه متمرکز کنیم، و ما واقعا از این داستان راضی هستیم، بنابراین این داستان دارای شاخه های مختلفی نیست. هر بازیکنی که بازی را انجام دهد، داستانی یکسان،که مورد علاقه من است، را تجربه خواهد کرد،. فکر می کنم که این داستان فوق العاده است، و می خواهم همه از آن لذت ببرند.
هنوز سطح دشواری Veteran در بازی وجود دارد؟
نقل قول: اوه! بله الیته، این ویژگی  در بازی وجود دارد.
چه Trophy  یا Achievement هایی در بازی وجود دارد؟
نقل قول: هنوز در حال طراحی لیست  Achievementها هستیم. بهمین دلیل نمی توانم در این مورد صحبت کنم. یکی از موارد جدیدی که در کمپین معرفی خواهد شد، سیستم ارتقا است. با استفاده exo-skeleton می توانید قدرت را افزایش دهید. با کامل کردن چالش ها می توانید امتیاز لازم برای ارتقا را بدست آورید، و exo-skeleton خود را شخصی سازی کنید. در پایان بازی قوی تر از زمان شروع خواهید بود.
در پایان بازی می توانید تمامی قابلیت ها و توانایی ها را داشته باشید، یا باید از بین آن ها انتخاب کنید؟
نقل قول: باید انتخاب کنید، با این حال اگر تصمیم به شروع دوباره بازی بگیرید، ارتقاها به بازی جدید منتقل می شوند.
پس حالت +New Game در بازی وجود دارد؟
نقل قول: بله، +New Game وجود دارد.
مصاحبه با Bret Robbins | کارگردان هنری COD : AW 1
و با شروع دوباره بازی می توان ارتقاهای بیشتری را اعمال کرد؟
نقل قول: می توانید تمامی ارتقاها را به نهایت برسانید.
در این صورت می توان به نهایت ارتقاها رسید، اما مجبور به شروع دوباره هستیم.
نقل قول: بله، برای اعمال تمامی ارتقاها حداقل باید دوبار بازی را انجام دهید.
واقعا جالب است، این مورد چالش جدیدی است. برای مثال بازیکن با خود می گوید “هی با این وسایل جدیدی که دارم، این ماموریت را چگونه در حالت veteran انجام بدهم.”
نقل قول: با داشتن تمامی ارتقاها، کامل کردن حالت Veteran راحت تر خواهد بود. این مورد، بازیکنان را به تجربه دوباره کمپین تشویق خواهد کرد.  من همیشه به عنوان یک بازیکن این کار را انجام می دهم، همیشه از انجام دوباره بازی با وجود سیستم ارتقا باز، لذت می برم.
و مانند همیشه در این سری، Intel هایی برای جمع آوری وجود دارد.
نقل قول: بله، این مورد نیز وجود دارد.
خیلی خوب، بنظر تمامی ویژگی های این بازی فوق العاده هستند. بابت وقتی که گذاشته اید، تشکر می کنم.
نقل قول: خواهش می کنم.
با تشکر فراوان از سایت گیمفا
مصاحبه با Bret Robbins | کارگردان هنری COD : AW 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط Son of anarchy ، Mason ، # αпGεʟ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان