امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تماشا کنید : داستان طراحی آیفون های جدید و ساعت هوشمند اپل از زبان جانی آیو

#1
خب دوستان ، آیفون های جدید اپل معرفی شدند و انتظار ها به پایان رسید.آیفون های جدید از زبان طراحی تازه ای برخوردار هستند و با امکانات ویژه ای عرضه شده اند.در کنار آیفون ۶ ، اپل از اولین ساعت هوشمند خود نیز پرده برداشت.ساعتی که تا لحظه معرفی هیچ تصویر و اطلاعات کاملی از آن منتشر نشده بود.حال اگر می خواهید داستان طراحی این محصولات جدید اپل را بدانید ، هیچکس بهتر از جانی آیو ، نائب رئیس ارشد بخش طراحی صنعتی در شرکت اپل نمی تواند این داستان را تعریف کند.پس در ادامه با معرفی محصولات جدید اپل از زبان جانی آیو ، گجت نیوز را همراهی کنید.
هر دو آیفون جدید لبه‌ و کناره‌هایی گرد دارد. حالا دیگر آی‌پد و آی‌فون اپل، یک نوع طراحی را دارند. جنس بدنه گوشی از آلومینیوم است.
آی‌فون ۶، اندازه‌اش ۴٫۷ اینچ است و وضوح صفحه نمایشش ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل است.
آی‌فون ۶ پلاس اندازه‌اش ۵٫۵ اینچ است و وضوح صفحه نمایشش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است.
اپل وضوح صفحه نمایش آنها را رتینا اچ دی نامگذاری است. تعداد یکسل‌های آی‌فون ۶ پلاس ۱۸۵ درصد بیشتر از آی‌فون ۵s است.
هر دو مدل لاغرتر از آی‌فون ۵s هستند. آی‌فون ۶ ضخامت‌اش ۶٫۹ اینچ است، در حالی که ضخامت آن دیگری ۷٫۱ اینچ است. آی‌فون ۵s ضخامت‌اش ۷٫۶ میلیمتر بود.
اپل در جریان همایش نشان داد که این صفحات نمایش بزرگ می‌توانند، اجزای بیشتری از اپ‌های را نمایش بدهند و به این ترتیب برای کاربر مفید باشند.دکمه پاور به قسمت پهلوی بدنه رفته است تا فشار دادن و دسترسی به آن آسان شود.
پردازنده جدید A8 که ۶۴ بیتی است و ۲ میلیارد ترانزیستور دارد، ۲۵ درصد بر قدرت پردازشی آی‌فون‌ها می‌افزاید. از نظر گرافیکی آی‌فون‌های جدید ۵۰ درصد سریع‌تر هستند.
آی‌فون‌های جدید علیرغم اینکه مسلما مصرف انرژی بالاتری به خاطر صفحه نمایش بزرگ‌تر و شاید پردازنده توانمندتر دارند، اما نظر شارژ اصلا کم نمی‌آورند و حتی در مورد آی‌فون ۶ پلاس بنا به ادعای اپل مدت زمانی که با تماس تلفنی روتین با ۳G شارژ باتری دوام می‌آورد، ۲۴ ساعت است که بسیار چشمگیر است.
نسل تازه پردازنده M8 هم وارد آی‌فون‌های جدید شده است و M8 motion coprocessor نام دارد. این تراشه می‌تواند تفاوت دوچرخه‌سواری و دویدن را تشخیص بدهد. آی‌فون‌های جدید می‌توانند متوجه تغییر ارتفاع هم بشوند چون بارومتر دارند.
از نظر پشتیبانی از پروتکل‌ها ارتباطی، وضعیت آی‌فون‌های جدید بهتر شده است که چون بیشترشان برای ما کاربردی ندارند، از این قسمت سریع می‌گذرم.
از نظر دوربین، تغییر عمده استفاده از فناوری «فوکوس پیکسل» است که تا حالا فقط در دوربین‌های SLR استفاده می‌شدند، این فناوری کار فوکوس خودکار را ۲ برابر سریع‌تر می‌کند.
داستان طراحی آیفون های جدید اپل از زبان جانی آیو :

در آن طرف ساعت هوشمند اپل را داریم ، یک اتفاق هیجان انگیز ! بعد از مدت‌ها شایعه پردازی در مورد محصولی که هیچ عکسی از آن در دسترس نبود ساعت اپل معرفی شد تا پوشش یاقوتی را که انتظار داشتیم در هشتمین نسل آیفون ببینیم بر روی مستطیلی دوست داشتنی روی دست مدیر عامل اپل ببینیم.
این ساعت که در سه پیکره مختلف عرضه شده است، بسته به سلیقه شما می‌تواند ساعتی طلایی، استیل یا آلومینیومی باشد که هر سه انتخاب در کنار ۶ بند مختلفی که برای آن ساخته شده است نمایشی تازه از زیبایی است که به دلیل سرامیک به کار رفته در زیر آن به شدت مقاوم خواهد بود.
صفحه این ساعت نسبت به لمس بیش از سایر محصولات موجود در بازار حساس است، به نحوی که تفاوت لمس کوتاه و چند لحظه ای را به سادگی درک خواهد کرد و واکنش‌های متفاوتی به آن خواهد داشت، اما این تمام ماجرا نیست به جز قابلیت لمس شما با استفاده از پیچ زیبای به کار رفته در کناره آن و یا استفاده از سیری قادر به انجام خواسته های خود خواهید بود.
اپل معتقد است به لطف حسگرهای مختلف به کار رفته این محصول بیش از سایر ابزارهای پوشیدنی موجود در بازار قادر به کنترل سلامتی شما خواهد بود.اپل که همواره تلاش داشت تا راه های ارتباطی را به سبک و سیاق خود گسترش دهد این بار در این ساعت نیز به این تلاش ادامه داد، استفاده کنندگان ساعت تازه اپل قادر خواهند بود تا به شکل تازه ای با هم در ارتباط باشند. همچنین این ساعت عضوی دوست داشتنی برای توسعه رابط تازه پرداخت اپل خواهد بود و شما به لطف تکنولوژی NFC به کار رفته در آن به سادگی قادر خواهید بود تا پرداخت‌های خود را مدیریت کنید.
داستان طراحی ساعت هوشمند اپل از زبان جانی آیو :
تماشا کنید : داستان طراحی آیفون های جدید و ساعت هوشمند اپل از زبان جانی آیو 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  آیا رنگ فریم آیفون شما هم در حال محو شدن است؟
  دوربین پی ۵۰ پرو پلاس، پنج گانه و با طراحی خاص است
  آیفون 12 شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت معرفی شد
  تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد
  آیفون تاشو، شایعه یا واقعیت؟
  پتنت اپل برای شارژر مگ سیف آیفون
  تصاویر پیکسل 5a گوگل از طراحی آشنای آن خبر می‌دهد
  چگونه عکس‌برداری پردازشی به یاری دوربین گوشی‌های هوشمند آمده است؟
  آیا اپل مینی آی پدها را جایگزین آیفون‌های بزرگتر می‌کند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان