امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عمل غیر اخلاقی در عروسی، جان یک نفر را گرفت/دختری که با گریه اش به پلیس کمک کرد

#1
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، در جشن عروسی که در یک منزل مسکونی در روستای کورکای این شهر برگزار شده بود، نوشیدن اشربه غیر مجاز یک نفر را کشت و چند نفر را روانه بیمارستان کرد.



فرماندار آستانه‌اشرفیه در گفت‌وگو با فارس با تایید خبر مذکور اظهار کرد: در یک مکان شخصی که عروسی برپا شده بود پدیده زشت اجتماعی شرب خمر رخ داد.

حسین اسماعیلیان افزود: عوامل نیروی انتظامی با دستور قضایی شهرستان دو نفر از افرادی که در توزیع اشربه غیر مجاز دخالت در عروسی مذکور نقش داشتند را دستگیر کردند.



فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه نیز گفت: جشن عروسی بدون هماهنگی با اماکن نیروی انتظامی در کورکای آستانه‌اشرفیه برگزار شد.

منوچهر محبوبی افزود: نیروی انتظامی پس از اطلاع وارد عمل شد و دو نفر که در آستانه مرگ بودند را به بیمارستان کوثر این شهرستان انتقال داد که نجات یافتند.



وی با هشدار به خانواده‌ها اظهار کرد: برپا کنندگان جشن عروسی در مکان‌هایی که زیر نظر اداره اماکن نیروی انتظامی نیست باید مراقبت‌های بیشتری را در جلوگیری از ‌وقوع چنین اتفاقی انجام دهند.



فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه درباره دستگیری عوامل برپا کنندگان شرب خمر در عروسی مذکور متذکر شد: دو نفر از توزیع کنندگان که ساکن لاهیجان بودند شب گذشته با دستور قضایی دستگیر شدند و اکنون در بازداشت هستند


********


به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرهنگ احمدی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات كودكان در محدوده خمینی شهر ، كاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.



فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ادامه داد: در این رابطه تحقیقات وسیعی انجام و واحدهای گشتی مخصوص و فوق العاده در سطح شهرستان به حالت آماده باش در آمدند.



وی تصریح كرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینكه، روز گذشته یكی از واحدهای گشتی با صدای گریه یك دختربچه ای كه فردی در حال باز كردن گوشواره های طلای او بود بلافاصله به سمت او رفته و این شخص را دستگیر كردند.



این مقام مسئول عنوان داشت: در بازرسی از این سارق 30 ساله، یك موتورسیكلت مسروقه به همراه 2حلقه النگو و یك جفت گوشواره طلای بچگانه مسروقه و آلات و ادوات سرقت كشف شد.



سرهنگ احمدی با بیان اینكه متهم در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت در سطح شهرستان خمینی شهر، اصفهان و چند شهرستان دیگر استان اعتراف كرد خاطرنشان کرد: در این رابطه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد
به سلامتیه رفقای قدیم
که شدن ..... های جدید
پاسخ
 سپاس شده توسط Parisa 78
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  این دختر زیبا با گریه کردن جانش را از دست می دهد!!
  مرد گرگ نما در خیابان بدست پلیس دستگیر شد ( عکس )
  نامه‌ی دختری زشت که میخواست زیبا باشه
  این مرد پس از بهبود از کرونا ۱۰۴ سالگی خود را جشن گرفت
Heart ارتش آمریکا نخستین آتشبار "گنبد آهنین" را از رژیم صهیونیستی تحویل گرفت
  عروسی میلیاردی به سبک سیندرلا در لواسان (عکس)
  عروس با سر کچل شده در مراسم عروسی اش شرکت کرد ( عکس )
Heart بهم خوردن نامزدی در خانواده بشار اسد رنگ خون گرفت
  برای خوزستان باید تصمیمات جدی‌تری گرفت
  کرونا تمام نشده؛ عروسی ها را تعطیل کنید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان