امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گم‌شدن مرموز مادر و دختر + عکس

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گم‌شدن مرموز مادر و دختر + عکس 1
گم‌شدن مرموز مادر و دختر
به نقل از روزنامه ایران، روز ۲۵ شهریور ماه سال گذشته زن جوان و دختر ۱۰ ساله‌اش برای میهمانی خانه‌شان را ترک کردند تا به خانه مادربزرگ در رباط‌کریم بروند. مادر تازه از بستر بیماری بلند شده بود. دخترانش به خانه‌اش آمدند و تصمیم گرفتند چند روزی در خانه مادر بمانند و کارهای وی را انجام دهند.
«مریم کبیری» ۳۵ ساله و دخترش «عسل معبودی» که ۱۰ سال دارد دو روز را در خانه مادربزرگ گذراندند تا اینکه ساعت چهار بعدازظهر ۲۷ شهریورماه زنگ تلفن مریم به صدا درآمد و همسرش خواست به خانه بازگردند.
مریم و دخترش با هم به سمت خانه‌شان حرکت کردند. اما ساعت دو ظهر فردای آن روز «کیومرث» که فکر می‌کرد خانواده‌اش هنوز در خانه مادر زنش هستند به آنجا رفت و زمانی‌که وارد خانه شد شنید که زن و بچه‌اش روز گذشته بعد‌از تماس تلفنی وی به‌ خانه بازگشته‌اند.
ماجرای مرموز ناپدید شدن مادر و دختر به پلیس مخابره شد و بازپرس شعبه دوم دادسرای رباط‌کریم دستور داد تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس آگاهی برای رازگشایی از سرنوشت این دو گمشده وارد عمل شوند.
کارآگاهان ابتدا به پزشکی قانونی رفتند و پس از اینکه به سرنخی از مادر و دختر جوان در بین اجساد نا‌شناس دست نیافتند در گام بعدی به بررسی در بیمارستان‌ها، زندان‌ها و بهزیستی پرداختند اما همچنان به هیچ سرنخی نرسیدند.
تحقیقات پلیسی در‌‌ همان مراحل ابتدایی به بن‌بست خورد و کارآگاهان در گام بعدی خانواده «مریم» و همسرش را تحت بازجویی قرار دارند. در این مرحله مشخص شد که مریم و دخترش با کسی اختلاف نداشته و کسی اطلاع ندارد این مادر و دختر چه سرنوشتی دارند!
خواهر «مریم» در این خصوص گفت: مادرم بیمار بود به همین‌خاطر مریم و دخترش نیز به خانه مادرم آمدند و با هم در آنجا بودیم که دو روز بعد شوهرخواهرم زنگ زد و خواست آن‌ها به خانه برگردند.
وی افزود: خواهرم ساعت چهار بعداز ظهر بود که رفت و در حالی که ما فکر می‌کردیم «مریم» در خانه‌اش است، دامادمان به‌خانه مادرم آمد و ادعا کرد از زن و بچه‌اش بی‌خبر است.


خواهر جوان ادامه داد: به همه جا سرزدیم و به هرکس که فکر می‌کردیم زنگ زدیم اما بی‌نتیجه بود و با گذشت یک سال هنوز ناپدید شدن خواهرم باور کردنی نیست.
وی گفت: خواهرم در شرایط سختی زندگی می‌کرد اما هیچ‌وقت درباره رفتن صحبت نکرد و حتی اگر خودش نیز رفته باشد به‌خاطر وابستگی‌ای که به مادرمان دارد حتماً زنگ می‌زد و با هم صحبت می‌کردند.
بنابر این گزارش، با گذشت یک‌سال از تحقیقات پلیسی برای ردیابی این مادر و دختر و در حالی که پلیس خود را در برابر گره‌های کور می‌دید بازپرس شعبه دوم دادسرای رباط‌کریم خواستار انتشار عکس مریم و عسل شد تا کسانی که سرنخی از سرنوشت آن‌ها دارند با شماره ۵۶۷۲۰۳۳۳ پلیس آگاهی رباط‌کریم تماس بگیرند یا به دادسرای رباط‌کریم مراجعه کنند.
 
روزنامه ایران , جام جم
پاسخ
 سپاس شده توسط ★♕NIGHT STAR♕★
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked خواستگاری بیش از 200 نفر از این دختر زیبا!
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  مادری که دختر 11 ساله اش را اجاره می دهد
  چشمهای خاص دختر ایلامی زیبا ( عکس)
  عروس شدن یک دختر کم سن و سال(عکس)
  دختر پشمالو معروف به دختر‌ گربه ای (عکس)
  عاقبت عکس گرفتن از روح دختر بچه (عکس)
  دختر 12 ساله بعد از مرگ زنده شد (عکس)
  دوستی عجیب یک دختر 10 ساله با گرگ ها! +عکس
  این دختر فقط 2 ساعت در روز بیدار است! (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان