امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

افتخار می کنم،یک بار احمدی نژاد برکنارم کرد یک بار وزیر ورزش/ من رفتم،حق بازیکنان را

#1
 علی دایی که پس از برکناری امروز در ورزشگاه درفشی فر حاضر شده بود در جمع خبرنگاران گفت:«هر سرمربی ای یک روز می آید و یک روز هم می رود.طبیعی است که این اتفاق برای من هم رخ داد.من چند سال پیش هم این کار را انجام دادم.من حرفی نمی زنم اما این کار با روش غلطی انجام شد.»

دایی ادامه داد:«من به خاطر قراردادی که دارم در تمرین حاضر شدم.مشکلات ما از زمانی به وجود آمد که هیات مدیره جدید روی کار آمد.پارسال هم می خواستند من را برکنار کنند.من و رحیمی مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم.

دایی این را گفت و ادامه داد:«سال گذشته حرف حق زدیم،می خواستند ما را برکنار کنند.خیلی ها این کار را انجام دادند.حرف این است که آیا از طریق سایت ها و خبرگزاری ها سرمربی پرسپولیس شدم یا به صورت رسمی با آقایان قرارداد بستم؟من نباید خبر برکناری ام را در سایت ها می خواندم.»

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد:«افتخار می‌کنم که دو بار برکنار شدم، یک روز محمود احمدی‌نژاد من را از تیم ملی کنار گذاشت و امروز وزیر ورزش و جوانان. امیدوارم موفق باشند. سرم هم برود، پای حرف‌هایم هستم. این جریانات برای حالا نیست و از قدیم وجود داشته است.»

او می گوید دلش برای این فوتبال می سوزد:«کسی که فوتبال را نمی‌داند و صرف اینکه پول دارد و به قول آقایان در وزارت ورزش به 3 تیم تهرانی کمک کرده می‌آید و درباره تیم پرسپولیس تصمیم می‌گیرد. متاسفانه همه چیز برعکس شده است.پرسپولیس روز جمعه بازی دارد و با تمام وجود دوست دارم این تیم نتیجه بگیرد. این تیم 3 بازی پشت سر هم در تهران خواهد داشت و ما بازی‌های سخت را پشت سر گذاشته‌ایم. الان تیم نیاز به آرامش دارد و اکنون دوست ندارم راجع به این تیم صحبت کنم.»

دایی کنایه ای هم به برخی از منتقدان می زند و می گوید:«آنهایی که در هفته‌های اخیر علیه من مصاحبه و انتقاد می‌کردند پاداش خود را گرفتند و به آنچه می‌خواستند رسیدند.با این حال من چیز خاصی نمی‌گویم و امیدوارم پرسپولیس موفق باشد چرا که این تیم را دوست داشته و به بازیکنانی که تا همین هفته با آنها کار کرده‌ام، اعتقاد دارم. تیم ما شرایط سخت خود را پشت سر گذاشته و در هفته‌های اخیر از نظر فنی پیشرفت خوبی داشته است. ما حتی در بازی که با تراکتورسازی شکست خوردیم عملکرد خوبی داشتیم.»

دایی ادامه داد:«من می‌روم و چیزی نمی‌گویم چرا که عاشق مردم هستم امروز هم به محل تمرین آمدم تا از مردم و هواداران حلالیت بطلبم چرا که ما نتوانستیم در هفته‌های گذشته نتایج خوبی بگیریم و شاید آنها از وضعیت تیم ناراحت و دلگیر باشند.»

اما حرف های پایانی سرمربی سابق پرسپولیس.آنجا که او  با طرح این پرسش که کجای دنیا رئیس‌جمهور یک کشور مربی را عوض می‌کند گفت:«پولی که امروز به حساب بازیکنان پرسپولیس ریختند چیزی نیست. بازیکنان ما قراردادهای میلیاردی دارند و واریز کردن 20 میلیون به حساب آنها در مقابل رقم قراردادشان چیز خاصی نیست. ما رفتیم شاید با رفتن ما به بازیکنان بیشتر از قبل برسند خدا را شکر می‌کنم که اگر با رفتن ما حداقل بازیکنان به حق و حقوق خود برسند.»


افتخار می کنم،یک بار احمدی نژاد برکنارم کرد یک بار وزیر ورزش/ من رفتم،حق بازیکنان را 1
افتخار می کنم،یک بار احمدی نژاد برکنارم کرد یک بار وزیر ورزش/ من رفتم،حق بازیکنان را 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi ، ِ**@ًrُِّ@^ُ$**
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است
  باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال در حضور وزیر ورزش عربستان
  خطیبی: به تیمم افتخار می کنم
  کونسیسائو : به عملکرد پورتو افتخار می کنم
  تمجید اتحادیه جهانی از ستاره کشتی ایران/ گرایی: به این نمایش افتخار می کنم
  واکنش قوچان‌نژاد به قرار گرفتن نامش در لیست فروش
  اخطار جدی مهدی طارمی به برخی بازیکنان تیم ملی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان