امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتقاد فردیناند از مویس به خاطر ممنوع کردن خوردن چیپس!

#1
مدافع سابق منچستر‌یونایتد به انتقاد از دیوید مویس پرداخت و دوران حضور این مربی اسکاتلندی در اولدترافورد را تاسف‌بار توصیف کرد.
انتقاد فردیناند از مویس به خاطر ممنوع کردن خوردن چیپس! 1ریو فردیناند، مدافع منچستر‌یونایتد فصل گذشته با جدایی از این تیم راهی کوئینز پارک رنجرز شد. این بازیکن در گفت‌وگو با روزنامه "سان" به انتقاد از دیوید مویس پرداخت.
او گفت: بیشترین سردرگمی ما درباره روشی بود که او از ما می‌خواست تا توپ را به جلو ببریم. او گاهی به ما می‌گفت تا از توپ‌های بلند استفاده کنیم. بعضی بازیکنان احساس می‌کردند که بیشتر از هر زمان دیگری در دوران بازی خود توپ‌های بلند ارسال کرده‌اند. گاهی اوقات تاکتیک اصلی ما ارسال سانترهای بلند بود. این شرم‌آور است که ما در بازی خانگی خود مقابل فولام ۸۱ سانتر داشتیم! با خود فکر می‌کردم چرا این کار را انجام می‌دهیم؟ اندی کارول که برای ما بازی نمی‌کند! روش‌های او کاملا برای ما ناشناخته بود. گاهی اوقات از ما تعداد پاس‌های زیادی می‌خواست و به ما می‌گفت: "امروز از شما می‌خواهم ۶۰۰ پاس در بازی داشته باشید. هفته پیش فقط ۴۰۰ پاس دادید! این موضوع برای چه کسی مهم است؟ ترجیح می‌دهم ۵ گل با ۱۰ پاس به ثمر برسانیم."
مدافع سابق منچستر‌یونایتد ادامه داد: تصمیم‌های مویس مرا کشت. می‌خواستم فریاد بزنم ولی یک بازیکن بودم پس مجبور شدم تا زبان خود را نگه دارم و کاری نکنم. دوران حضور مویس در منچستر‌یونایتد بدترین دوران حضور من در منچستر‌یونایتد بود. هیچ وقت برای یک بازی بزرگ کنار گذاشته نمی‌شدم ولی او جلو چشمان همه من را از لیست خط زد.
فردیناند در پایان درباره تصمیم دیوید مویس در محروم کردن بازیکنان از خوردن چیپس گفت: من و خیلی از بازیکنان منچستر عاشق خوردن چیپس بودیم اما مویس تنها یک هفته بعد از به دست گرفتن کار در اولدترافورد خوردن چیپس را ممنوع کرد. این قانون همه بازیکنان را عصبانی کرده بود. حدس بزنید بعد از رفتن مویس و به دست گرفتن امور توسط رایان گیگز چه اتفاقی افتاد؟ ۲۰ دقیقه از رفتن مویس گذشته بود و ما در حال گذراندن تمرینات با دوچرخه بودیم که یکی از بازیکنان گفت: می‌دانید باید پیش گیگز برویم و درخواست کنیم تا آن چیپس‌ لعنتی را پس بگیریم.
انتقاد فردیناند از مویس به خاطر ممنوع کردن خوردن چیپس! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ESSE BLACK ، ِ**@ًrُِّ@^ُ$**
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مورینیو: به خاطر کریم بنزما ناراحت شدم
  ریو فردیناند مبهوت قیچی برگردان دیوانه‌وار طارمی
  انتقاد تند بیرانوند: تیم ملی تنهاست
  دربی را به خاطر رکورد سید جلال عقب بیاندازید.!
  نیمار مثل آب خوردن تیم عوض کرد (عکس)
  رییس موقت IWF: در حال آماده کردن برنامه کامل مسابقات وزنه‌برداری هستیم
  دیبالا: بازی کردن در بارسلونا زیبا خواهد بود
  اشتباه ممنوع!
  انتقاد فدراسیون از ویلموتس/ کمی دیر نیست؟
  افت قیمت ستاره های بوندسلیگا به خاطر کرونا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان