امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فوتبالیست‌ها باید مقابل مجسمه کواچ و بازیکنان والیبال تعظیم کنند

#1
خداداد عزیزی مثل همیشه درخصوص مسایل رخ داده در فوتبال‌مان با صراحت صحبت می‌کند. غزال که مانند سابق سعی می‌کند کمتر مصاحبه کند، از اتفاقات به وجود آمده بین علی دایی و مایلی‌کهن دلخور بود و عامل این مسایل را برنامه نود دانست. خداداد در گفتگوی اختصاصی با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بانک ورزش ، درباره پرسپولیس، کی‌روش، تیم ملی امید و همچنین پدیده صحبت کرد.

با گذشت چند روز از ماجراهای پرسپولیس، به نظر شما برکناری علی دایی صحیح بود؟
من در جریان مسایل پرسپولیس نبودم اما بارها در صحبت‌هایم گفته‌ام تیمی که علی دایی بست، تیم خوبی نبود. این پرسپولیس دایی، پرسپولیسی نبود که هواداران توقع داشته باشند. دایی نتوانست جایگزین مناسبی برای بازیکنانی که از دست داده بود، پیدا کند. در خط دفاع سیدجلال حسینی و پولادی را از دست داد و یک خط جلوتر محسن مسلمان و خلعتبری را، و نتوانست جایگزین مناسبی برای آنها پیدا کند.

یکی از دلایلی که علی دایی با پرسپولیس مشکل پیدا کرد این بود که بازیکنان مدنظرش را باشگاه نتوانست جذب کند.
این حرف قابل قبول نیست. اگر باشگاه بازیکنان مدنظر دایی را نگرفت، همان اول فصل اعلام می‌کرد و می‌گفت که باشگاه مقصر است. فکر می‌کنم این پرسپولیس با دایی و بدون دایی قدرت لازم را در این فصل نداشت.

یعنی درخشان هم نمی‌تواند پرسپولیس را متحول کند؟
با احترام زیادی که برای درخشان قایلم، پرسپولیس مشکل نفری دارد و نسبت به تراکتور، سپاهان و حتی استقلال از این نظر ضعیف‌تر است. حضور مربی آنقدر تاثیرگذار نیست که بازیکنان موثر هستند. وقتی مهره لازم را نداریم نیاز به تغییر مربی آنچنان احساس نمی‌شود.

دعواهای مایلی‌کهن و دایی پس از برکناری دایی مجددا شدت گرفت.
متاسفانه حرمت‌ها از بین رفته است. تنها چیزی که در این فوتبال وجود ندارد، حرمت است. حرمت مایلی‌کهن به عنوان کسی که سرمربی تیم ملی بوده و همچنین علی دایی که از اسطوره‌های فوتبال ماست خیلی راحت زیرپا گذاشته می‌شود. دیگر چیزی به اسم حرمت در فوتبال ما وجود ندارد. یک سری برنامه‌های حاشیه‌ای در تلویزیون دنبال همین مسایل هستند. برنامه پربیننده 90 خیلی راحت همه را زیر سوال می‌برد و از همه ایراد می‌گیرد. آنهایی که خنثی هستند و در برنامه 90 فقط بله قربان‌گو هستند و هرچه عادل بگوید می‌گویند شما درست می‌گویید، در این برنامه جا دارند. شما به جام باشگاه‌های اروپا نگاه کنید چه کارشناسانی در برنامه‌های ماهواره‌ای حضور دارند. وقتی این چهره‌ها را شما در تلویزیون ایتالیا، فرانسه و کشورهای عربی می‌بینید، متوجه می‌شوید آن طرف فوتبالی است. بحث می‌کنم و مسایل را فنی دنبال می‌کنم اما در تلویزیون ایران کارشناس که نمی‌آورند و اگر هم بیاورند، فوتبالی نیست. معلوم نیست اینها را از کجا می‌آورند، الان یک نفر کشاورز هم که باشد می‌تواند در تلویزیون کارشناس فوتبال باشد. معلوم است چرا کارشناس درست و حسابی در تلویزیون وجود ندارد. آن طرف دنیا امثال ویالی و گلیت پول می‌گیرند تا کارشناسی کنند اما اینجا کارشناسان یک پولی هم می‌دهند تا به عنوان کارشناس به تلویزیون بیایند و وقتی هم می‌آیند فقط در مورد حاشیه‌ها صحبت می‌کنند.

خارج از این بحث می‌خواستم نظر شما را در مورد دایی و مایلی‌کهن بدانم که آنها خودشان چقدر در این مسایل مقصر هستند.
در اینکه دایی و مایلی‌کهن مقصر هستند، چون از آنها کوچکترم نمی‌توانم اظهارنظری کنم. مایلی‌کهن سرمربی تیم ملی در دوران طلایی‌اش بود و علی دایی هم یکی از اسطوره‌های فوتبال ماست. باید دید چه کسی آنها را وارد این دعواها کرد.

كاروان تیم ملی امید هم كه در اينچئون آبستن حوادث بود!
نمی‌دانم چرا یک نفر نیامد در مورد این نتایج مفتضحانه تیم ملی امید صحبت کند. اگر مربی ایرانی بود، در میدان آزادی دارش می‌زدند. این نتایج در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه است. دو کشور ویتنام و قرقیزستان روی هم 5/2 میلیون نفر هم جمعیت ندارند. شما می‌دانید پایتخت قرقیزستان کجاست؟ تیمی که در جام جهانی حضور داشته باید امیدهایش اینگونه نتیجه بگیرند. مقابل آرژانتین باختیم، ملت ریختند توی خیابان و خیلی‌ها از این باخت برای خودشان بُرد کردند. یادم هست یکی از دوستانم از فرانسه به من زنگ زد و گفت در تلویزیون دیدم مردم ایران به خیابان ریختند، اتفاقی افتاده؟ گفتم به آرژانتین باختیم، برای همین. با تعجب گفت: عجب ملتی هستید که برای باخت هم به خیابان‌ها می‌ریزید!

فکر می‌کردید ویتنام بتواند 4 گل به ایران بزند؟
4 سال پیش مهمان AFC بودم. مسوولان AFC گفتند که کشورهای شرق آسیا مانند ویتنام به شدت در فوتبال پایه سرمایه‌گذاری می‌کنند و در حال پیشرفت هستند. اما فوتبال ما فقط به دنبال حاشیه و حرمت‌شکنی است. حالا هم چون وینگادا را کی‌روش آورده، کسی چیزی نمی‌گوید تا مبادا کی‌روش ناراحت شود. اگر مربی ایرانی بود به خدا قسم از 18 ناحیه گردن دارش می‌زدند. مگر دایی، مایلی‌کهن و قلعه‌نویی تیم ملی را به خاطر یک باخت از دست ندادند؟ چه بلایی سرشان آوردیم. به کشوری باختیم که هنوز درگیر جنگ با آمریکاست. واقعا آبروریزی است بین 3 تیم سوم شویم.

مایلی‌کهن می‌گوید فردوسی‌پور فوتبال را به لجن کشیده است. 
کسی که از تمدید قرارداد کی‌روش به شدت حمایت کرد، فردوسی‌پور بود. آنقدر برای کی‌روش تبلیغ کرد و 8 تا را 9 تا کرد تا قراردادش تمدید شود. در حالی که اگر بخواهم در موردش صحبت کنیم، بارها همه گفته‌اند که این تیم ملی هم مانند تیم برانکو و حشمت مهاجرانی نتیجه گرفت. اگر به نتیجه باشد باید مجسمه جلال طالبی را طلا بگیریم. تعجب می‌کنم چرا اینقدر که برای مربی تیم ملی فوتبال مایه می‌گذارند برای مربی والیبال و بسکتبال از این کارها نمی‌کنند. من چون خودم فوتبالی هستم این را می‌گویم به نظر من باید مجسمه کواچ و بازیکنان تیم ملی والیبال را بسازند و فوتبالیست‌ها هر روز صبح قبل از تمرین جلوی آنها تعظیم کنند.

علیرغم مخالفت‌ها قرارداد کی‌روش تمدید شد. یعنی نظر مخالفان از جمله شما تاثیری نداشت.
من فقط می‌خواهم بدانم دلال کی‌روش برای تمدید قراردادش چه کسی بوده است. در اروپا 10 تا 25 درصد بابت دلالی می‌گیرند و مطمئن هستم عده‌ای دلال سهم خوبی از قرارداد کی‌روش برده‌اند و تنها چیزی که مهم نیست فوتبال است. قرارداد کی‌روش از لحاظ فنی تمدید نشد. اگر واقعا از لحاظ فنی کی‌روش خوب است، فدراسیون دلایلش را بگوید تا اهالی فوتبال قانع شوند. چرا نمی‌گویند به چه دلایلی او را نگه داشته‌اند. به نظر من بحث کردن بی‌فایده است چرا که فدراسیون کار خودش را می‌کند و کفاشیان هم می‌خندد. پس ما هم باید مثل او بخندیم و از نابود شدن فوتبال لذت ببریم. هر هفته 90 عده‌ای را به جان هم می‌اندازد و باید ما هم مثل بقیه نگاه کنیم و بخندیم. از الان به شما بگویم همه منتظر هستند تا تیم ملی در جام ملت‌ها نتیجه نگیرند تا دوباره کلی سوژه برای دعوا و حاشیه داشته باشیم. کی‌روش هر کاری 3 سال پیش برای فوتبال ما کرد، 4 سال آینده هم همان کار را خواهد کرد.

اوضاع پدیده را چطور می‌بینید؟
من قبل از اینها هم پیش‌بینی کرده بودم و در جلسه‌ای که با مسوولین باشگاه داشتم به آنها گفتم چون بحث‌تان اول تا ششمی جدول است، با این نفرات نمی‌توانید به این عنوان برسید و دچار بحران می‌شوید. به نظر من پیکان و ذوب آهن چون بازیکن دارند، می‌توانند از بحران خارج شوند. معتقدم  تیم خوبی است اما کارش سخت است.
فوتبالیست‌ها باید مقابل مجسمه کواچ و بازیکنان والیبال تعظیم کنند 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ِ**@ًrُِّ@^ُ$** ، Hadis Messi ، AMIN.......... ، fateme-volleyball
آگهی
#2
اره واقعاUndecided

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فوتبالیست‌ها باید مقابل مجسمه کواچ و بازیکنان والیبال تعظیم کنند 1

بارسا!بارسا!بارسا!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=166516
[/size]

پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi ، AMIN..........
#3
ممنون
عشق یعنی؟




فوتبالیست‌ها باید مقابل مجسمه کواچ و بازیکنان والیبال تعظیم کنند 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi ، ِ**@ًrُِّ@^ُ$**


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  بحرین با یک تیم جدید مقابل ایران !
  لیگ ملت های والیبال. ایران _ژاپن. جمعه 7 خرداد 15:30
  درخواست گل‌محمدی برای واکسیناسیون فوتبالیست‌ها
  والیبال ایران در انتظار ورود آلکنو و معروف
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟
  آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان