امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جمشیدی؛اگر درخشان بخواهد به پرسپولیس برگردم خیلی خوشحال می شوم

#1
پژمان جمشیدی به اوضاع پرسپولیس و ‌کوچ بازیکنان به لیگ هند واکنش نشان داد: «من و پیمان می‌دانستیم پرسپولیس و لیگ هند اینجوری می‌شود.»



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جمشیدی؛اگر درخشان بخواهد به پرسپولیس برگردم خیلی خوشحال می شوم 1


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تعبیر شدن اتفا‌ق‌ها و مسایل سریال پژمان در پرسپولیس آنقدر جالب بود که بعضی‌ها نوشتند قاسم‌خانی در این مورد پیشگویی کرده است!



البته در مورد سریال پژمان مسایل جالب دیگری هم باقی ماند. رقابت پژمان جمشیدی و رهبری‌فرد برای حضور در تیم حمید درخشان و ماجرای تبدیل شدن فوتبال هند به یکی از قطب‌های فوتبال آسیا سوژه‌های دیگری بود که باعث شد خیلی‌ها بیشتر از قبل به دنبال شباهت‌های سریال پژمان و پرسپولیس باشند.



به هر حال با پژمان در مورد پرسپولیس، پژمان فیلم سینمایی‌اش و... صحبت کردیم.



* بعضی‌ها می‌گویند که اتفاق‌های پرسپولیس شبیه سریال پژمان است! ماجرای مربی شدن درخشان، بحث تو، رهبری‌فرد و...

- (خنده) اینها را خیلی‌ها و بعضی‌ها نمی‌گویند! اینها را خود شما می‌گویید. راستش آن اول خودم هم فکر نمی‌کردم که وضعیت اینجوری شود ولی وقتی جلوتر رفتیم دیدم که اتفاق‌هایی می‌افتد که خیلی شبیه سریال پژمان است... مخصوصا آن وقتی که گفتند پژمان جمشیدی هم احتمال دارد به پرسپولیس برگردد!



* این خبر جدی بود؟

- آره... دقیقا! همان روزی که خبر درخشان را نوشتند یکی از روزنامه‌ها نوشت که پژمان جمشیدی هم مربی پرسپولیس می‌شود. این خبر اصلا شوخی نبود و حتی خودم هم یک چیزهایی در این مورد شنیدم.



* پس با این حساب دوست داشتی مربی پرسپولیس هم بشوی!

- حضور در پرسپولیس برای هر کسی یک آرزو است ولی من فکر می‌کنم خیلی‌ها هستند که می‌توانند روی نیمکت پرسپولیس بنشینند و پرسپولیسی‌ شوند. پرسپولیس چهره‌های بزرگ و خوبی دارد که تا هستند نوبت به ما نمی‌رسد. بعضی‌ها هستند که سابقه‌شان خیلی بیشتر از پژمان جمشیدی است و اگر قرار باشد یک روزی من به پرسپولیس برگردم باید آنالیزور و یا سمت‌های اینجوری داشته باشم. برای من زود است که روی نیمکت پرسپولیس بنشینم.



* یعنی اگر درخشان بخواهد تو به پرسپولیس برمی‌گردی؟

- خب من عاشق فوتبال هستم و دوست دارم که به پرسپولیس برگردم. اگر این اتفاق بیفتد که خیلی خوشحال می‌شوم ولی باز هم می‌گویم که در حد همان آنالیزور و اینجور چیزها!



* با این حساب به مربیگری توی فوتبال هم فکر می‌کنی؟

- مربیگری برایم خیلی جذاب است و دوست دارم که یک روزی، یک تیمی را قهرمان ایران کنم! (خنده)



* برگردیم به پژمان و مربی شدن درخشان...

- به نظر من درخشان دم‌دستی‌ترین گزینه‌ای بود که می‌شد او را به عنوان مربی پرسپولیس انتخاب کرد. توی این مدت که آوردن مربی خارجی کمی نامعقول بود و قطعا باید می‌گشتند دنبال یک گزینه دم‌دستی! کسی که بتواند توی همان فرصت کم تیم را تغییر دهد و البته شناختی هم از لیگ و پرسپولیس داشته باشد. من با کل ماجرا، یعنی تغییرات خیلی مخالف نبودم چون این حق باشگاه و مدیریت بود ولی با بقیه ماجرا، چرا!



* چطور؟

- چون نوع برکناری دایی و برداشتن کادرفنی درست نبود. نه اینکه بحث دایی باشد. هر کس دیگری هم جای دایی بود همین حرف را می‌زدم. رفتاری که با دایی شد درست نبود و ای کاش حرمت دایی و کادرفنی را حفظ می‌کردند.



* با این حرف‌هایی که می‌زنی احتمال دارد شانس بهروز رهبری‌فرد برای پرسپولیسی شدن و رفتن به کادر درخشان بیشتر از تو شود.

- (خنده) اگر این اتفاق برای خود درخشان هم می‌افتاد من همین حرف را می‌زدم و می‌گفتم که حرمت او را حفظ کنند. اما در مورد بهروز رهبری‌فرد جزو باسابقه‌ها و خوب‌های پرسپولیس است و اگر قرار به انتخاب باشد، او شانس خیلی بیشتری نسبت به من دارد. امیدوارم اگر این اتفاق افتاد بهروز بهترین استفاده را از این ماجرا ببرد و حسابی تجربه کسب کند. خیلی‌ها مثل رهبری‌فرد و قدیمی‌ترهای پرسپولیس هستند که با وجود آنها حالا حالاها فرصت به من نمی‌رسد و آنها باید در پرسپولیس حضور داشته باشند.



* یکی از دیالوگ‌های دیگر سریال پژمان این بود که مدام می‌گفتید لیگ هند به یکی از قطب‌های فوتبال آسیا تبدیل می‌شود! حتما خبر داری که دل پیرو، آنلکا و... راهی لیگ هند می‌شوند.

- (خنده) من می‌گفتم که دو سال دیگر لیگ هند به یکی از قطب‌ها تبدیل می‌شود ولی همه می‌خندیدند!



* پیمان قاسم‌خانی وقتی اتفاق‌های پرسپولیس را دید، چه می‌گفت؟

- پیمان هم از این اتفاق‌ها خبر دارد و همه چیز را تعقیب می‌کند. اتفاقا او هم می‌گفت که ما در مورد درخشان، لیگ هند و بقیه مسایل درست پیش‌بینی کرده بودیم!



* راستی در مورد فیلم جدیدت "آتش‌بس" صحبت کن.

- خودم جمعه شب فیلم آتش‌بس را توی سینما دیدم و خوشحالم که کار خوبی از آب درآمد. من می‌دانستم که نقشم توی این فیلم خیلی کوتاه است ولی حضور خانم میلانی و کار کردن با ایشان برایم آنقدر جالب و مهم بود که با جان و دل سرکار می‌رفتم. کار کردن با خانم میلانی حتی برای حرفه‌ای‌ها هم جالب است وای به حال من که یک تازه کار هستم.



* با این مسیری که تو می‌روی، احتمالا فردا خبر حضورت در فیلم اصغر فرهادی را می‌شنویم!

- من هیچ ادعایی ندارم ولی مطمئنا وقتی کاری می‌کنم دوست دارم بهترین کار را انجام دهم. من به انتقادها گوش می‌کنم و فقط امیدوارم که بتوانم با تمرکز کافی کار خوبی انجام دهم.



* راستی دیدی که بعضی‌ها به تو لقب "پژمان پیت" را داده بودند؟

- (خنده) این یکی را می‌دانم که کار خودت نبوده چون خودم دیدم که توی صفحه‌های مجازی چنین لقبی به من داده بودند. البته می‌دانم که دوستان مرا با "براد پیت" مقایسه نکرده‌اند و منظورشان "در پیت" بوده است! خودم می‌دانم که توی عرصه هنر من راه خیلی درازی در پیش دارم و برازنده این جور لقب‌ها و این جورحرف‌ها نیستم. اگر می‌خواهید مصاحبه را تمام کنید از قول من بنویسید که من همیشه عاشق پرسپولیس هستم و مثل یک طرفدار بازی‌ها و مسایل این تیم را دنبال می‌کنم. در آخر هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم نتیجه بگیرد تا دل مردم شاد شود.


من ک دعا میکنم برگرده

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جمشیدی؛اگر درخشان بخواهد به پرسپولیس برگردم خیلی خوشحال می شوم 1

بارسا!بارسا!بارسا!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=166516
[/size]

پاسخ
آگهی
#2
Dodgyبشو
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان