امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چه مدل گوشواره هایی مدل نرمه گوش را عوض میکند

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چه مدل گوشواره هایی مدل نرمه گوش را عوض میکند 1
 وقتی نرمه گوش  دراز میشود ، عوارض  جانبی اذیت کننده ای که خوشایند نیست که به علت  بکار بردن دراز مدت   گوشواره‌ها بوجود می آید. اگر  دوست دارید  زیور آلات  در گوشتان بیاویزید، ولی خوشتان نمی آید ، بدنبال گوشواره ای باشید که زیبا  باشد، ولی فشار زیادی به نرمه‌ی گوشتان وارد نکند.

یاد بگیرید که برای جلوگیری از این مسئله، باید از چه سبک گوشواره‌هایی استفاده کنید.
گوشواره های سنگین
هرچه گوشواره سنگین تر باشد، احتمال کشیده شدن گوش بیشتر است. آویزان شدن نرمه‌ی گوش با گذشت زمان ایجاد می‌شود و در خانم‌هایی که بطور مکرر از گوشواره‌های سنگین استفاده می‌کنند، بیشتر رخ می‌دهد. ضخامت نرمه‌ی گوش شما نیز تعیین کننده‌ی میزان تأثیر گوشواره بر گوش شماست.
گوشواره هایی که سگک پشت آنها ساخت بدی دارد
گوشواره‌ها تنها دلیل آویزان شدن نرمه‌ی گوش نیستند. سگک پشت گوشواره نیز نقش مهمی دارد. گوش شما به تکیه گاه نیاز دارد، مخصوصا اگر در حال استفاده از گوشواره‌های سنگین باشید.
سگک‌هایی که نازک و باریک ترند، تکیه گاه کافی را برای گوش فراهم نمی‌کنند. اگر گوشواره‌های شما سگک پشت شل و سستی دارد، سری به جواهر فروشی یا داروخانه بزنید و یک جفت سگک محکم‌تر بخرید. هرچه بزرگتر باشد، بهتر است.
استفاده از گوشواره هنگام خواب
وقتی که به خانه رسیدید، گوشواره‌هایتان را از گوشتان در بیاورید. هرچه گوشواره بیشتر در گوشتان باشد، احتمال آویزان شدن نرمه‌ی گوشتان بیشتر است. به گوشهایتان استراحت دهید و قبل از اینکه بخوابید گوشواره‌ها را در بیاورید. درحقیقت، بهترین کار این است که به محض رسیدن به خانه،گوشواره‌هایتان را در بیاورید، مخصوصا اگر سنگین هستند.
استفاده از گوشواره‌های مناسب
استفاده‌ی گهگاه از گوشواره‌های سنگین، مسئله‌ی زیاد مهمی نیست. اما بطور کلی بهتر است گوشواره‌هایی استفاده کنید که فشار زیادی روی نرمه‌ی گوشتان وارد نکند. اگر گوشواره‌های بلند دوست دارید، گوشواره‌ای که از مواد سبک‌تر مانند پلاستیک ساخته شده است را امتحان کنید. در اینصورت بدون اینکه نرمه‌ی گوشتان کشیده شود، به ظاهر مورد نظرتان خواهید رسید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان