امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اولادی بعد از خداحافظی از فوتبال/ شایعه خودکشی باعث شد از فوتبال بروم/ پرسپولیسی ها و

#1
مهرداد اولادی که امروز صبح خبر خداحافظی اش از فوتبال را رسانه ای کرده، در این خصوص می گوید: آنقدر تحت فشار هستم که تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم. یک هفته است روی این موضوع فکر می کنم و متاسفانه از همین طریق اعلام می کنم که از دنیای فوتبال کنار می روم.
وی افزود:من در اوج فوتبالم به حقم نرسیده ام و دیگر انگیزه ای برای حضور در مسابقات ندارم.
مهاجم ملوان در خصوص اینکه حاشیه های اخیر چقدر در این تصمیم وی نقش داشته است گفت:شما نمی دانید در این مدت چقدر عذاب کشیدم.من چند وقت پیش در حال صحبت با تلفن بودم که خبر بدی را به من منتقل کردند، از عصبانیت دستم را پرت کردم که متاسفانه بدون اینکه متوجه اطرافم بشوم دستم به شیشه خورد و تاندون دستم پاره شد. در این مدت انواع حاشیه ها را برایم درست کردند و گفتند اولادی خودکشی کرده و اولادی فلان کار را کرده است. من نمی دانم اگر کسی بخواهد خودکشی کند این کار را انجام می دهد؟
وی در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد:کاری کردند که امروز در 28 سالگی خداحافظی کنم و صد در صد تصمیمم عوض نخواهد شد. از امروز دنبال کار دیگری می روم بلکه دست از سرم بردارند.
مهاجم فصل گذشته استقلال در خصوص اینکه برای این تصمیمم خود با چه شخصی مشورت کرده گفت: با هیچ‌کس. خودم این تصمیم را گرفتم و می خواهم در آرامش زندگی کنم. من سال گذشته باید از فوتبال می رفتم و امروز هم این موضوع را به مسئولان ملوان منتقل می کنم. در حال حاضر هم در تهران هستم و هر روز در کلینیک دکتر نوروزی تمرین می کنم و دستم هم هیچ مشکلی ندارد.خوشبختانه شرایط بدنی ام هم خوب است ولی دیگر تمایلی به بازی در این فوتبال ندارم. در این باره هم چند بار با سیروس محجوب تماس گرفتم اما او تلفنش را جواب نداد.
او با بیان اینکه خیلی از فرصت های خوب را از دست داده است گفت: در 16 سالگی در پرسپولیس بودم و حتی در بهترین شرایط زندگی پیشنهاد شالکه 04 آلمان را رد کردم و به خاطر سربازی به ایران برگشتم. در حالی که اگر آن زمان به این تیم می رفتم یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران می شدم. در این بین هم اعتراف می کنم تصمیماتم اشتباه بود ولی از طریق شما از هواداران ملوان و پرسپولیس عذر خواهی می کنم و امیدوارم آنها من را حلال کنند.من به خاطر مشکلات شخصی و خانوادگی فوتبال را کنار گذاشتم اما خواهش می کنم دوستان رسانه ای در مورد من مطالب غیر واقعی ننویسند. من خانواده آبرومندی دارم و همه می توانند بیایند و در این ورد تحقیق کنند اما اگر مطلبی غیر واقعی نوشته شود با آبروی انسان ها بازی خواهد شد.
او در پایان گفت: تا کنون فقط 5 در صد پولم را از ملوان گرفته ام و خداوکیلی در این بین حتی نتوانستم با مسئولان این باشگاه حرف بزنم.


   
اولادی بعد از خداحافظی از فوتبال/ شایعه خودکشی باعث شد از فوتبال بروم/ پرسپولیسی ها و 1
پاسخ
 سپاس شده توسط خخخخ ، ِ**@ًrُِّ@^ُ$**
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  خداحافظی بغض‌آلود حاج‌رضایی با رفیق دیرینه
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  واکنش استقلال به شایعه ترانسفرشدن قایدی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان