امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه در درونمان احساس زیبایی کنیم؟

#1
چگونه در درونمان احساس زیبایی کنیم؟

برای اینکه زیبا باشید، نیازی به لباسهای مد روز، کیف های ساخته ی دست و جواهرات شیک ندارید، درواقع تمام آنچه که نیاز دارید، این است که به بدن و ذهنتان عشق بورزید و به آنها اهمیت بدهید. برای این منظور این کارها را پیگیری کنید:





1 - در مورد خودتان مثبت بیندیشید.

اگر دیگران ظاهر شما را نقد میکنند، یا آنچه که نیستید را برایتان آرزو میکنند، نظرات گستاخانه ی آنها را نادیده گرفته و رؤیاهای خودتان را دنبال کنید.

خودتان را در آینه نگاه کنید و چیزهایی که در مورد خودتان دوست دارید را بیابید، سپس آنها را با صدای بلند بگویید. سعی کنید چیزهایی را که تا بحال به آنها توجهی نداشتید را نیز پیدا کنید، مانند شخصیت برتر یا حتی لبخند زیبایتان. بعضیها شاید هوش خود را دوست داشته باشند، نه فقط در درس و مشق، بلکه در رهایی از وضعیتهای دشوار.
سعی کنید بخاطر آنچه که هستید به خود عشق بورزید، نه آنچه که دیگران انتظار دارند شما آنطور باشید.

2 - بهداشت را رعایت کنید

با رعایت بهداشت، خواهید توانست از اینکه سالم هستید احساس غرور کنید، این به این معنیست که شما احتیاج دارید به خوبی از بدنتان مراقبت نمایید.
در این مورد، بهداشت به این معنی ست که هر چقدر میتوانید استحمام کنید، دندان هایتان را مسواک کرده و نخ دندان استفاده کنید، ناخن های دست و پایتان را همیشه تمیز و مرتب نگاه دارید، موهایتان را شانه کنید و هر زمان که از خانه خارج میشوید کرم ضد آفتاب بمالید.

3 - برای هر آب و هوا، لباس مناسب بپوشید

قطعا اگر در آب و هوای برفی تاپ و شلوارک بپوشید، سرمازده خواهید شد! (مترجم: کنایه از اینکه زیبایی در پوشش را فدای چیزهای دیگر نکنید)

4 - تربیت داشته و باشخصیت باشید

رعایت ادب و شخصیت خیلی اهمیت دارد، مخصوصا در روابط متقابل.

5 - به دیگران نشان دهید که شما توجه دارید

خودتان را در جمع ها قاطی کنید، به یک مستمند کمک کنید، حتی یک کار خیلی ساده انجام دهید تا زندگی را برای دیگران سادهتر کنید، مثلا درب را برای دیگران نگاه دارید یا اینکه با مهمان کردن کسی به وعده ی ناهار، او را غافلگیر کنید.

6 - زیباییهای اطراف خود را بیابید

بعنوان مثال، در طبیعت یا در آدمهای دیگر زیباییها را بیابید. یک شخص زیبا، قادر خواهد بود تا به هر مشکلی بخندد.
با دیگران بدجنسی نکنید، سعی کنید خوبیهای آنها را ببینید. همیشه به خاطر بسپارید که قضاوت نکنید، اگر شما عاشق خودتان هستید، باید بیاموزید که به دیگران نیز بخاطر آنچه هستند عشق بورزید.

7 - خودتان را بخاطر دیگران تغییر ندهید

شما، شما هستید! و بالاخره ناچار به پذیرش این موضوع خواهید شد. پس به خودتان، بخاطر خودتان عشق بورزید، بخاطر نگرش خوبتان به جهان و جهانیان، بخاطر اینکه دیگران هم برای شما مهم هستند نه فقط خودتان و بخاطر اینکه میخواهید خودتان باشید.

8 - لبخند بزنید

بخندید! لبخند بزنید. این کار، چیزهای خوب را به سمت شما جذب خواهد کرد. به دنیا روی باز نشان دهید، به چیزهای جدید و به زیبایی درونتان. مثبت باشید، بخاطر اینکه چیزهای خوب، به آدمهای خوب داده خواهد شد. خندیدن به شما شادی میبخشد. اگر شما بخندید و لبخند به لبانتان باشد، خواهید آموخت چگونه عاشق خودتان باشید.

9 - با انتخاب آرامش، استرس و خشم را از بین ببرید

یک توپ ضد استرس همراه خود داشته باشید و هر زمان که کسی شما را عصبانی کرد سه بار آنرا فشار داده، سپس به کارتان ادامه دهید، انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است!

داشتن شخصیت خوب برای اینکه در درونتان احساس زیبایی کنید، خیلی اهمیت دارد. اگر شما به دیگران حس خوب بدهید، اتفاقی که خواهد افتاد این است که شما هم احساس خوبی پیدا خواهید کرد. وقتی از درون احساس زیبایی کنید، نه تنها اعتماد به نفستان زیاد خواهد شد، بلکه دیگران هم شما را الگو قرار خواهند داد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چطور فکر کنیم تا افسرده نباشیم
  چیکار کنیم تا افسرده نباشیم؟
  چگونه در ۵ دقیقه حالمان را خوب کنیم؟
  چگونه در ۲۵ دقیقه حالمان را خوب کنیم؟
  چگونه عادت های بد را به سادگی ترک کنیم؟
  چگونه با تنهایی و کمرویی کنار بیاییم؟
  والدین چگونه باید با افسردگی نوجوانان برخورد کنند؟
  درک کنیم، درک بشیم(:
  روش صحیح کنترل و عاشق کردن مردان چگونه است؟
  چگونه سلامت روان داشته باشم؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان