امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش رقص درمهدهای کودک بی‌معناست

#1
Heart 
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر اینکه به هیچ وجه رقص در مهدهای کودک آموزش داده نمی‌شود،گفت: قرار است با هماهنگی سازمان زندانها محلی برای نگهداری شیرخوارانی که مادرشان دربند هستند، ایجاد شود.
به گزارش جهان، محمد نفریه در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور در بخش مهدهای کودک چند جلد کتاب با محتوای مفاهیم دینی منتشر کرده است، اظهار داشت: بخشی از این کتاب‌ها ویژه مربیان و بخشی دیگر خاص کودکان بوده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۴ پکیج آموزشی از سوی سازمان بهزیستی در حوزه مهدهای کودک تدوین شده است که پکیج‌های آموزشی با رویکرد مذهبی و مفاهیم دینی، مهارت‌های زندگی، سبک زندگی و رشد و تکامل و بر اساس مفاهیم دینی است.

نفریه خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در سالهای گذشته سازمان بهزیستی به طور جدی پیگیری کرده است استقرار آدینه مهدها در کنار مصلی‌ها و مکان‌های نماز جمعه که خوشبختانه این کار مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: هم اکنون قالب بر ۱۷ هزار مهد کودک در روستا مهد در سطح کشور ایجاد شده است که حدود ۱۰ درصد از کودکان جامعه در این مهدها نگهداری می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه به هیچ وجه آموزش رقص در مهدهای کودک انجام نمی‌شود، گفت: سازمان بهزیستی در این خصوص نظارت کافی را دارد و با مهدهای متخلف در این باره به شدت برخورد می‌کنند.

نفریه خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از گروه‌ها و افراد با ایجاد مکان‌های با نام‌های مختلف از جمله خانه خلاقیت، خانه کودک، خانه اسباب‌بازی کودکان را در آنجا نگهداری می‌کنند که این مراکز هیچ مجوزی را از سازمان بهزیستی ندارند و بهزیستی هیچ مسئولیتی را در رابطه با این مراکز ندارند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: این سازمان چند سالی است که همکاری خوبی را با سازمان زندانها داشته است به طوری که با تفاهم انجام شده کودکان بالای دو سالی که مادرانشان در زندان هستند در مهدهای نگهداری می‌شوند.

وی در پایان گفت: در حال برنامه‌ریزی و تفاهم با سازمان زندان‌ها هستیم که چنانچه مسائل امنیتی اجازه دهد مکان‌هایی را در زندان‌ها برای نگهداری کودکان زیر دو سال فراهم کنیم تا این شیرخواران در کنار مادرانشان نگهداری شوند.
آموزش رقص درمهدهای کودک بی‌معناست 1
پاسخ
 سپاس شده توسط آرامش
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آموزش رقص و حرکات موزون در شمال شهر تهران +عکس
Heart بازگشایی مهدهای کودک اجباری است؟
  سفر عجیب این کودک دوساله به دور دنیا
  مقاومت‌هایی در اجرای طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی وجود دارد
  بیماری ناشناخته و بستری شدن ۱۴ کودک در آستارا ، علایم بیماری را بدانید!
  تسهیلات ۱۲ تا ۱۶ میلیونی برای پرسنل مهدهای کودک
Heart نامه تشکر وزیر آموزش و پرورش به مقام معظم رهبری
  آموزش فریب پسرها توسط دختران در یک سریال!!
  استخر آبی که کودک 3 ساله را به خواب ابدی فرو برد
Exclamation جدال دو سگ با مار سمی برای نجات جان یک کودک ! + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان