امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نامه غرورآفرین مادر یک منافق

#1
Heart 
سلام بر توئی که راه نوح را دنبال کردی و فرزندت را که بر ضد جمهوری اسلامی قیام کرده بود رها کرده و حتی آمادگی خود را برای شلیک اولین تیر به قلب او که همانا قلب یک دشمن اسلام و مملکت است اعلام کردی .
نامه غرورآفرین مادر یک منافق
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حضور امام خمینی از ایشان در مورد بعضی از قوانین موقت مصوبه مجلس کسب تکلیف کردند.

در نامه هاشمی خطاب به رهبر انقلاب آمده است : قسمتی از قوانینی که در مجلس شورای اسلامی به تصویب می رسد به لحاظ تنظیمات کل امور و ضرورت حفظ مصالح یا دفع مفاسدی است که بر حسب احکام ثانوریه به طور موقت باید اجرا شود و در متن واقع مربوط به اجرای احکام و سیاست های اسلام و جهانی است که شارع مقدس راضی به ترک آن ها نمی باشد و در رابطه با این گونه قوانین با اعمال ولایت و تنفیذ مقام رهبری که طبق قانون اساسی قوای سه گانه را تحت نظر دارند احتیاج پیدا می شود علیهذا تقاضا دارد مجلس شورای اسلامی را در این موضوع مساعدت و ارشاد فرمائید.

امام خمینی در پاسخ به این نامه تاکید کردند : آن چه در حفظ نظام جمهوری اسلامی دخالت دارد فعل یا ترکشان موجب اختلال نظام می شود و آن چه ضرورت دارد که ترک آن یا فعل آن مستلزم فساد است و آن چه فعل یا ترک آن مستلزم حرج است پس از تشخیص موضوع به وسیله اکثریت وکلای مجلس شورای اسلامی با تصریح به موقت بودن آن مادام که موضوع محقق است و پس از رفع موضوع خود به خود لغو می شود مجازند در تصویب و اجرای آن و باید تصریح شود که هر یک از متصدیان اجرا از حدود مقرر تجاوز نمود مجرم شناخته می شود و تعقیب قانونی و تعزیر شرعی می شود.(۱)

در این زمینه رئیس مجلس شورای اسلامی در مصاحبه ای گفت : اجازه بسیار مهمی که امام دادند مشکل مجلس و دولت برای اقدامات اساسی جهت پاک کردن کثافت کاری های رژیم گذشته حل می شود.

آیت الله موسوی اردبیلی نیز اظهار داشت : در مواردی مثل قوانین شهرداری ، قوانین گمرک ، قوانین مرزها و ...مجلس می تواند با احساس ضرورت با عنوان ولایت چنین قوانینی را تصویب کند.

آیت الله صانعی نیز در مصاحبه با کیهان در این زمینه گفت : چون بعضی مسائل برای مجلس مانند قدرت مالکین ، احتکار و ...پیش می آید ولی امر باید این قدرت ها را به طور موقت در جامعه محدود کند. (۲)

آیت الله منتظری : مردم مصر نگذارند رژیم آمریکایی ضعف فعلی را جبران کند

در رابطه با پیامدهای حرکت اسلامی ملت مسلمان مصر آیت الله منتظری در پیامی خطاب به مردم مسلمان و مبارز مصر از آنان خواست با استفاده از موقعیت استثنایی فعلی و اتکال به خدای متعال سرنوشت خویش را در دست گیرند.

در بخشی از پیام آیت الله منتظری در این زمینه
در رابطه با پیامدهای حرکت اسلامی ملت مسلمان مصر آیت الله منتظری در پیامی خطاب به مردم مسلمان و مبارز مصر از آنان خواست با استفاده از موقعیت استثنایی فعلی و اتکال به خدای متعال سرنوشت خویش را در دست گیرند
آمده است : حرکت اسلامی شما با نابودی فرعون مصر و مهره بزرگ قرارداد ننگین و اسارت بار کمپ دیوید اول وارد مرحله تازه ای شد و دنیا را متوجه نهضت اصیل شما ساخت ، اکنون دولت های بزرگ استعمار گرد به ویژه آمریکا و مولود نامشروعش اسرائیل از بازتاب غیرقابل کنترل نابودی مهره بی حیثیت خود سخت به وحشت افتاده اند ، شواهد موجود نشان می دهد که آمریکا با پیش بینی رشد این حرکت اسلامی و مردمی شما در صدد تعیین نوکری دیگر در صورت از دست رفتن سادات مزدور بود.

وی افزود : امپریالیست آمریکا از حرکت و انقلاب توده های میلیونی مسلمان ایران با الهام از مکتب حیات بخش اسلام و به رهبری مردی از سلاله پاک ابراهیم شروع شد و اکنون در سرزمین شما در حال آزمایش و باروری است خاطره بسیار تلخی دارد و تمام توان سیاسی ، اقتصادی و نظامی خود و همدستانش را جهت عدم صدور انقلاب و خفه ساختن آن در داخل کشور انقلابی ایران به کار برده ولی تحولات و جریانات داخلی کشورهای منطقه و به ویژه مصر خبر از شکست آن ها می دهد.

آیت الله منتظری ادامه داد : با کشته شدن سادات خائن که قطعا معلول شکوفایی و رشد حرکت اسلامی شما بود افق روشن و جدیدی از تکامل نهضت اسلامی برای ملت محروم و زجر کشیده مصر به وجود آورد .

وی ادامه داد : کشور شما از آن جا که از موقعیت ویژه و استثنایی برخوردار است مطمعی است برای امپریالیسم و چشم انداز امیدی برای جهان اسلام بوده و توان و موقعیت بهتر و بیشتری برای مبارزه با امپریالیسم غرب و شرق و برقراری حکومت عدل اسلامی دارا می باشد . انتظار مسلمانان محروم جهان از شما ملت بزرگ آن است که از این فرصت الهی استفاده نموده و نگذارید رژیم آمریکایی حاکم ضعف فعلی خود را تدارک کند و مجددا تمام قراردادهای استعماری را رسمیت داده و کشور شما را همچون گذشته نزدیک پایگاه امنی برای آمریکا و اسرائیل این دشمنان اسلام و امت بزرگ اسلامی قرار دهد. اکنون شما هستید که می توانید از عزت و ذلت یکی را انتخاب کنید ، تجربه ملت برادر شما در ایران اسلامی بهترین گواه و شاهد است ...اگر در این مرحله مرعوب شده و تسلیم خفقان حاکم گشتید سال ها پیروزی انقلاب اسلامی خود را به تاخیر می اندازید و نیروها و فرصت های ازرنده ای را به نفع دشمنان اسلام و مسلمین از دست خواهید داد.(۳)

گروهی از مردم تهران خواستار برکناری لیبرال ها از مجلس شورای اسلامی شدند

روزنامه کیهان به مدیریت محمد خاتمی نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با انتشار طوماری خواستار برکنار نمایندگان لیبرال از مجلس شورای اسلامی شد. کیهان نوشت : گروهی از برادران متعهد ضمن مراجعه به کیهان و ارائه ۳ طومار به طول بیش از ۵۰ متر که دارای چندین هزار امضا می باشد خواستار برکناری لیبرال ها از مجلس و محاکمه مهندس بازرگان شدند.

به گزارش کیهان در این طومار ها آمده است : چه ارتباطی بین ترور سادات خائن و شکست آمریکا در مصر و نطق بازرگان در رابطه با طرفداری از منافقین ضد اسلام و قرآن در مجلس شورای اسلامی می باشد .(۴)

۱۲۰ نماینده مجلس برای ایجاد حکومت اسلامی در مصر آرزوی موفقیت کردند

بیش از ۱۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی طی پیامی خطاب به ملت مسلمان مصر ضمن تبریک به هلاکت رسیدن سادات برای آن ملت در راه مبارزه با ظلم و ایجاد حکومت اسلامی آرزوی موفقیت کردند.

در بخشی از این نامه آمده است : حضرات علمای اعلام و مردم غیرتمند و مسلمان مصر ، شما سادات فرعون مصر را به شعله
بیش از ۱۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی طی پیامی خطاب به ملت مسلمان مصر ضمن تبریک به هلاکت رسیدن سادات برای آن ملت در راه مبارزه با ظلم و ایجاد حکومت اسلامی آرزوی موفقیت کردند
های عذاب الهی سپردید تا به سزای اعمال ننگین خود برسد ما تبریکات خالصانه خود را در رهایی آن ملت بزرگ از ستم فرعون معدوم به همراه صمیمانه ترین آرزوها در قلع و قمع کامل اساس ظلم و ایجاد حکومت اسلامی در مصر به مسلمانان آن دیار تقدیم می کنیم . (۵)

نامه مادر یک منافق به مادر یک منافق!

مادر «طریق الاسلام» منافق اعدام شده در نامه ای به مادر «رضا خرسندی» که اخیرا اعدام شد نسبت به شناخت ماهیت گروه های منافق هشدار داد.

در بخشی از این نامه آمده است : سلام بر توئی که راه نوح را دنبال کردی و فرزندت را که بر ضد جمهوری اسلامی قیام کرده بود رها کرده و حتی آمادگی خود را برای شلیک اولین تیر به قلب او که همانا قلب یک دشمن اسلام و مملکت است اعلام کردی . آری اسلام همیشه به شما شیرزنان افتخار می کند و خدا در روز قیامت شماها را حجت قرار می دهد برای آن ها که وظیفه اسلامی خود را انجام نمی دهند و عواطف مادری جلوگیری وظائف اسلامیشان است .

در ادامه این نامه تاکید شده است : یکی از پیام های امام برای مادران در هنگامی که من افتخار شرفیابی حضورشان را داشتم این بود فرمودند « همه مادران باید این راه را ادامه دهند و عواطف نباید مانع انجام وظیفه های اسلامی انقلابی باشد » و شما ای مادر خرسندی یکی از مادرانی هستی که این وظیفه را که اسلام و امام بر دوش همه مان گذاشته انجام داده و فرزند منحرفت را برای خدا طرد کردی.

وی در این نامه تاکید کرد : نفاقی که مجاهدین در بین جوانان ما رواج دادند باید برای ما عبرتی باشد تا بدون تحقیق به دیگر گروه ها اعتماد نکنیم زیرا ممکن است آن ها هم این نفاق و ضربه را همانند مجاهدین بزنند از جمله این گروه ها جنبش مسلمانان مبارز و خط هفته نامه امت است که همه پدر و مادرها باید توجه داشته باشند و هوشیار باشند که فرزندانشان در این خط و جریان نیفتند.

مادر «طریق الاسلام» ادامه داد : این خط را دو شهید از ۷۲ یار امام در کربلای هفتم تیر محمد منتظری و اکبر اژه ای خیلی توجه داشتند و حتی حجت الاسلام اژه ای در برنامه تلویزیونی این مسئله را عنوان کرد و خط انحرافی گذشته شان را به میز محاکمه کشید و گفت « این ها همان خط انحرافی مجاهدین را دارند ولی هنوز برای جامعه ما نمایان نشده است و ما باید در رابطه با این ها هوشیاریمان را از دست ندهیم و مواظب باشیم که فرزندانمان به این دام تاریک نیفتند البته این مسئله هرا هم اکنون باید توجه داشت که این گروه فعلا خود را طرفدار جمهوری اسلامی و امام معرفی می کند و می گوید ما لیبرالیسم یعنی همان بنی صدر و بازرگان را دشمن درجه اول خود حساب می کنیم و ارتجاع یعنی [آیات] بهشتی، خامنه ای و هاشمی را در مرحله دوم دشمن ما قرار دارند پس باید خیلی هوشیار باشیم. »

این مادر در پایان نوشت : دیگر ما نباید اجازه دهیم همان مصیبتی که منافقین بر جوانان ما وارد آوردند و دنیا و آخرت آن ها را نابود کردند اکنون به اسمی دیگر دوباره شروع کنند ما باید تا آخرین قطره خون در برابر این توطئه ها ایستادگی کنیم . (۶)
نامه غرورآفرین مادر یک منافق 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  وحشتناک ترین نامه دنیا که یک قاتل نوشت (عکس)
Shocked نامه عجیب سارق اموال به صاحب خانه!
  نامه‌ی دختری زشت که میخواست زیبا باشه
Heart نامه فرمانده کل سپاه به پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان
Heart لاوروف به ظریف نامه نوشت
Heart نامه مقام ارشد انصارالله به سازمان ملل درباره اقدامات عربستان برای شیوع کرونا در یمن
Heart نامه تشکر وزیر آموزش و پرورش به مقام معظم رهبری
  انتشار نامه‌ای جدید از «اون» به تاریخ امروز
  نامه سردبیر عصر ایران به نمایندگان مجلس: لااقل شما به داد ملت برسید
  شوخی های ترسناک این پدر و مادر با فرزند خود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان