امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تاریخ بازگشت صادقیان به ترکیب پرسپولیس

#1
به گزارش پارس به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی خواجوند در ارتباط با وضعیت پیام صادقیان و قطعیت حضور او در دیدار جام حذفی گفت: در خصوص تفسیر اجرای حکم با توجه به صراحتی که وجود دارد، مدت محرومیت پیام صادقیان دو ماه بود و تعریف از زمان یک ماه در قوانین مشخصا 30 روز تعیین شده است و بر این اساس، پیام صادقیان مشکلی برای همراهی تیم فوتبال پرسپولیس در روز 24 مهر ماه ندارد. با این وجود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز تفسیر خود را ارائه کرد که بر اساس آن صادقیان مجوز همراهی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی جام حذفی را خواهد داشت.
وی در مورد مسائل و حاشیه‌های پیش آمده درباره اسپانسر طی روزهای گذشته ادامه داد: بنای کار باشگاه بر حفظ اسپانسر است، به گونه‌ای که کار به بهترین شکل انجام شود. مذاکرات خوبی انجام شد و پیشنهادات به اسپانسر ارائه گردید و برای اخذ نتیجه نهایی منتظر بازگشت رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه از سفر اسپانیا بودیم.
عضو حقوقدان هیأت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: نکته مسلم اینکه در قرارداد اسپانسر حدود اختیارات آنها مشخص است. اسپانسر در حوزه مسائل اقتصادی و برندینگ ورود می‌کند و هیچ دخالتی در مباحث مدیریتی ندارد.
خواجوند ادامه داد: درباره شایعاتی که طی روزهای اخیر در حوزه انتخاب مدیر عامل و یا اضافه شدن اعضاء به هیأت مدیره مطرح شده است باید تاکید کنم که بحث هیأت مدیره و تغییرات مربوط به آن در اختیار مجمع باشگاه است و تصمیم‌گیری‌ها صرفا در آن سطح صورت می‌گیرد که تا این لحظه هم مطلبی به باشگاه اعلام نشده است. موضوع مدیر عامل و مسائل مربوط به آن نیز به هیأت مدیره مربوط می‌شود و در هیچ یک از این دو حوزه اسپانسر دارای اختیارات نیست.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره نگرانی‌ها بابت پرونده‌های حقوقی و بین‌المللی بویژه ژوزه و همکارانش گفت: این موضوع پیش از این توسط آقای مصطفی شکری دنبال می‌شد. ایشان چندی پیش با اعلام اینکه باید با توجه به دفاعیات ژوزه و دستیارانش لایحه جدیدی ارسال شود همزمان به حق، دریافت مطالبات قبلی خود را خواستار شدند و ما هم متعاقبا اعلام کردیم شرایط این امر برای ما مهیا نیست اما با آنچه ایشان گفته‌اند موافق هستیم. به همین منظور خواستیم که همچنان پرونده را پیگیری کنند که در زمان مناسب نسبت به انجام تعهدات اقدام شود اما ایشان صلاح دیدند ادامه همکاری منوط به تسویه مطالبات باشد. در نتیجه ما پرونده را در اختیار یک گروه حقوقی بین‌المللی گذاشتیم که در پرونده‌های دیگری هم با باشگاه همکاری داشته‌اند و نسبت به این حوزه اشراف دارند و موضوع در حال پیگیری است.
عضو هیأت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در آینده نزدیک، به منظور واگذاری سهام پرسپولیس درج آگهی صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: آن چیزی که از تکالیف هیأت مدیره است تدارک انتقال باشگاه به بخش خصوصی است. جلسات متعددی هم انجام شد که آخرین آن، نشست با کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بود. در آن نشست موارد متعددی بررسی و توصیه شد اما اینکه این کار چه زمانی اجرایی شود از تکالیف و اختیارات سازمان خصوصی سازی است.
وی در پاسخ به سوالی درباره نگرانی‌ها از نحوه واگذاری و تبعات بعد از آن تصریح کرد: دقیقا یکی از عمده نگرانی‌ها، همین مساله است که بحث‌های مفصلی درباره آن صورت گرفته است. اینکه شرایط انتقال چگونه باشد، در چه قالبی صورت بگیرد، چه اشخاصی با چه ویژگی‌هایی دارای سهام باشند و چه تعهداتی از آنها اخذ شود؟ درباره همه این مسائل بحث وجود دارد و نکته اساسی فقط شرایط واگذاری نیست بلکه شرایط بعد از واگذاری هم حساسیت زیادی را طلب می‌کند.
وی با توجه به حضور حسین ماهینی در اردوی کیش و اینکه آیا احتمالی برای حل مشکل وی وجود دارد یا خیر، گفت: باشگاه تا جایی که موارد قانونی اجازه می‌دهد در حال پیگیری موضوع است و ما با هم روی این مساله تاکید داریم که باشگاه همه اقدامات لازم را انجام داده و هیچ کوتاهی و تقصیری از طرف ما نبوده است. پس درست نیست که باشگاه و هوادارانش تاوان همه این مسائل را پس بدهند. ما همچنین روی این مساله بحث داریم که صلاحیت ابطال اسناد رسمی با چه مرجعی است. به نظر ما ابطال چنین اسنادی باید پیرو تصمیم مراجع قضایی باشد.
پاسخ
آگهی
#2
عالی میشه وقتی برگرده
دم تنهایی گرم دوباره برگشت کنارم
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  تاریخ‌سازی وفایی؛ قهرمانی جهان تقدیم به مادربزرگ!
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت بیرانوند و توقف آنتورپ
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  امیری؛ دفاع چپ مطمئن یا بازگشت به پست تخصصی؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان